مجله تاپ‌ناز‌

معرفی بهترين توليد كننده لباس کار و كفش ايمنی

بطور حتم از لباس کار و کفش ایمنی های متفاوتی در طی چندین سال فعالیت خود استفاده نموده اید که ممکن است بعضی از این کفشا از استحکام بالایی برخوردار بود ولی زیره ان سفت و در طول مدت زمان کار موجب بروز احساس ناخوشایند و حتی کمر درد شود و یا ممکن است راحتی کفش بالا بوده ولی دوام مناسب را نداشته و شما را وادار به خرید مجدد کفش ایمنی کار زودتر از انتظار نموده است.

معرفی بهترين توليد كننده لباس کار و كفش ايمنی

اما ایا تولید کننده ای ایرانی توانسته موفق به تولید لباس کار و کفشی شود که در عین راحتی بالا از دوام و استحکام خوبی هم برخوردار باشد!؟
در پارت اول این مطلب که در خصوص لباس کار و معرفی بهترین تولید کننده در ان زمینه بود ، اشاره کردیم به این مطلب که در هر صنفی تعدادی تولید کننده موفق وجود دارند با سرمایه گذاری بالا و استفاده از دانش فنی روز در دسته بهترین قرار گرفته اند.
در واقع بهترین تولید کننده لباس کار و کفش ایمنی کار ، کفش کار چرمی با برند تجاری اذر تلاش است که موفق به ساخت کفش ایمنی مخصوص کار شده است دارای راحتی بسیار بالا و در عین حال از دوام دو چندان در مقایسه با سایر برند های فعال در این صنف بهره میبرد.
با توجه به این خودم این کفش ایمنی کار تست کردم و سایر کفش های تولید داخل مقایسه کیفی و راحتی کردم، در انتها به این نتیجه رسیدم که تنها کفشی می تواند جایگزین کفش های ایمنی خارجی شود، کفش ایمنی کار ساخت شرکت آذر تلاش است.
راحتی این کفش در پا در حدی است که پس از یکبار تست کردن، دیگر به سراغ سایر کفش های موجود در بازار نمی روید.
رویه این کفش از ضخیم ترین نوع چرم طبیع گاوی استفاده شده است در سرما و گرما بسیار مقام بوده و به راحتی سطح ان ترک ترک نمیشود و بدلیل طبیعی بودن آن ، از ایجاد بوی بد پا جلوگیری می کند.
ضخیم زیره در بین کفش های ایمنی تولید شده متعلق به محصول شرکت اذر تلاش تبریز می باشد
که پس پوشیدن ان به راحتی قابل درک می باشد. همچنین زیره این کفش ایمنی از بهترین مواد پی یو pu تهیه شده که اتصال آن به رویه چرمی کفش بصورت تزریق مستقیم بوده که به هیچ عنوان از یکدیگر حتی در مشاغل سخت جدا نخواهد شد.
همچنین مقاومت بالای زیره این کفش ایمنی در برابر سطوح آغشته به روغن و موارد حلال و اسیدی مثال زدنی است.
این کفش ایمنی در سایز ۴۰ـ۴۱ـ۴۲ـ۴۳ـ۴۴ـ۴۵ـ۴۶ در فروشگاه لباس کار سعید به عنوان نماینده انحصاری این کفش ایمنی در تهران موجود می باشد.

معرفی بهترين توليد كننده لباس کار و كفش ايمنی

معرفی بهترین تولید کننده دستکش کار/ دستکش ایمنی

به طور کل بالای ۹۰ درصد از فعالیت فرد در مشاغل مربوط به ساخت و ساز، نگهداری تاسیسات، نجاری، مکانیکی و کار با مواد شیمیایی با دستان است. به مرور زمان افرادی که از دستکش مناسب کار استفاده نمی کنند ، شاهد خشکی، ترک خوردن و حتی جراحت های می شوند که ممکن است به خونریزی منجر شود.
همانطور از لباس کار برای پوشاندن بدن استفاده میکنیم، دستانمان نیز نیازمند لباسی است جهت مناسب کاهش اسیب دیدگی های احتمالی که ممکن است هر فردی در شغل خود با ان مواجه شود، است.
تا ۲ الی ۳ سال گذشته ، کارخانه نسبتا فعالی در زمینه دستکش کار وجود نداشت و یا اگر هم بود با کیفیت متوسطی به بازار عرضه می گردید.
اما با کاهش واردات دستکش که عمدتا از کشور چین بود، کارخانجات ایرانی فعال در این زمینه خودی نشان دادند که کیفیت امروزشان بسیار مطلوب بوده که موفق به کسب رضایت مصرف کننده شده و او را از خرید دستکش خارجی بی نیاز نموده است.

معرفی بهترين توليد كننده لباس کار و كفش ايمنی

نمونه زیادی از لباس کار و دستکش در بازار وجود دارند اما به اعتقاد بنده بهترین دستکش کار ایمنی ساخت شرکت استاد کار است. برند استادکار از قدیم تا به حال زبان زد بوده که بعضا ممکن است شما آن را با دستکش های لاستیکی که مربوط به امور شستشو و بنایی است در خاطر داشته باشید.
فعالیت کارخانه استادکار در زمینه تولید لباس کار و دستکش های کف مواد و دستکش ضد برش قدیمی نبوده، اما با همان سابقه کم موفق به کسب بیشترین سهم فروش در بازار ایران شده است. پایان رپورتاژ آگهی /

منبع: لباس کار

مطالب مشابه را ببینید!