مجله تاپ‌ناز‌

مردی که به صورت مخفیانه و همزمان با مادر و دختر رابطه جنسی داشت! + عکس

مردی که به صورت مخفیانه و همزمان با مادر و دختر رابطه جنسی داشت! + عکس

رابطه جنسی همزمان این مرد با دختر و مادرش

مردی که سابقه جرم های سنگین داشت با دختر و مادری ازدواج کرد که خودشان خبر نداشتند و با هر دوی آن ها رابطه جنسی برقرار نمود. دادگاه پنسیلوانیا مرد شیادی را به جرم ازدواج همزمان با با یک مادر و دختر بازداشت کرد.

 

به نقل از دیلی نیوز‌، «کریستوفر باکلی» ، ۴۴ ساله که دارای سوابق پیشین مجرمیت ، دستگیری و زندان در رابطه با مواد مخدر در ایالت نیو جرسی آمریکا نیز هست، با فریب دادن یک مادر ۴۳۳ ساله و دختر ۱۸ ساله‌اش و با هویت جعلی بدون این که این دو مادر و دختر اطلاع داشته باشند، با هر ۲ آنها به‌طور همزمان ازدواج کرده بود.

 

او به این جرم و به اتهامات دیگری از قبیل ثبت و پنهان کردن اسلحه‌ای با نام جعلی « کریستوفر هاپت من » در ناحیه نورث تامبر لند در پنسیلوانیای آمریکا دستگیر شد.تحقیقات کاراگاهان پلیس بر روی اثر انگشت این فرد نشان داد که این فرد تبهکار از ۲ نام و دو هویت در جرایم پیشین خود استفاده کرده است که هر ۲ به یک شخص تعلق دارند.

 

مقامات قضایی در ادامه تحقیقات خود متوجه شدند که این مرد در ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ در ایالت فلوریدا یک زن را به ازدواج خود درآورده و در فاصله زمانی کمتر از یک سال نیز در ماه سپتامبر سال گذشته پنهانی با دختر این زن نیز ازدواج کرده است.

 

همسر اول این مرد، «شنون دیت ریچ – دوروویک»، به پلیس گفته است که هنوز همسر قانونی این مرد است و هرگز طلاقی بین آنها صورت نگرفته و از ازدواج وی با دخترش «کایلی» نیز هیچ اطلاعی نداشته است.کایلی دختر این زن حاضر نشد هیچ اتهام و شکایتی را علیه این مرد شیاد مطرح کند. اما در مصاحبه با نشریه دیلی آیتم گفت که به اداره کلاس آموزش پرش با چتر نجات که مشترکا با مرد فریبکار تاسیس کرده است، ادامه خواهد داد.

 

مرد متهم ضمن ادعای بیگناهی از قاضی پرونده خواست که او را با قید ضمانت از بازداشت آزاد سازد تا بتواند بیگناهی خود را در رابطه با اتهامات مطرح شده اثبات کند که قاضی تقاضای وی را نپذیرفت.

مطالب مشابه را ببینید!