مجله تاپ‌ناز‌

مشاوره با دکتر قلب به چه صورت امکان پذیر است؟

مشاوره با دکتر قلب به چه صورت امکان پذیر است؟

 

مشاوره با دکتر قلب به چه صورت امکان پذیر است؟

قلب مهمترین عضو حیاتی بدن است که به گفته متخصص قلب  نوع بیمار شدن این عضو، علاوه بر اینکه باعث می شود زندگی انسان در خطر بیفتد، موجب خواهد شد که دیگر اندام های حیاتی او با مشکل مواجه شود. به همین جهت تا جای ممکن مراقب این عضو از بدن خود باشید. و در صورتی که به مشکل در این زمینه بر خوردید از دکتر قلب و عروق در سایت دکتر بامن نوبت گرفته و ویزیت شوید.

ویزیت آنلاین برای اشخاصی که در شهرهای دیگر زندگی می کنند نیز بسیار مفید و قابل استفاده است و همچنین در موارد اورژانسی چنانچه پزشک شما خارج از ایران باشد، این روش کاربرد فراوانی دارد.

چه عواملی موجب سکته ی قلبی خواهد شد؟

  1. سن

افرادی که در سنین بالاتر قرار دارند نسبت به اشخاصی که جوان تر هستند خطر ابتلا به بیماری قلبی در آن ها بسیار بیشتر است. به همین جهت زمانی که سن شما بیشتر می شود بهتر است که چکاپ سالیانه خود را نزد دکتر قلب تهران و سایر شهرهای ایران داشته باشید.

البته به این موضوع به این مفهوم نیست که جوانان مبتلا به بیماری های قلبی نمی شوند. بلکه این احتمال در آن سن نیز برای جوانان وجود دارد. مسائلی مانند مصرف سیگار، بیماری قلبی را در این رده از سن افزایش می دهد.

  1. ژنتیک و ارث

یکی دیگر از مسائلی که می تواند در ایجاد بیماری قلبی و همچنین سکته قلبی نیز تاثیر گذار باشد، عوامل ژنتیکی و ارثی است. چنانچه در خانواده خود، افرادی وجود دارند که دارای سابقه ی بیماری در زمینه ی قلب و عروق هستند، هرچه سریعتر به متخصص قلب و عروق مراجعه نمایید و مسئله را با وی در میان بگذارید او نیز قطعا برای شما آزمایش و تست های تخصصی خواهد نوشت. بیماری های ارثی تا حد زیادی توسط خود شما قابل کنترل و درمان است. به فرض مثال هر چه فعالیت ورزشی خود را بیشتر کنید، امکان ابتلا به سکته قلبی در شما بیشتر می شود.

  1. مصرف زیاد دخانیات

یکی از مسائلی که امروزه بسیار شدید است مصرف بیش از حد سیگار و قلیان است. در واقع این کالای پرمصرف موجب بسیاری از بیماری ها در بدن انسان از جمله : ضعیف  شدن سیستم ایمنی در فرد، تنگی نفس و سکته ی قلبی است. اما بهتر است که حواس خود را بیشتر جمع کرده و به توصیه ی متخصص قلب تهران و سایر شهرهای ایران در سایت دکتر بامن گوش نموده و مصرف این کالا را تا جای ممکن کاهش و حتی آن را ترک نمایید.

قلیان علاوه بر اینکه موجب سکته ی قلبی می شود، بیماریهای ریوی نیز به دنبال دارد.

  1. مصرف چربی و فست فود

هرچه شما بیشتر مصرف چربی و فست فود داشته باشید، بیشتر این احتمال وجود دارد که دچار بیماری های قلبی از جمله، سکته قلبی شوید. به همین سبب متخصص قلب و عروق در تهران و سایر شهرهای ایران همواره توصیه می کنند که یک رژِیم سالم داشته باشید و از مصرف چربی و فست فود بکاهید.

در واقع هر چه شما از غذا های سالم استفاده کنید، بدنی سالم با سیستم ایمنی خوب خواهید داشت، پس تلاش کنید که مصرف چربی را کم کنید.

مصرف سبزی، ماهی و کربوهیدرات برای سلامتی هر شخص بسیار مفید است. پس تا می توانید این دسته ی غذایی را در مصرف روزانه خود تا حد معقولی بگنجانید.

مشاوره با دکتر قلب به چه صورت امکان پذیر است؟

 

 چگونه از دکتر قلب و عروق مشاوره بگیریم؟

در وهله ی اول این تصور برای همگان وجود دارد که امکان ویزیت آنلاین با دکتر متخصص قلب در تهران وجود ندارد.  اما شما می توانید به راحتی از سایت دکتر بامن نوبت اخذ کنید و سپس به صورت آنلاین با دکتر قلب خود در ارتباط باشید. در واقع می توانید ویزیت های اولیه و یا نتایج آزمایش و نوار قلب خود را به صورت آنلاین متخصص قلب و عروق سوال نمایید. و در این صورت دیگر نیاز نیست که به صورت حضوری به وی مراجعه نمایید.

در نتیجه سایت دکتر با من برای راحتی شما در نوبت گرفتن و همچنین مشاوره آنلاین طراحی شده، تا شما با دیدن پروفایل هر پزشک متوجه شوید که چه خدماتی را در مطب خود ارائه می دهد و همچنین در این پروفایل به صورت کامل و جامع، سوابق درمانی متخصص قلب و عروق آورده شده است.    

مطالب مشابه را ببینید!