مجله تاپ‌ناز‌

مکان های دیدنی و تفریحی تولوز فرانسه + تصاویری زیبا از شهر تولوز

تولوز یکی از جاذبه های گردشگری و دیدنی فرانسه است و پایتخت جنوب غربی فرانسه می باشد و دیدنی های زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به رودخانه گارون که چشم اندازی مهم است اشاره کرد. این شهر جاذبه های زیادی مانند کلیسا و موزه دارد و چشم اندازهای بسیار زیبای آن، گردشگران را جذب خود می کند.

کشور فرانسه پر از جاذبه های دیدنی است و بسیاری از گردشگران این کشور با وجود جاذبه های تاریخی و فرهنگی متعددی که می شناساند به این کشور می روند و شهرهای مهم مانند تولوز را می بینند که به عنوان پایتخت رسمی منطقه جنوب غربی شناخته میی شود. رودخانه گارون یکی از جاذبه های مهم این شهر است و چشم اندازهای بی نظیری برای گردشگران دارد و یکی از نقاط قوت این شهر پایگاه تحقیقات فضایی است که تمام قاره اروپا به دلیل همین ایستگاه بسیار پیشرفت داشته است.

شهر تولوز یکی از مکان های گردشگری مهم است که بسیاری از علاقمندان و گردشگران به آن جذب شده اند و دارای کلیسم، موزیه و مراکز فرهنگی و تاریخی مهم است. این شهر پر از راز و رمز است و از جذابیت های آن سیر نخواهید شد.

مکان های دیدنی تولوز فرانسه

یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری و دیدنی این شهر، کلیسا و موزه هایی هستند که سبک خاص از معماری دارند و سبک های هنری برجسته ای دارند و بسییار تماشایی هستند. در خیلی از موزه های این شهر آثار برجسته قرن بیستم دیده می شود صومعه ها هم بخش های دیگر از جذابیت های معماری این شهرها هستند و با وجود جذابیت های بی نظیر، هر ساله گردشگران زیادی جذب این شهر می شود.

مکان های دیدنی و تفریحی تولوز فرانسه

کاپیتول دو تولوز

میدان دو تولوز یکی از میدان های درون شهر است که زیبایی خاصی دارد و بسیاری از گردشگران از این میدان زیبا دیدن می کنند. در اطراف این میدان جنب و جوش خاصی وجود دارد و باعث شده است تا یکی از جذابیت های این شهر به حساب آید. در تجربیاتی که بیشتر گردشگران به این شهر داشته اند، این میدان را مانند خانه ای با معماری متنوع توصیف کرده اند که جدای از دیگر جاذبه های شهر دارای جذابیت می باشد. تجمع مردم در اطراف میدان که در نواحی مختلف آن وجود دارد باعث شده است تا این میدان را مانند خانه ای دلنشین بدانند. خیلی از جشن ها و مراسمات مهم در این میدان برگزار می شوند. نمایشگاه های هنری و بازارهای کشاورزی از جذابیت هایی هستند که در این میدان خواهید دید.

مکان های دیدنی و تفریحی تولوز فرانسه

موزه تاریخ طبیعی تولوز

این موزه نیز یکی دیگر از دیدنی های تولوز محسوب می شود و دارای ارزش طبیعی بالایی برای گردشگران است اگر علاقه دارید تا در سفر خود به این شهر از جاذبه های متنوع دیدن کنید پیشنهاد می کنیم تا از این موزه دیدن کنید. جالب است بداندی که مهم ترین موزه های فرانسه در این شهر قرار دارند هر ساله گردشگران و علاقه مندان بسیار زیادی برای بازدید از این موزه ها به شهر تولوز سفر می کنند به ویژه موزه های طبیعی که نشان دهنده رابطه میان انسان و طبیعت است و سیر تکاملی آن را به خوبی نشان داده است.

✅ مطلب پیشنهادی: مکان های دیدنی شهر نیس فرانسه + تصاویر مکان های تفریحی این شهر زیبا

مکان های دیدنی و تفریحی تولوز فرانسه

باغ های ژاپنی تولوز

چنانچه می خواهید در طول سفر خود به تولوز آرامش بیشتری نصیب شما شود بهتر است به این باغ زیبا بروید و آرامش و سکوت عجیب در این باغ را تجربه کنید. این باغ در منطقه شیوه ذن قرار گرفته است و می توانید در آن پیاده روی کنید. گل های رنگی با گونه های مختلف موجود باعث ایجاد چشم اندازهای زیبا شده است و از مهمترین چشم اندازها و جاذبه هایی که در این باغ ها وجود دارند می توان به باغ سنگی، پل هلالی شکل و قرمز رنگ، غرفه چای، گل های گوناگون و رودخانه اشاره کرد که به خودی خود جذابیت های بی شماری برای علاقمندان می باشد. گونه های مختلف درختان و دریاچه هم از جذابیت های این باغ است و علاقمندان می توانند در این باغ، حیات وحش را نظاره گر باشند.

مکان های دیدنی و تفریحی تولوز فرانسه

پل ونت نوف

تولوز پلی زیبا به نام ونت نوف دارد که این پل شهری روی یکی از رودخانه های معروف شهر است. این پل قدیمی یک جاذبه تاریخی مهم به شمار می آید. قدمت این پل به قرن 16 باز می گردد و نماد زیبایی است. جذابیت های این پل برای گردشگران معماری عجیب آن است که با قدم زدن و دوچرخه سواری روی این پل روز خود را سر می کنند. باید بدانید که این پل عظیم به شکلی عجیب چندین شهر را به مهم وصل می کند.

مکان های دیدنی و تفریحی تولوز فرانسه

موزه آگوستین

اگر به جاذبه های فرهنگی مهم علاقه دارید می توانید این موزه را ببینید. در این موزه آثار ارزشمند هنرمندان مختلف قرار داده شده است و اگر به آثار ارزشمندی همچون نقاشی ها، مجسمه ها، کلکسیون ها و مجموعه های هنری دیگر را ببینید.

✅ بخوانید: راهنمای سفر به پایتخت روسیه شهر مسکو

مطالب مشابه را ببینید!