مجله تاپ‌ناز‌

مکان های گردشگری گویان + تصاویری از جاهای دیدنی و معروف تفریحی کشور گویان

گویان یکی از کشورهای زیبای گردشگری است که در این منطقه توریستی می توانید جاذبه های متنوع و زیادی ببینید. این کشور با وجود وسعت کمی که دارد، مکان های دیدنی زیادی دارد و در قاره آمریکا قرارگرفته است، در ادامه اطلاعاتی در مورد دیدنی های این کشور را می خوانید و تصاویری از جاهای دیدنی و معروف گویان را آماده کرده ایم.

گویان در بخش های جنوبی قاره آمریکا قرار دارد و طبق سرشماری که سال 2010 انجام شد یکی از مناطق پر اهمیت گردشگری است که 80 هزار نفر جمعیت دارد. این کشور مستقل نیست و بخشی از جمهوری فرانسه است و زبان این کشور انگلیسی است. بسیاری از گردشگران و جهانگردان گویان را به عنوان بزرگ ترین شهر دنیا می شناسند. این کشور هر ساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا جذب می کند. جاذبه های توریستی که در این منطقه وجود دارند بسیار متنوع و دوست داشتنی هستند و به همین دلیل گویان را به یکی از مناطق توریستی مهم تبدیل کرده است. وجاد رسمی پول در کشور گویان فرنک است که در معاملات فرانسه به کار می رود. اگر علاقه دارید که به گویان سفر کنید می توانید در ادامه همراه ما باشید تا جاذبه های گردشگری این کشور را به شما معرفی کنیم.

مکان های دیدنی و گردشگری کشور گویان

شهر جورج تاون یکی از مهمترین جاذبه های دیدنی گویان است که پایتخت این کشور هم به حساب می آید. جذابیت هایی که پایتخت گویان دارد باعث جذب گردشگران و علاقمندان شده است. کشور گویان تا قرن ها یکی از مستعمره های هلند بود و در سال 1966 توانست استثلالش را به دست آورد. این کشور با وجود تاریخ پر فرزا و نشیبی که داشته است حالا دارای استقلال لازم است و یکی از مناطق گردشگری مهم در دنیا به حساب می آید که دلیل آن داشتن جذابیت های طبیعی و تاریخی می باشد.

مکان های گردشگری گویان

کوه های کاناکوی گویان

کوه های کاناکو یکی از چشم اندازهای طبیعی و زیبا در کشور گویان هستند و بسیاری از گردشگران این کوه ها را به عنوان یکی از مهمترین مکان های دیدنی و طبیعی در گویان می شناسند. نگاه به این چشم اندازهای طبیعی به شما انرژی خاص می دهد. ارتفاع این کوه ها دارای ارتفاع 3400 متر می باشد و به همین دلیل یکی از بلندترین قله ها در جهان هستند. مناظری که اطراف این کوه وجود دارند جزو جذابیت های آن هستند و باعث شده اند که سفر به این منطقه تجربه ای بی نظیر و تکرار نشدنی باشد. در چند سال اخیر جاده ای با امکانات زیاد باعث شده است که گردشگران زیادی به این منطقه سفر کنند و آمار گردشگران هم بالاتر رفته است.

بخوانید: معرفی جاذبه های گردشگری قدیمی ایالات متحده آمریکا

مکان های گردشگری گویان

جنگل ایووکراما گویان

در هر نقطه ای از جهان جنگل و طبیعت گردی جزو تفریحات دوست داشتنی برای گردشگران است و در کشور گویان هم بازدید از طبیعت زیبای این جنگل ها باعث می شود که مسافرت شما لذتی دو چندان پیدا کند. جنگل ایووکراما در قلب گویان است و یکی از مکان های توریستی این کشور است جالب است بدانید که این جنگل به عنوان سومین جنگل بکر در دنیا است و خیلی از افراد را با جنگل های آمازون و گینه یکی می دانندو گونه های متعدد از حیوانات و گیاهانی که در این جنگل وجود دارد باعث تنوع آن شده است و طبیعت زیبا را به آن بخشیده است. یکی از دلایلی که باعث اهمیت این جنگل شده است حجم بالای تکثیر اکسیژن است و طبق تحقیقات مردم دنیا 10 درصد اکسیژن خود را از این طریق دریافت می کنند.

مکان های گردشگری گویان

آبشار کائتور گویان

آبشار کائتور گویان یکی از مکان های دیدنی در کشور گویان است و به عنوان معروف ترین آبشار دنیا شناخته می شود و چشم اندازهای دوست داشتنی و بکری دارد. این آبشار 781 متر ارتفاع دارد و بسیاری از علاقمندان با شیرجه در این آب از سفر خود لذت می برند. این آبشار یکی از آبشارهای بزرگ این منطقه است و در اطراف آن مکان های دیدنی زیادی خواهید دید که مورد توجه گردشگران قرار می گیرد. جالب است بدانید که این آبشار در بخش های شمالی خود جنگل های بارانی و سرسبز دارد. علاقمندان و گردشگران با دیدن چشم اندازهای این آبشار و جنگل می توانند از سفر خود، نهایت لذت را ببرند. طبق آمار گردشگرانی که هر ساله از این طبیعت دیدن می کنند به بیش از یک میلیون نفر می رسد.

مکان های گردشگری گویان

پل لنگرگاه دمررا گویان

این پل یکی از مهمترین و شناخته شده ترین سازه های معماری است و بسیار بی نظیر است. این سازه ارزشمند 1811 متر طول دارد و یک پل معلق است. بر فراز این پل چشم اندازهای زیادی قابل مشاهده است به ویژه اینکه مشاهده دریا بسیار دلنشین و خاص می باشد. این پل در مرکز شهر جورج تاون پایتخت گویان است و تاریخ ساخت آن به 1978 بر می گردد. پیاده روهای نسبتا باریکی در دو طرف مسیر پل ساخته شده است. یکی از بخش های مهم و اصلی در ساخت این پل همین پیاده روها هستند که امکان تردد عابرین را فراهم می کند. این منطقه برای گردشگران و توریست ها بسیار جذاب است.

امیدواریم از این مطلب که در مورد مکان های گردشگری کشور گویان بود لذت برده باشید.

مطلب پیشنهادی: حقایق جالب و خواندنی در مورد نیویورک آمریکا

مطالب مشابه را ببینید!