مجله تاپ‌ناز‌

مکان های گردشگری جورجیا + تصاویر دیدنی از مکان های تفریحی جورجیا در آمریکا

جورجیا یکی از جاذبه های گردشگری و مهم در آمریکا است که دارای چشم اندازهای بسیار تماشایی و مکان های تفریحی است. جورجیا چشم اندازهای بکر و زیبایی دارد و از بهترین جاذبه ها در این منطقه می توان به صخره های بلوود اشاره کرد همچنین باغ های کالاوی که دارای طبیعتی به یاد ماندنی دارند. البته هنرهای تجسمی در این منطقه برای گردشگران بسیار جذاب است.

جورجیا یکی از مناطق پر جاذبه در آمریکا است که چشم اندازهای زیبا و دلنشینی دارد و البته بهترین جاذبه های گردشگری آمریکا را در خود جای داده است. با معرفی این جاذبه های توریستی شما می توانید لذت بیشتری از سفر تفریحی خود به جورجیا ببرید. بیشتر جاذبه هایی که می توانید در سفر خود به این منطقه مشاهده کنید شامل جاذبه های تاریخی و طبیعی هستند و جزایری که در این منطقه وجود دارند می توانند باعث توجه هر کسی شوند.

جزیره جیکل که بسیاری از گردشگران آن را با نام جزیره میلیونر می شناسند گردشگران زیادی را جذب می کند. این منطقه ساحلی توسط گروهی میلیونر کشف شده است. این منطقه توریستی در سال 1947 یکی از پارک های ایالتی در جورجیا شناخته شد و رفت و آمدی در این مناطق گردشگری وجود دارد در مسیر می توانید با پیاده روی کردن از جذابیت ها و چشم اندازهای بیشتری بهره مند شوید. امکان گردشگری و تفریحی مانند گلف که برای گردشگران ارائه می شود باعث افزایش جذابیت توریستی در این منطقه شده است. در جورجیا مناطقی وجود دارند که به مناطق کمپینگ معروف هستند و امکان اقامت برای علاقمندان فراهم است.

 

دیدنی های جورجیا

پارک های ملی در مناطق این شهر بسیار اهمیت دارند و در آنها گونه های مختلف جانوری و گیاهی وجود دارد و تبدیل به مناطقی جذاب برای توریست ها شده است. در بعضی از این مناطق باتلاق هایی وجود دارند که دارای تنوع زیستی زیادی هستند. مکان های دیدنی آمریکا با بهترین جاذبه های توریستی آن هر ساله باعث جذب گردشگران زیادی از نقاط مختلف دنیا شده است.

مکان های گردشگری جورجیا

آکواریوم جورجیا

این آکواریوم بزرگترین آکواریوم در آمریکا است و در ایالت جورجیا قرار دارد و دارای 6 گالری مهم است. در این آکواریوم بیش از 70 هزار آبزی با گونه های مختلف وجود دارد که نوعی شگفتی محسوب می شود. در این آکواریوم علاوه به گونه های مختلف ماهی ها موجودات جالبی مانند کوسه، نهنگ، سمور آبی، پنگوئن و … نیز وجود دارد که بازدید کنندگان را حیرت زده می کند. در بازدید از این آکواریوم هر موجود را که مشاهده کنید اطلاعات آن در دسترس است و می توانید با تمام گونه هاییی که در این آکواریوم وجود دارند آشنا شوید. آکواریوم جورجیا همه ساله بازدیدکنندگان و علاقمندان زیادی را جذب می کند و مسافرات با پرداخت هزینه ای اندک می تواند هر روز از آن دیدن کنند.

مکان های گردشگری جورجیا

چشمه های آب گرم جورجیا

چشمه های آب گرم در بیشتر نقاط دنیا دارای خاصیت درمانی هستند و باعث درمان خیلی از بیماری های می شوند، این منطقه توسط روزولت بنجامین کشف شده است. او در پی یافتن مکانی برای درمان دردهای عضلانی و فلج اطفال بوده است. خیلی از علاقمندان و گردشگران در بازدید از مناطق گردشگری پارک ایالتی از این چشمه های آب گرم هم دیدن می کنند. جالب است بدانید در موزه ها و نمایشگاه ها اطلاعات زیادی در مورد این چشمه های آب گرم ارائه شده است که باعث جلب توجه بازدیدکنندگان شده و آنها را به سوی این منطقه می کشاند. با پیمودن مسیری که از جنگل رد می شود می توانید چشم اندازهای زیبا و دیدنی های جورجیا را ببینید.

ببینید: معرفی مکانهای زیبای آمریکا برای سفر در تابستان

مکان های گردشگری جورجیا

غار فریکس

این غار زیبا یکی از مناطق حفاظت شده در ایالت جورجیا است و سالانه در تابستان ها بیش از 10 هزار خفاش خاکستری را در خود جای می دهد و یکی از مکان های فوق العاده در قاره آمریکا است که هر ساله بازدیدکنندگان زیادی دارد. این غار یکی از غارهای مهم است که به غار خفاش های خاکستری هم معروف است. اگر قصد سفر به این ایالت را دارید فریکس را به یاد داشته باشید زیرا مشاهده این غار حتما شما را شگفت زده خواهد کرد.

مکان های گردشگری جورجیا

براستون بالد

یکی از مهم ترین کوه های جورجیا که مرتفع ترین کوه در این ایالت است و در شمال شرقی این ایالت قرار دارد. بیشتر سنگ های این کوه از نوع دونیت و استاتیت هستند. در بالای قله این کوه توسط سازمان جنگل های آمریکا سکوی بازدیدی ساخته شده است که با دوربین می توانید تمامی مناطق و اطراف کوه براستون بالد را ببینید و چشم انداز فوق العاده و ساختمان های بلند آتلانتا را تماشا کنید و از سفر خود به این کوه لذت ببرید. کوه براستون بالد قسمتی از کوه‌های آپالاچی می باشد که در جورجیا قرار گرفته و با زیبایی خاص خود نام این ایالت سربلند کرده است. این منطقه ی بکر یکی دیگر از دیدنی های جورجیا می باشد که همه ساله در هوای تابستان بازدیدکنندگان زیادی از سراسر جهان به آن سفر می کنند.

مکان های گردشگری جورجیا

باغ های کالاوی

این باغ ها مجموعه ای بی نظیر است که در سال 1952 در شهر پاین مانتین ساخته شده اند و مساحتی بالغ بر 2600 هکتار دارند و یکی از مهمترین باغ های ایالت جورجیا و آمریکا محسوب می شوند. هدف از افتتاح این مجموعه زیبا حفظ و نگهداری گونه گیاهی آزالیا بود که حالا به یکی از دیدنی ترین مکان های این ایالت تبدیل شده است و سالانه بیش از 750 هزار توریست و مسافر از آن بازدید می کنند. بازدیدکنندگان عزیز می توانند علاوه بر بازدید از باغ های کالاوی از خانه پروانه ها، دریچا رابین، باغ سبزیجات، زمین های گلف و … هم بازدید کنند و استفاده کنند. در این مجموعه مسیر پیاده روی هم وجود دارد و شما می توانید در باغ ها قدم بزنید و از سفرتان لذت ببرید.

 

 

مطالب مشابه را ببینید!