مجله تاپ‌ناز‌

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا را بشناسید

ما امروز می خواهیم شما را با مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا با برندهای مختلف که همیشه از آن تعریف و تمجید می شود، آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز خریدی که امروز می خواهیم با شما در موردش صحبت می کنیم، مرکز خرید پریمیوم آنتالیا است که با نام مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا نیز شناخته می شود. آنتالیا یکی از بهترین مقاصد گردشگری ترکیه است و همه ما این را می دانیم. با این اوصاف مشخص است که چنین مقصد گردشگری محبوبی باید مراکز خرید لوکس و خوبی داشته باشد و شکی نیست که مراکز خرید این شهر از هر نظر درجه یک هستند. با ما همراه باشید تا با هم ببینیم که در مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا چه خبر است.

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا را بشناسید

مرکز خرید خرید آنتالیوم پریمیوم

درباره مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا یک مرکز خرید بزرگ، زیبا و مدرن هست که همیشه جدیدترین و ترندی ترین لباس ها و اجناس را برای فروش دارد. مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا که در 4 طبقه ساخته شده است، با امکانات خوب و فروشگاه های به روزی که دارد، به یکی از بهترین و محبوب ترین مراکز خرید آنتالیا تبدیل شده است و همیشه نام آن در لیست بهترین مراکز خرید آنتالیا و حتی ترکیه به چشم می خورد. این مرکز خرید که در حوالی منطقه لارا آنتالیا قرار گرفته است، یکی از آن مراکز خریدی است که حتما باید از آن در تور آنتالیا دیدن کنید.

فروشگاه های مرکز خرید پریمیوم آنتالیا

یکی از مزیت هایی که مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا دارد، این است که فروشگاه های آن بسیار متنوع هستند. شما می توانید انواع و اقسام فروشگاه های لباس زنانه و مردانه را در طبقه اول و دوم مرکز خرید پریمیوم آنتالیا و انواع فروشگاه های اکسسوری لباس، فروشگاه های چرم، فروشگاه های لباس بچگانه و فروشگاه های زیورآلات و جواهرات را در طبقه همکف این مرکز خرید پیدا کنید.

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا را بشناسید

داخل مرکز خرید پریمیوم آنتالیا

امکانات تفریحی مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا

مرکز خرید پریمیوم آنتالیا که جزء بهترین مراکز خرید آنتالیاست، بهترین فروشگاه ها را در خود جای داده است و اصولا افرادی که به آن مراجعه می کنند، قصدشان از بازدید از مرکز خرید پریمیوم آنتالیا خرید و نه تفریح است. اما با این حال این مرکز خرید یک سری امکانات برای تفریح نیز دارد که از جمله آن ها می توان به یک محوطه بازی برای کودکان اشاره کرد.

ضمنا این مرکز خرید لوکس در آنتالیا کافه ها و رستوران های خوبی نیز دارد که می توانند گزینه های مناسبی برای خوردن یک عصرانه یا شام خوشمزه بعد از اتمام خرید باشند. خوب است این را هم بدانید که مرکز خرید پریمیوم آنتالیا شب ها از همیشه شلوغ تر می شود و با موزیک و موسیقی، حال و هوای مفرح تری پیدا می کند. لازم به ذکر است که این مرکز خرید در آنتالیا صفحه اسکرین های بزرگی نیز دارد که گاهی اوقات، مسابقات مهم فوتبال از آن ها پخش می شوند و با این اوصاف مشخص است که در زمان برگزاری مسابقات فوتبال، هیجان خاصی در فضای مرکز خرید پریمیوم آنتالیا احساس می شود.

نکات خرید از مرکز خرید پریمیوم آنتالیا

نکته مهمی که باید درباره مرکز خرید پریمیوم آنتالیا بدانید، این است که این مرکز خرید حال و هوای لوکسی دارد و اجناس و لباس های آن سطح بالا هستند و بالطبع قیمت به نسبت بالایی هم دارند. در نتیجه بهتر است که با جیب پر پول به این مرکز خرید لوکس در آنتالیا بروید! البته این را هم بگوییم که تخفیف های خوبی در مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا آفر داده می شوند که اگر از آن ها استفاده کنید، مسلما به بودجه کمتری برای خرید نیاز پیدا می کنید و در زمان آف ها و تخفیف ها، می توانید خرید ارزان تری را در این مرکز خرید لاکچری در آنتالیا تجربه کنید.

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا را بشناسید

مرکز خرید پریمیوم آنتالیا در شب

لوکیشن مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا

مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا را می توانید در محله آکسو در جاده لارا پیدا کنید. این مرکز خرید رو به روی هتل رویال وینگز آنتالیا قرار گرفته است. ایستگاه اتوبوس Yaşar Sobutay Blv-25 و ایستگاه اتوبوس Yaşar Sobutay Blv-17 در نزدیکی این مرکز خرید قرار گرفته اند و در نتیجه امکان دسترسی به این مرکز خرید با اتوبوس مهیاست. هرچند بیشتر مشتریان این مرکز خرید از تاکسی برای دسترسی به مرکز خرید پریمیوم آنتالیا استفاده می کنند و شما هم می توانید همین روش را برای دسترسی به این مرکز خرید انتخاب کنید.

برای رزرو تور ارزان قیمت آنتالیا ترکیه می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

کلام پایانی

شهر آنتالیا از شهرهای ساحلی ترکیه است که امکانات تفریحی زیادی را ارائه می دهد. علاوه بر آن می توانید از بهترین مراکز آنتالیا نیز خرید کنید. یکی از این مراکز خرید، مرکز خرید آنتالیوم پریمیوم آنتالیا است که در این مطلب به بررسی آن پرداختیم.

اگر قصد سفر به آنتالیا در تابستان را دارید، می توانید تور آنتالیا تابستان را رزرو کنید. با رزرو پکیج های گردشگری هزینه های سفر شما نسبت به حالت عادی، کاهش پیدا کند.

بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با آژانس هواپیمایی مهرپرواز

آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس مسافرتی مهرپرواز می توانید مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تور ارزان داخلی و خارجی از قبیل تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

www.mehrparvaz.com

مطالب مشابه را ببینید!