مجله تاپ‌ناز‌

نحوه رفتار صحیح با دختر بی احساس و اصولی خاص که بای بدانید

نکات مهم رفتار کردن با دختر بی احساس بسیار اهمیت دارد و شما در مقابله با این دختران باید عزت نفس داشته باشید و توصیه می شود که صادقانه از او در مورد این مشکل سوال کنید شما باید در زندگی با این فرد رو راست باشید و سعی در تغییر او نداشته باشید تنها می توانید او را حمایت کنید.

تمام خانم ها به عنوان انسانی احساساتی شناخته می شوند ولی در این بین بعضی از زنان احساسات خشک و روحیه ای خشن دارند که دلیل این نوع از رفتارها می تواند ریشه در مشکلات و ناملایمات زندگی این افراد داشته باشد از سویی این افراد تربیتی خشک و متعصب داشته اند که باعث شکل گیری چنین رفتارهایی در آنها شده است.

ولی بی احساس شدن از لحاظ روانشناسی به چه نوع اخلاقی گفته می شود؟ این افراد دو حالت دارند و نسبت به خیلی از مسائل بی اهمیت هستند واکنش این افراد یکسان و یکنواخت است این اتفاق می تواند طبیعی باشد ولی تا موقعی که شد نباشد و به یک بیماری تبدیل نشود این افراد در وقایع سهمگین و سخت زندگی هم حالت یکسان دارند.

چنانچه شما با چنین دختری روبرو هستید و نمی دانید که در رفتار با یک دختر بی احساس چه باید بکنید می توانید در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.

رفتار با دختر بی احساس

این دختران عواطفی خشک و بدون روح دارند و نمی توانند به خوبی احساسات خود را به دیگران منتقل کنند به همین دلیل است که اطرافیان به ویژه خانواده از آنها رضایت کافی را ندارند. نوع تربیت در این افراد بسیار موثر است همچنین آنها به دلیل مشکلاتی که در زندگی داشته اند نمی توانند خوب عواطف و احساسات خود را به اطرافیان منتقل نمایند.

ویژگی های زن بی احساس

خانم های بی احساس در رفتار خود نشانه ها و ویژگی هایی دارند، آنها مسئولیت پذیر نیستند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی می کنند و در موقع بروز مشکلات هم آنها به شکلی برخورد می کنند که هیچ نقشی در بروز آن نداشته اند و سعی دارند تا این مشکلات را به گردن دیگران بیاندازند.

ناسازگار بودن یکی از ویژگی های این افراد است، آنها روابط طولانی مدت ندارند و نمی توانند با دیگران سازگاری داشته باشند. علاقه این افراد به سرعت تغییر پیدا می کند و اغلب تمایلی به شکل گیری روابط عاطفی ندارند. در رفتار با دختر بی احساس باید به این مورد توجه داشته باشید که این افراد نسبت به هیچ مسئله ای واکنش نشان نمی دهند و احساساتی از خود بروز نخواهند داد.

این افراد کارهای خود را تنها انجام می دهند و مایل به کمک گرفتن از دیگران نیستند و برای نزدیکی به اطرافیان هم تلاشی نمی کنند و از مشارکت کردن در کارها دوری می کنند پس در رفتار باد به این مورد دقت کنید.

نحوه رفتار صحیح با دختر بی احساس و اصولی خاص که بای بدانید

این افراد معمولا دروغ می گویند زیرا قصد جلوگیری از کنجکاوی اطرافیان را دارند و هیچ رازی را آشکار نمی کنند. این فراد گفته ها و رفتارهایشان مطابقت ندارد و اگر با این دسته از افراد در ارتباط هستید باید رفتارهای آنها را زیر نظر داشته باشید تا در صورت خطا به گفته های متناقض آنها پی ببرید.

از دیگر ویژگی های بارز رفتاری در افراد بی احساس می توان به بی احترامی، افسردگی، دوری از علایق، لجبازی، نرسیدن به ظاهر خود و … اشاره کرد. این افراد کمتر با دیگران روابط دارند و در مشارکت کردن هم گزینه مناسبی نیستند.

چطور با یک زن بی احساس رفتار کنیم؟

این افراد بیشتر احساسات دیگران را نادیده می گیرند بهترین روش برای رویایی با این دسته از افراد اهمیت دادن به خود او می باشد اگر شما هم در رابطه خود با یک دختر بی احساس کمبود ها و کاستی هایی دارید باید از طریق بی اعتنایی و بی توجهی او را متوجه خطایش کنید. شما نباید محبت را از او گدایی کنید و تا حد ممکن باید اعتماد به نفس خود را حفظ نمایید.

فاصله گرفتن:

چنانچه با دختری بی احساس در ارتباط هستید باید از او فاصله بگیرید این دسته از افراد هیچ گاه تلاش های شما را بری حفظ یک رابطه نمی بینند پس در رفتار با دختر بی احساس باید به این موضوع توجه کنید که آنها تمام مسئولیت ها را روی دوش شما قرار می دهند. فاصله گرفتن از این افراد باعث می شود تا فشار کمتری در زندگی تحمل کنند.

او را تغییر ندهید:

بعضی از مردان در مواجه با این دختر خانم ها سعی می کنند تا شخصیت آنها را تغییر دهند در صورتی که این کار درست نیست این امر یک تغییر یزرگ است و به همین دلیل شکل گیری آن سخت است. باید شریک زندگی خود را به همان شکلی که است باور کنید. در عوض می توانید سعی کنید که کمبودهای زندگی او را رفع کنید تا بیشتر به او نزدیک شوید و از او حمایت کنید. می توانید از راه های شاد کردن همسر برای این کار استفاده کنید.

روراستی:

این مورد بسیار مهم است و می تواند مشکلات زیادی را در این مورد حل کند و یکی از روش های رفتار با دختر بی احساس است اگر شما به این فرد علاقمند شده اید باید صادقانه احساسات خود را با او در میان بگذارید. وقتی که به ب احساسی او پی بردید صادقانه این سوال را از او بپرسید که چرا این رفتارها را از خود برز می دهد و دلایل این امر چه می باشد. شاید با این سوالات متوجه شوید که در زندگی دارای مشکلاتی است و بتوانید آنها را حل کنید. صبوری در این مواقع با اهمیت است و می تواند به شما کمک کند تا از او حمایت کنید.

مطالب مشابه را ببینید!