مجله تاپ‌ناز‌

مدل چراغ دیواری لوکس + راهنمای انتخاب چراغ دیواری مناسب و جذاب

مدل چراغ دیواری شاید همان چیزی باشد که شما دنبال آن هستید و زیبایی خاصی به منزل می دهد. این چراغ ها نوعی از چراغ می باشند که هم کاربردی هستند و هم جلوه زیبایی به فضای منزل شما می دهند. در طراحی داخلی همیشه یکی از اصلی ترین عناصر بخش ها در هر نقطه ای و هر مکانی، نورپردازی می باشد که بسته به سبک دکوراسیون انتخاب شده، متفاوت است. برای روشنایی بخشی از منزل نیاز به وسایل نور دهنده می باشد که خود این وسیله هم تنوع بالایی را شامل می شوند. انواع لوستر، چراغ خواب، لامپ و حتی ریسه های نوری و … همگی از جمله این گوناگونی می باشند که در این مطلب به چراغ خواب پرداخته ایم.

مدل های شیک و منحصر به فرد چراغ خواب دیواری

چراغ های دیواری همان گونه که گفته شد دارای تنوع بالایی در اندازه، رنگ، شکل و مواد به کار رفته می باشند که کاربرد آنها از مهمترین تنوع های آنها به شمار می آید.برخی برای تزیین و در نقش اکسسوری در کنار تختخواب از آن بهره می برند و بعضی دیگر هم برای روشنایی بخشیدن به محیط کنار تختخواب و یا ایجاد روشنایی برای خواندن از آن استفاده می کنند. غیر از این موارد چراغ حواب در سبک (مدرن و خیلی مدرن، روستیک)، دو شاخه برق داشتن و یا باطری داشتن با هم تفاوت دارند و متنوع می باشند. بر همین اساس هم دارای قیمت های مختلف هستند.

مدل چراغ دیواری

موارد خاص برای انتخاب چراغ دیواری مناسب

در موقع انتخاب باید بعضی از موارد و فاکتورها را با نکاتی که پیش روی شما قرار می گیرند را با در نظر گرفتن و به کار بستن آنها، انتخاب مناسب و کاربردی داشته باشید. برای خرید چراغ دیواری هم فاکتورهای زیادی وجود دارند که از میان آنها 3 مورد بسیار مهم است.

مدل چراغ دیواری

متریال چراغ دیواری

چراغ دیواری های زیادی ساخته شده از متریال فلزی، پلاستیک و چوبی وجود دارند. مدل های با متریال پلاستیکی و چوبی سبک تر و ارزان تر می باشند. ولی چراغ خواب های ساخته شده از فلز در مقایسه با دیگر مدل ها مقاوم تر می باشند و عمر آنها طولانی تر است. چراغ دیواری فلزی کاربرد بالاتری دارد و به علاوه زیبایی بی نظیری که دارد، قیمت آن هم گران است.

مدل چراغ دیواری

چگونگی توزیع نور

بیشتر چراغ خواب های دیواری نور را در 3 سمت پایین، بالا و پهلو ها به شکل دایره ای توزیع می نمایند که این انتشار متناسب با چگونگی طراحی آن تغییر می کند. چراغ هایی که نور را به سوی پایین به صورت مستقیم منتشر می کنند، چراغ هایی نور را به سوی بالا پخش می کنند و نمونه هایی هم وجود دارند که دایره وار نور را به هر سویی منتشر می کنند که گزینه خوبی می باشند.

مدل چراغ دیواری

شکل ظاهری

شکل ظاهری یکی از موارد مهمی است که در موقع انتخاب چراغ دیواری چه در پذیرایی و چه در اتاق خواب باید به آن توجه کنهید. در این انتخاب متناسب با سلیقه و طراحی و نورپردازی انجام می شود تا با نورپردازی داخلی منزل مداخله نداشته و با طراحی محیط هارمونی داشته باشد. یکی از شاخصه های اصلی در شکل ظاهری مدل و سبک می باشد که می توانید با توجه به موارد گفته شده؛ هر یک از مدل های سلطنتی، مدرن، رمانتیک و … را انتخاب کنید و نصب کنید.

مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری مدل چراغ دیواری

مطالب مشابه را ببینید!