مجله تاپ‌ناز‌

همه آنچه باید در مورد مرکز خرید عمار در استانبول در سال 2022 بدانید

عمار یکی از بزرگترین مراکز خرید ترکیه است. Emaar Mall یک مرکز خرید و سرگرمی است که در سال 2017 توسط عمار ترکیه افتتاح شد.طراحی فروشگاه Emaar Square Mall از فضای استانبول الهام گرفته شده است. این مرکز خرید بسیار بزرگ است و از سه طبقه تشکیل شده است. این یک مقصد خرید برای مردم ترکیه و گردشگران تور استانبول است زیرا دارای لوکس ترین علائم تجاری جهانی است.این مرکز خرید دارای آپارتمان های مسکونی لوکس، هتل 5 ستاره، پارکینگ، سالن اسکی و آکواریوم است

مرکز خرید عمار اسکوئر مال با داشتن بسیاری از برندهای معروف در سراسر جهان و همچنین برندهای محلی ترکیه ای مفهومی محبوب و جهانی ایجاد می کند. مرکز خرید Emaar Square Mall با حفظ گزینه‌های خود که متناسب با هر نوع بودجه ای است، خرید را در تور ارزان استانبول بسیار آسان‌تر می‌کند. مرکز خرید اعمار اسکوئر با ظرفیت 2400 نفر، فرصتی برای فرار از زندگی شهری پر هرج و مرج با تئاتر 4DX چند طبقه، آکواریوم عمار و باغ وحش زیر آب، و سکوی دیدبانی که در سال 2018 به روی عموم باز شد، ارائه می دهد.

در مرکز خرید Emaar Square، گزینه های بی شماری برای گذراندن وقت وجود دارد. فروشگاه‌هایی وجود دارد که در هیچ مرکز خرید دیگری در استانبول نمی‌توانید پیدا کنید، همچنین مکان‌هایی برای خرید مواد غذایی، لوازم خانه، لوازم آرایشی و سایر ملزومات وجود دارد. در نتیجه، فهرست کردن همه آنها غیرممکن است.

مرکز خرید عمار در استانبول

مرکز خرید میدان عمار که از 28 آوریل 2017 به یکی از بخش های زندگی اجتماعی استانبول تبدیل شده است، همچنان با خط منحصر به فرد و فراگیر خود میزبان بازدیدکنندگان خود است.

  • موقعیت مکانی مرکز خرید عمار

مرکز خرید عمار در اسکودار ، در سمت آسیایی استانبول واقع شده است.

  • فروشگاه در مرکز خرید عمار استانبول

لوکس ترین علائم تجاری جهانی مانند Galeries Lafayette، Gucci، Cartier و Ermis را دارد، به غیر از فروشگاه های فروش لوازم جانبی خانه، مبلمان، وسایل الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و لوازم کودک مانند Watson، English Home، Ebebek، Joker Baby، را می توانید در مرکز خرید بزرگ و مدرن عمار مال در تور استانبول تابستان 1401 مشاهده کنید.همچنین دارای مغازه هایی برای فروش ساعت، جواهرات و کفش با قیمت های رقابتی است.

رستوران های مرکز خرید عمار استانبول

در مرکز خرید میدان عمار، شگفتی های خوراکی زیادی وجود دارد. این مکان به شما فرصتی برای چشیدن غذاهای مختلف و همچنین غذاهای محلی ترکی می دهد.این مرکز خرید یک طبقه کامل برای رستوران ها دارد که بازدیدکنندگان می توانند از لذیذترین غذاهای سنتی ترکیه لذت ببرند .این مرکز خرید دارای طیف گسترده ای از رستوران ها مانند رستوران های فست فود، شیرینی، پیتزا و غذاهای بسیار اشتها آور است.

مرکز خرید عمار در استانبول

6 فعالیت برتر در مرکز خرید عمار استانبول

1آکواریوم عمار

مرکز خرید عمار ، در سمت آسیایی استانبول، آکواریومی با 20000 موجودات دریایی دارد.شما می توانید با خانواده خود در کاوش موجودات دریایی، ماهی های رنگارنگ و بسیاری فعالیت های دیگر، یک تجربه هیجان انگیز در تور لحظه آخری استانبول گلبرگ سیر داشته باشید. می توانید غواصان را در آکواریوم تماشا کنید، با آنها تماس بگیرید، سلام کنید و عکس های جذابی بگیرید.در بخش پارک، فرصت تماشای مارها، عنکبوت ها، مارمولک ها، ماهی های درنده، موش های آبی غول پیکر و بسیاری از گونه های دیگر را خواهید داشت.شما از تماشای شنا چتر دریایی در حالی که مقداری نور به آنها می تابید لذت خواهید برد.

قسمت های برجسته آکواریوم را به شما یادآوری کنیم. این شامل جزیره پنگوئن ها و پادشاهی تمساح است، جایی که می توانید طولانی ترین تمساح جهان را ببینید، ناگفته نماند بخش رودخانه ها و آبشارها، و ساحل سنگی که دارای ماهی کوسه، میگو و سخت پوستان است.

2کادیراکس

این یک سرسره مارپیچ است که خانواده و کودکان می توانند از آن برای جابجایی از طبقه 1 به طبقه 3 استفاده کنند. اگرچه پولی است، اما تجربه لذت بخشی خواهید داشت.اگر از طرفداران ماجراجویی نباشید، توصیه نمی کنیم آن را امتحان کنید.

3سینما در امار مال

پیدا کردن سینما در امار مال کار ساده ای است، زیرا تابلوهای بسیاری را می بینید که شما را به طبقه 1 که در آن قرار دارد، هدایت می کند. ما به شدت توصیه می کنیم یک فیلم را در آنجا تماشا کنید. این یک تئاتر خیره کننده با یک تئاتر 4DX است. می تواند حدود 2400 نفر را در خود جای دهد.

4بولینگ

یکی از رقابتی ترین ورزش هاست. می توانید دوستان خود را به چالش بکشید و در سالن بولینگ مرکز خرید بولینگ بازی کنید.

5تجربه واقعیت مجازی

دوستداران بازی های واقعیت مجازی این شانس را خواهند داشت که بازی های فراموش نشدنی ترکیبی از واقعیت و تخیل مانند سقوط از برج، چتربازی، نشستن با حشرات، عقرب ها، مارها و عنکبوت ها را امتحان کنند.شما نیازی به سفر به خارج از کشور ندارید. کاوش در کشورهای جهان با استفاده از اتوبوس VR Travel بسیار آسان است.دوستداران فضا با یک شاتل راهی فضا می شوند تا دنیای جدیدی پر از موجودات عجیب را کشف کنند.

مرکز خرید عمار در استانبول

6بازی ها و فعالیت های کودکانه

خوب، همه چیز خرید و خوردن در مرکز خرید میدان عمار نیست. فرصت های زیادی برای سرگرمی برای شما و فرزندانتان وجود دارد. اول از همه، مرکز خرید میدان عمار دارای سالنی است که فیلم های به روز زیادی را برای دیدن شما در اختیار دارد. برای پخش  فیلم های عالی و سرو پاپ کورن خوشمزه منتظر شماست. همچنین آکواریومی وجود دارد که گونه‌های بی‌شماری از ماهی‌ها را در خود جای داده و منتظر کاوش در آنها هستند. این مرکز خرید مجموعه ای از فعالیت های جالب و سرگرم کننده را برای کودکان ارائه می دهد. آنها تعامل، تجربه و فعالیت های غیرمعمولی مانند تماشای حیوانات آبی، خزندگان و ماهی ها و گرفتن عکس دارند.

اگر می خواهید در منطقه اسکودار و  هتل‌های اطراف مرکز خرید میدان عمار اقامت کنید اما مطمئن نیستید که کدام هتل را انتخاب کنید، آدرس هتل، آنت ول و گاردن هیل برخی از توصیه های ما هستند. اگر می‌خواهید از طریق حمل‌ونقل عمومی به مرکز خرید میدان عمار برسید، فرصت‌های زیادی برای استفاده وجود دارد. با مترو، باید در مسیر کادیکوی به کاراتل قرار بگیرید و در ایستگاه قاضی تپه پیاده شوید. اگر با اتوبوس یا متروبوس، چه از سمت آناتولی یا سمت اروپا می‌آیید، در ایستگاه اوزن کایر از اتوبوس پیاده شوید و به مسیر مترو کادیکوی به کاراتل بروید و در ایستگاه قاضی تپه از مترو پیاده شوید.

مطالب مشابه را ببینید!