مجله تاپ‌ناز‌

مدل موی چتری | عکس های انواع مدل موی چتری زنانه بسیار جذاب

جلو مو چتری این روزها بسیار پرطرفدار شده است و سلبریتی های زن معروف هم موهای خود را به این مدل می آرایند. در این مطلب نمونه ای از مدل موهای چتری زیبا را مشاهده می کنید.

مدل مو چتری

اگر جلوی موهای شما بلند است و می خواهید که یک مدل جدید به موهای خود بدهید و چهره شما تکراری نباشد می توانید مدل موی چتری را امتحان کنید. این مدل مو برای افرادی که پیشانی بلند دارند و یا صورت کشیده ای دارند خیلی مناسب تر است. مدل موی چتری انواع مختلفی دارد که در این بخش تاپ ناز با این مدل ها آشنا می شویم. مدل موی چتری جزو مدل موهای است که همیشه مد است.

مدل موی چتری کوتاه یا پیکسی

این مدل موی زیبا برای خانم هایی که صورت بیضی و موهای کوتاه دارند مناسب است زیرا فقط قسمت بالای پیشانی پوشانده می شود و کاملا کوتاه است. مدل موی پیکسی سال های قبل بین خانم ها بسیار طرفدار داشت اما این روزها زیاد طرفدار ندارد.

مدل موی چتری

عکس مدل مو چتری

مدل مو چتری جدا شده

این نوع مدل مو به مدل مویی گفته می شود که چتری است اما از فرق وسط جدا شده است، این مدل مو خیلی زیبا و جذاب است و می تواند چهره را بسیار دوست داشتنی کند. اگر مدل چتری های شما بلند است این مدل مو برای شما مناسب است.

مدل موی چتری

مدل مو چتری زیبا

مدل مو چتری نامرتب

مدل موهای چتری نامرتب همان گونه که از نامشان پیدا است صاف و یککدست نیستند و کوتاه بلند و نامرتب هستند، این مدل مو برای افرادی که موهای پرپشت دارند مناسب است و پیشانی را به خوبی می پوشاند.

مدل موی چتری

عکس از مدل کوتاهی جلو مو

مدل مو چتری صاف

این مدل مو قرار گگرفتن مو به صورت صاف، یکدست و منظم روی پیشانی است. این مدل مو از تمام مدل موهای قبلی پرطرفدار است و سن شما از چیزی که هستید کمتر هم نشان می دهد.

مدل موی چتری

پرطرفدارترین مدل مو چتری

اما نمونه های زیبای مدل موی چتری را مشاهده می کنید که می توانید از این عکس ها الگو بگیرید و موهای خود را به این شکل درآورید و از ظاهر جدید خود لذت ببرید.

مدل موی چتری

مدل موی چتری دخترانه

مدل موی چتری

مدل موی چتری جدید و شیک

مدل موی چتری

عکس مدل موی چتری زنانه جدید

مدل موی چتری

مدل موهای چتری جدید

moo chatriii 5

 

مدل موی چتری

مدل موهای چتری

مدل موی چتری

همچنین بخوانید : نمونه های مدل موی کوتاه زنانه و دخترانه موج دار زیبا

مطالب مشابه را ببینید!