مجله تاپ‌ناز‌

مدل میز تلفن کلاسیک و مدرن با طراحی زیبا و کاربردی

میز تلفن دارای مدل های مختلف و زیبای مدرن، فانتزی، سلطنتی و … است و باعث می شود که زیبایی دکوراسیون منزل چند برابر شود. این میز به جز مزایایی که برای زیبایی دارد، می تواند کاربردی باشد و باعث مجلل و شیک تر نشان دادن منزل شود. در ادامه طراحی میز تلفن شیک و زیبا را مشاهده می کنید.

میز تلفن در طرح های مختلف زیادی وجود دارند که بسیار کاربردی و زیبا هستند و کمک می کنند که منزل شما زیباتر باشد، قرار دادن یک مدل میز تلفن زیبا و هماهنگ با دکوراسیون داخلی منزل بسیار موثر است.

میز تلفن در طرح ها و مدل های متنوع مدرن و کلاسیک و از جنس های مختلف مانند چوب، فلز و ام دی اف وجود دارند که شما بنا به سلیقه خود می توانید از آنها در منزل خود استفاده کنید تا دکوراسیون و چیدمانی زیبا داشته باشید.

میز مخصوص تلفن با توجه به جزییات در دکوراسیون منزل باید انتخاب شود و می توانید با در نظر گرفتن رنگ و شکل مبلمان، یک میز زیبای تلفتن را انتخاب کنید.

مدل میز تلفن در چیدمان منزل چه تاثیری دارد؟

هر چند به دلیل استفاده زیاد از تلفن های بی سیم و کمبود جا در بعضی از منازل تلفن کمتر استقبال می شود و خیلی ها ترجیح می دهند که از قفسه ها یا میز کنار تخت برای قرار دادن تلفن استفاده کنند ولی خیلی از افراد علاقه دارند که از میز تلفن های زیبا و شیک در دکوراسیون منزل استفاده کنند تا دکوراسیون زیباتری داشته باشند.

مدل میز تلفن

چه نوع میز تلفنی باید انتخاب کنیم

این نکته بسیار مهم است که میز مخصوص تلفن هماهنگ با مبلمان انتخاب شود اگر چیدمان منزل کلاسیک است بهتر است که نوع میز تلفن که با این سبک هماهنگی داشته باشد استفاده کنید و اگر سبک دکوراسیون شما ساده است بهتر است از مدل های ساده تر استفاده کنید.

مدل میز تلفن

اهمیت تمیزی و مرتب بودن

نظم داشتن میزها بسیار مهم است و بمی توانید و بهتر است که از قرار دادن وسایلی مانند کاغذ، روزنامه، خودکار و … روی میزه خودداری کنید و این وسایل را در کشوی میز قرار دهید. روی میز مخصوص تلفن می توانید از وسایل دکواری زیبا و کوچک استفاده کنید و اگر دارای طبقه است می توانید از گلدان های کوچک و یا اشیای تزیینی کوچک هم استفاده کنید که به زیبایی آن اضافه شود.

مدل میز تلفن

مکان های خوب برای قرار دادن میز تلفن

میز تلفن را باید در بهترین جا که برای مکالمه مناسب باشد قرار دهید و مثلا مکان هایی دنج مانند اتاق خواب در کنار تخت، در آشپزخانه، در نشیمن، تو رفتگی دیوار و کنار مبلمان نقاطی مناسب هستند.

 

مدل میز تلفن

مدل میز تلفن کلاسیک

مدل میز تلفن مدل میز تلفن مدل میز تلفن

شیک ترین مدل میز تلفن کلاسیک

مدل میز تلفن مدل میز تلفن مدل میز تلفن مدل میز تلفن مدل میز تلفن مدل میز تلفن مدل میز تلفن مدل میز تلفن مدل میز تلفن

مطالب مشابه را ببینید!