مجله تاپ‌ناز‌

مرکز آموزش ترید ارز دیجیتال

اگر قصد سرمایه گذاری و ترید در بازار ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است برای جلوگیری از ضررهای مالی، ابتدا در دوره های آموزش ترید ارز دیجیتال شرکت کنید.

مقدمه

این روزها بازار ارزهای دیجیتال رونق زیادی پیدا کرده است و هر روزه افراد زیادی برای انجام معاملات و سرمایه گذاری، به این بازار وارد می شوند. از مهمترین مزایای آموزش ارز دیجیتال و ورود به این بازار، می توان به کسب سود زیاد در بازه های زمانی کوتاه، امکان ترید کردن در هر زمان از شبانه روز و در سراسر دنیا و همچنین بازدهی سریع اشاره کرد.

آموزش ترید ارز دیجیتال، اولین قدم برای ورود به این بازار جذاب است. اگر قصد دارید سرمایه خود را وارد بازار ارزهای دیجیتال کنید، قبل از هر اقدامی باید با مهمترین و کاربردی ترین مفاهیم مرتبط با معاملات ارز دیجیتال آشنا شوید. آشنایی با این مفاهیم به شما کمک می کند هنگام گذراندن دوره های آموزش ارز دیجیتال، مطالب را سریع تر درک کرده و پیشرفت بهتری داشته باشید.

شاید از خود بپرسید در مبحث آموزش ترید ارز دیجیتال، معنای ترید چیست؟ ترید در واقع کلمه ای عمومی است که به معنای معامله می باشد. تریدر ارزهای دیجیتال، کسی است که به خرید و فروش انواع ارز دیجیتال مشغول است. در ادامه این مقاله، قصد داریم ضمن تعریف مهمترین مفاهیم بازار ارزهای دیجیتال، یکی از معتبرترین مراکز آموزش ترید ارز دیجیتال را معرفی کنیم.

مرکز آموزش ترید ارز دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال

تفاوت ترید با سرمایه گذاری

در بازار ارزهای دیجیتال، با دو دسته از افراد روبرو هستیم:

– سرمایه گذاران: برخی افراد با قصد سرمایه گذاری های بلندمدت وارد این بازار شده و اقدام به خرید ارزهای دیجیتال می کنند. این افراد، صرفا سرمایه گذار هستند و تریدر محسوب نمی شوند. گذراندن دوره های آموزش ترید ارز دیجیتال در سرمایه گذاری هم ضروری به نظر می رسد. چون سرمایه گذار باید تعدادی از ارزهای دیجیتال مستعد رشد و آینده دار را تشخیص داده و اقدام به خرید مجموعه ای از آنها نماید. فردی که قصد سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را دارد، باید برای حفظ امنیت دارایی خود، آن را از صرافی به کیف پول ارز دیجیتال خود منتقل کند. این افراد باید نوسانات قیمتی که در مدت زمان های کوتاه اتفاق می افتد را نادیده بگیرند.

– تریدرها: دسته ای دیگر از افراد، پس از گذراندن آموزش ارز دیجیتال، به صورت مداوم به خرید و فروش در این بازار مشغول می شوند. این دسته، تریدر بازار ارزهای دیجیتال محسوب می شوند. این افراد، ارزهای دیجیتال را برای مدت زمان کوتاهی نگهداری کرده و با بالا رفتن قیمت آن، اقدام به فروش می کنند. تریدرها توجهی به رشد ارز دیجیتال در آینده ندارند و هدف آنها از خرید، کسب سود مقطعی می باشد. از آنجا که حجم معاملات تریدرها زیاد است و با هر بار نقل و انتقال ارز دیجیتال، باید مبلغی را به عنوان کارمزد به صرافی پرداخت کنند، ترجیح می دهند دارایی خود را در حساب صرافی ها نگه دارند.

مرکز آموزش ترید ارز دیجیتال

آموزش ترید ارز دیجیتال

آموزش ارز دیجیتالانواع روش های ترید

یکی از مهمترین مباحثی که در دوره های آموزش ارز دیجیتال مطرح می شود، انواع ترید در این بازار است. روش های مختلف ترید یا معامله ارز دیجیتال، شامل موارد زیر می باشند:

– روش اسکالپینگ (Scalping): روش اسکالپینگ در مبحث آموزش ارز دیجیتال، نوعی سیستم معاملاتی است که هدف تریدر در آن، به دست آوردن سودهای متوالی است. مسئله مهم در این روش، به دست آوردن سود است و کم بودن مقدار سود، اهمیت زیادی ندارد. تریدرها در این روش، ممکن است ارزهای دیجیتال خریداری شده را به فاصله چند روز، چند ساعت یا چند دقیقه بفروشند.

– معاملات روزانه (Day Trading): تریدر در این روش، خرید و فروش ارز دیجیتال را در یک روز انجام می دهد.

– معاملات موقعیت گیری یا پوزیشن (Position Trading): به دست آوردن سود در این روش، به وسیله تغییرات قیمتی و ترندهای نزولی و صعودی انجام می گیرد.

– معاملات سوئینگ (Swing Trading): تریدرها در این نوع معاملات، به دنبال تغییر بیشتر قیمت ارز دیجیتال خریداری شده هستند و آن را برای مدت زمان طولانی حفظ می کنند. زمانی که به قیمت مورد نظر آنها رسید، آن را می فروشند.

آموزش ارز دیجیتالانواع روش های آنالیز

یکی از مهمترین مباحث در آموزش ترید ارز دیجیتال، تحلیل یا آنالیز بازارهای مالی است که با یکی از این دو روش انجام می شود:

– تحلیل فاندامنتال (بنیادی): هدف از این نوع تحلیل در مبحث آموزش ارز دیجیتال، پیدا کردن ارزش ذاتی یک دارایی (اعم از سهام بازار بورس یا ارز دیجیتال) است. در این نوع تحلیل، فاکتورهای مختلفی برای شناسایی ارزش ذاتی یک دارایی، مورد بررسی و مطالعه دقیق قرار می گیرند. تحلیل فاندامنتال شامل اقدامات متعددی از قبیل پیگیری کردن اخبار در مورد ارز دیجیتال مد نظر، عملکرد تیم سازنده آن، بررسی کردن هدف های پروژه و همچنین تعداد آدرس های فعال شبکه انجام می باشد.

– تحلیل تکنیکال: یکی از مباحث فوق العاده مهم که در دوره آموزش ترید ارز دیجیتال به طور مفصل مورد بررسی قرار می گیرد، تحلیل تکنیکال است. در تحلیل تکنیکال با بررسی کردن روند حرکتی قیمت ارز دیجیتال در گذشته، این روند را در آینده پیش بینی می کنیم. این نوع تحلیل، صرفا با استفاده از نمودار قیمتی انجام می شود.

مرکز آموزش ترید ارز دیجیتال

دوره آموزش ارز دیجیتال

بهترین مرکز آموزش ترید ارز دیجیتال

ورود به بازار ارزهای دیجیتال بدون گذراندن دوره آموزش ترید ارز دیجیتال، می تواند سرمایه و زمان شما را از بین ببرد. اگر قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارید، می توانید از مراکز معتبری که در زمینه برگزاری کلاس آموزش ترید ارز دیجیتال فعالیت می کنند، کمک بگیرید. یکی از معتبرترین مراکزی که اقدام به برگزاری دوره های آموزش ارز دیجیتال می کند، مدرسان پیشتاز است.

مدرسان پیشتاز با بهره گیری از مدرسان مجرب و متخصص، خدمات منحصر به فردی را در زمینه آموزش ترید ارز دیجیتال ارائه می دهد. آموزش ارز دیجیتال توسط این مجموعه، به اشکال گوناگونی انجام می شود. امکان گذراندن دوره های آموزش ترید ارز دیجیتال هم به صورت غیرحضوری و اینترنتی و هم به صورت حضوری وجود دارد.

با گذراندن کلاس حضوری ارز دیجیتال و همچنین دوره های آنلاین و اینترنتی در مجموعه مدرسان پیشتاز، می توانید مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت نمایید. از دیگر خدمات این مجموعه، می توان به برگزاری وبینارها و سمینارهای آموزش ارز دیجیتال اشاره کرد. کافی است سری به سایت مدرسان پیشتاز بزنید و از امکانات و خدمات فوق العاده این مجموعه بازدید کنید.

مطالب مشابه را ببینید!