مجله تاپ‌ناز‌

طرز تهیه میلک شیک پسته با بستنی وانیلی

دستور تهیه میلک شیک بستنی پسته ای خوشمزه که درست کردنش خیلی ساده است!  همه ما عاشق نوشیدنی‌هایی هستیم که با بستنی آماده میشوند یکی از این نوشیدنی‌ها میلک شیک است. برای درست کردن میلک شیک به یک مخلوط کن پرقدرت احتیاج دارید که بستنی، میوه های یخ زده، انواع مغزها و آجیل و شیر را با هم مخلوط کند. میلک شیک پسته با طعم آجیلی و بافت نرم و خامه‌ای که دارد همه را عاشق خود می‌کند.

طرز تهیه میلک شیک پسته با بستنی وانیلی

درست کردن میلک شیک بستنی در خانه بسیار ساده است اگر از بستنی تازه و خوش طعم استفاده کنید و چند اصل ساده را به یاد داشته باشید. به سادگی بستنی و شیر مورد علاقه خود را در مخلوط کن بریزید و چند پالس بزنید تا بستنی یکدست شود. برای سرو میلک شیک را در بطری یا لیوان بریزید و با خامه فرم گرفته تزیین کنید.

مهم‌ترین نکته هنگام درست کردن میلک شیک توجه به غلظت آن است. میلک شیک نباید خیلی رقیق باشد و طعم بستنی باید در آن غالب باشد. برای میک شیک های خانگی بهتر است از بستنی وانیلی اضافه کنید و طعم دهنده‌های دیگر مثل پسته یا انواع میوه را جداگانه به بستنی و شیر اضافه کنید تا در مخلوط کن خرد شوند. شیر پرچرب برای درست کردن میلک شیک بهترین گزینه است ولی اگر در خانه شیر پرچرب ندارید میتوانید از شیر کم چرب یا شیرهای گیاهی هم استفاده کنید.

مواد لازم

100  گرم پسته

2 لیوان شیر

1 قاشق غذاخوری عسل

4 اسکوپ بستنی وانیلی

خامه فرم گرفته و پودر پسته برای تزیین

طرز تهیه

پسته، بستنی و شیر و عسل را درون مخلوط کن بریزید و حدود 1 دقیقه مخلوط کنید تا مواد یکدست شوند.

میلک شیک را درون لیوان بریزید و با پودر پسته و خامه تزیین کنید.

منبع: yummynotes

مطالب مشابه را ببینید!