مجله تاپ‌ناز‌

مدل موی مصری فرانسوی

یکی از کلیدی‌ترین فاکتورها در زیبایی هر فرد، مدل مو می‌باشد. نوع آراستن موها تاثیر بسزایی در زیبا و جذاب‌تر شدن هر انسانی دارد. هر کس بنا به سلیقه و  البته مدلی که احساس می‌کند؛ بیشتر به صورت وی می‌آید؛ اقدام به آرایش مو ( کم یا زیاد کردن و دادن حالت‌های مختلف ) می‌کند. هرچند اهمیت مو و مدل‌های مختلف آن، در آقایان بسیار زیاد است؛ اما این مقوله در بانوان بیشتر احساس می‌شود. به عبارتی دیگر، مو برای خانم‌ها از اهمیتی حیاتی برخوردار است. یکی از مدل‌هایی که بانوان در سال‌های اخیر از آن استقبال کرده‌اند؛ مدل موی کوتاه می‌باشد. مجله اینترنتی ایده آل مگ درباره مدل موی کوتاه برای صورت گرد مقاله کاملی نوشته است که پیشنهاد میکنیم بخوانید.

مدل موی مصری از محبوب‌ترین مدل‌هایی است که بانوان می‌توانند برای کوتاه‌ کردن موهای خود روی آن حساب کنند. البته مدل مصری انواع مختلفی دارد و باید بر اساس شکل صورت، یکی از آن‌ها را انتخاب کرد. مدل موی مصری در یک تعریف کلی به این صورت است که موها در جلوی سر به صورت چتری کوتاه شده و در کنارها و بالای گوش بلند می‌شوند. کلئوپاترا ملکه‌ای که در زیبایی زبانزد خاص و عام است و به عنوان یکی از زیباترین زنان تاریخ شناخته می‌شود؛ از مدل موی مصری برای کوتاه کردن موهای خود استفاده کرده است:

مدل موی مصری فرانسوی

اما سوالی که ممکن است ذهن شما را درگیر کرده باشد؛ این است که مدل موی مصری برای چه صورت‌هایی مناسب است ؟ برای پاسخ دادن به این سوال، لازم است شما با فرم‌های مختلف صورت آشنا بوده و در عین حال فرم صورت خود را نیز به خوبی بشناسید:

بسیاری از افراد از چهره مشخصی برخوردار هستند. صورت افراد به طور کلی به شش شکل طبقه بندی می شوند: بیضی ، کشیده، مربع ، گرد ، الماسی و شکل قلب. اگر نمی توانید با نگاه کردن به یک آینه بگویید چه شکلی دارید ، راهی برای اندازه گیری صورت وجود دارد که می تواند شما را در جهت تشخیص درست صورت کمک کند.  به طور کلی ، توصیه های زیبایی بیشتر برای خانمهایی که صورتهای گرد، مربع ، کشیده یا قلبی دارند ، بسیار مفید است.

افرادی که صورت بیضی شکل دارند؛ اصولا نیازی به جستجو در میان مدل‌های مختلف کوتاه کردن مو ندارند؛ زیرا صورت‌هایی به شکل بیضی، با هر مدلی که برای موهای خود انتخاب نمایند؛ زیبا به نظر خواهند رسید. طبیعتا مدل موی مصری نیز برای صورت‌های بیضی شکل، بسیار مناسب خواهد بود.

اگر شما از آن دسته بانوانی هستید که صورتی مربعی شکل دارید؛ مدل موی مصری همان چیزی است که به دنبال آن هستید. اصولا این مدل مو برای صورت‌های مربعی بیش از سایر فرم‌‎های صورت مناسب است.

صورت‌های مثلثی و لوزی شکل نیز می‌توانند برای زیباتر شدن خود، روی مدل موی مصری حساب کرده و از آن استفاده کنند:

 

اما چه افرادی باید مدل موی مصری را فراموش کرده و قید آن را بزنند ؟ اصولا دو دسته از صورت‌ها بهتر است که از این مدل مو استفاده نکنند : صورت‌های گرد و چاق در حد امکان نباید موهای خود را با استایل مصری کوتاه کنند؛ زیرا آن‌ها در این حالت اندکی چاق‌تر به نظر خواهند رسید. همچنین صورت‌های مستطیلی نیز به کل باید از فکر مدل موی مصری بیرون بیایند؛ چون باعث بیشتر کشیده نشان داده شدن فک و اجزای صورت آن‌ها خواهد شد.

مدل موی مصری فرانسوی

مدل موی فرانسوی

صحبت کردن از مدل موی فرانسوی آسان نیست. دختران فرانسوی آنقدر در انتخاب مدل موی خود ساده عمل می‌کنند که به نظر می‌رسد تنها 30 ثانیه برای آن زمان گذاشته‌اند. در عین حال موهای آنان به قدری شیک و باکلاس جلوه می‌کنند که بعید است در جای دیگری از جهان بتوان رقیبی برای آنان متصور بود. کوتاه یا بلند بودن مو تاثیری در مدل موی فرانسوی ندارد؛ در هر حالتی می‌توان بهترین مدل را با الگو گرفتن از دختران فرانسوی برگزید:

 

مدل موهای فرانسوی معمولا اصول تعریف شده و ثابتی ندارند. تنها قانونی که در این زمینه حاکم می‌باشد؛ همان سادگی است. فرانسوی‌ها برای آرایش موهای خود یک شعار جالب نیز دارند: هرچه کمتر کار کنی، نتیجه بهتری خواهی گرفت. با اینحال در ادامه به چند نمونه از این مدل‌ها پرداخته‌ایم :

استفاده از کلاه

شاید برایتان عجیب باشد اما کلاه یکی از بخش‌های مهم استایل مو در میان دختران فرانسوی به شمار می‌رود. موهای بلند و که از زیر کلاه بیرون افتاده‌اند و تنها فرق سر پوشیده شده است؛ یکی از تیپ‌های مورد علاقه در میان فرانسوی‌ها به شمار می‌رود:

 

مدل موی چتری

بسیاری از دختران جوان فرانسوی به مدل چتری علاقمند هستند. البته مدل چتری که در فرانسه استفاده می‌شود دارای یک خصیصه منحسر به فرد می‌باشد: موها در این مدل به صورت کامل بریده و کوتاه می‌شوند و علاوه بر جلوی سر، در کناره‌ها نیز شاهد  مرتب شدن موها هستیم:

 

مو فرفری

فرانسوی‌ها در زمینه استفاده از موهای فرفری استاد هستند. اگر موهای شما به صورت طبیعی فر می‌باشد؛ بهترین راه برای یک آرایش زیبا، الگوبرداری از فرفری‌های فرانسوی می‌باشد . بنابراین نگران فر بودن موهای خود نباشید؛ نگاهی به مدل‌های مو فرفری فرانسه بیندازید و با خوشحالی موهای خود را در آغوش بگیرید.

مدل موی مصری فرانسوی

بافت فرانسوی

بافتن موها برای بسیاری از بانوان جذاب است و می‌توان اعتراف کرد دختران فرانسوی، در بافتن موها استاد هستند. انواع مختلفی از بافت‌های فرانسوی وجود دارند که می‌توانید با توجه به فرم صورت و علاقه‌های شخصی خود، یک مدل از آن‌ها را انتخاب نمایید.

 

هیچ کاری با موهایتان نداشته باشید !

شاید برایتان جالب باشد که برخی از بانوان فرانسوی برای آرایش موهای خود هیچ کاری انجام نمی‌دهند. آن‌ها فقط با استفاده از شامپوی مناسب زنده و شاداب بودن موها را در طول هفته حفظ می‌کنند. با توجه به جمله معروف ” زیبایی در سادگی است ” می‌توانیم دلیل این کار فرانسوی‌ها را به خوبی درک کنیم

چکیده

آنچه در این مقاله بدان اشاره شد؛ بررسی چندین مدل برای آرایش بهتر و زیباتر موهای شما بود. البته قبل از هرچیز لازم است ابتدا فرم صورت خود را بشناسید و سپس بر اساس آن، اقدام به انتخاب یک مدل موی مناسب نمایید. امیدواریم با مواردی که به ذکر آن‌ها پرداخته شد؛ بتوانید با دیدی بهتر و روشن‌تر نسبت به آراستن موهای خود اقدام نمایید. پایان رپورتاژ آگهی /

منبع : مجله اینترنتی ایده آل مگ (https://idehalmag.com/)

مطالب مشابه را ببینید!