مجله تاپ‌ناز‌

راهنمای خرید نسپرسوساز – سیلور کالا

برای این که در خرید محصولات مختلف به مشکل نخوریم، استفاده از راهنمای خرید بهترین راه است از این رو برای شما متنی به عنوان راهنمای خرید دستگاه نسپرسو تهیه کرده‌ام تا رازهای مهم و جالبی را برایتان فاش کنم.

اسپرسو یا دیگر قهوه‌هایی که از طریق آن آماده می‌شوند نوشیدنی‌‌های مورد علاقه بسیاری از قهوه بازها به شمار می‌روند به همین دلیل تمرکز شرکت‌های تولید کننده دستگاه‌ های قهوه ساز بیشتر به سمت اسپرسوسازها است. نسپرسو هم نوعی اسپرسوساز جدید و امروزی به حساب می‌آید و طوری طراحی شده تا راحتی را برای شما به همراه داشته باشد. از آن جایی که امروزه محبوبیت این دستگاه زیاد شده شرکت‌های زیادی در حال تولید آن هستند و همین موضوع باعث شده تنوع بازار قهوه ساز نسپرسو بالا باشد.

تنوع محصولات نیاز شما به راهنمای خرید نسپرسوساز را بیشتر می‌کند پس با من همراه شوید تا اطلاعات و نکات مهمی که به دردتان می‌خورد را با هم مرور کنیم.

البته قبل از این که به سراغ اصل مطلب برویم، بیایید بیشتر با نسپرسوساز و تفاوت آن با اسپرسوساز آشنایی پیدا کنیم تا در همین ابتدا مشخص شود اصلا این محصول برای شما مناسب است یا خیر؟

راهنمای خرید نسپرسوساز - سیلور کالا

انواع دستگاه نسپرسو در راهنمای خرید نسپرسو

حالا که بیشتر با نسپرسو و برتری‌های آن آشنا شدیم نوبت به آن رسیده که یکی یکی فاکتورهای مهمی که راهنمای خرید دستگاه نسپرسو اهمیت دارند را بررسی کنیم. به نظر من و خیلی از شما ( طبق سوالاتی که از کارشناسان فروش سیلور کالا پرسیده‌اید ) برند یکی از مهم‌ترین و اولین فاکتورهایی است که باید تکلیفمان را با آن مشخص کنیم تا بعد به سراغ باقی موارد برویم. مفتخریم که در فروشگاه سیلور کالا تنها محصولات 3 شرکت معتبر و شناخته شده‌ی دلونگی، فیلیپس و کروپس را به فروش می‌رسانیم.

  • خرید دستگاه نسپرسو دلونگی
  • خرید دستگاه نسپرسو فیلیپس
  • خرید دستگاه نسپرسو کروپس

راهنمای خرید نسپرسوساز - سیلور کالا

دستگاه قهوه ساز نسپرسو دلونگی

امکان ندارد در راهنمای خرید دستگاه نسپرسو از دلونگی حرف نزنیم، اگر قهوه باز باشید حتما اسم برند دلونگی به گوشتان خورده؛ یک شرکت ایتالیایی که تولید کننده اسپرسوساز نسپرسو است. از آن جایی که نسپرسو این روزها طرفداران زیادی دارد بخشی از تولیدات دلونگی به ساخت این محصول اختصاص پیدا کرده و همین موضوع باعث شده تنوع زیادی داشته باشند. از ویژگی‌های دستگاه نسپرسو دلونگی باید به کارایی فوق العاده و قیمت مناسب آن در سایت سیلور کالا اشاره کرد.

راهنمای خرید نسپرسوساز - سیلور کالا

دستگاه نسپرسوساز فیلیپس

شرکت فیلیپس یکی از شرکت‌های هلندی بسیار معروفی است و توانسته با تولید نسپرسوسازها مختلف خودش را در دل قهوه بازها و طرفداران نسپرسو، جا کند. تنوع محصولات فیلیپس به پای دلونگی نمی‌رسد اما مدل‌های زیادی توسط مهندسان این شرکت طراحی و تولید شده‌اند که کیفیت بالایی دارند.

دستگاه قهوه ساز کپسولی کروپس

برند کروپس هم به تازگی تبدیل به برندی شده که باید در راهنمای خرید نسپرسوساز به آن بپردازیم، این برند هم بخشی از تمرکز تولید خودش را روی دستگاه نسپرسو گذاشته تا بتواند قهوه بازها را هم به سمت خود بکشاند و کیفیت و کارایی بالا را به آن‌ها هدیه دهد.

راهنمای خرید دستگاه نسپرسوساز بر اساس نوع سیستم کاپوچینو

حالا که تکلیفتان با برند روشن شده بهتر است در مورد انواع دستگاه های قهوه ساز کپسولی اطلاعات به دست آورید تا مشخص شود کدام نوع به دردتان می‌خورد. در حال حاضر نسپرسوسازهای موجود در بازار به 2 دسته تقسیم می‌شود که این دسته بندی به خاطر نوع سیستم کاپوچینو یا کف شیرساز آن‌هاست. برخی از نسپرسوها سیستم کاپوچینو ندارند و نوع دوم یا فقط برای آن‌ها استیمر در نظر گرفته شده و یا این که سیستم کف شیر ساز و مخزن شیر متصل دارند.

  • خرید دستگاه نسپرسو معمولی؛ بدون وجود سیستم کاپوچینو
  • خرید دستگاه نسپرسو با استیمر  بخار یا با مخزن کف شیر ساز یا همان سیستم کاپوچینو

 

ویژگی‌ها

دستگاه نسپرسو معمولی

دستگاه نسپرسو با سیستم کاپوچینو

توان مصرفی

بستگی به مدل دارد

بستگی به مدل دارد

ظرفیت مخزن آب

بستگی به مدل دارد

بستگی به مدل دارد

فشار بخار

15 بار

19 بار

19 بار

ظرفیت مخزن شیر

ندارد

بستگی به مدل دارد

منوی نوشیدنی متنوع

بستگی به مدل دارد

در تمامی مدل‌ها

 راهنمای خرید نسپرسوساز - سیلور کالا

نکات مهم

نکته 1: احتمالا در بین شما خریدارانی هستند که معمولا انتخاب‌های خود را بر اساس بودجه انجام می‌دهند پس باید در راهنما خرید دستگاه نسپرسو به این موضوع اشاره کنم که قیمت دستگاه نسپرسو دلونگی معمولی خیلی ارزان‌تر از قیمت قهوه ساز نسپرسو با سیستم کاپوچینو است.

نکته 2: اگر علاقه شما بیشتر قهوه‌هایی هستند که با شیر آماده می‌شوند مثل کاپوچینو یا لاته و توانایی خرید دستگاه نسپرسوساز حرفه‌ای را ندارید می‌توانید در کنار خرید دستگاه نسپرسو معمولی یک کف شیرساز خریداری کنید.

راهنمای خرید نسپرسوساز - سیلور کالا

ظرفیت و گنجایش مخزن آب

هر بار که قرار است در مورد انتخاب و خرید دستگاه نسپرسو به کسی مشاوره بدهم تاکید زیادی روی مخزن آب و ظرفیت آن دارم و معمولا با پرسیدن این دو سوال به آن‌ها کمک می‌کنم ” دستگاه نسپرسو را برای کجا می‌خرید؟ ” و ” روزی چند لیوان قهوه می‌خورید؟ “. اگر نسپرسو را برای خانه خریداری می‌کنید یا روزی یک الی دو قهوه می‌نوشید، می‌توانید محصولی با طرفیت پایین خریداری کنید و اگر آن را برای مطب یا اداره خریداری می‌کنید به دنبال دستگاه قهوه ساز نسپرسو با مخزن آب بزرگتر باشید.

ظرفیت و گنجایش مخزن آب

مناسب برای استفاده در

خرید دستگاه نسپرسو با ظرفیت کم‌تر از 1 لیتر

خانه و روزی یک الی 4 فنجان قهوه

خرید دستگاه نسپرسو با ظرفیت 1 الی 1.2 لیتر

مناسب برای خانه و شرکت‌ های خصوصی

خرید دستگاه نسپرسو با ظرفیت 1.2 الی 1.4 لیتر

مناسب برای شرکت و مطب

خرید دستگاه نسپرسو با ظرفیت 1.4 الی 1.8 لیتر

مناسب برای شرکت، مطب و اداره

خرید دستگاه نسپرسو با ظرفیت 1.8 الی 2.2 لیتر

مناسب برای شرکت، مطب، اداره و خانواده‌ی قهوه باز پر جمعیت

 

نکته: از آن جایی که از ابتدا این راهنمای خرید قهوه ساز نسپرسو را با هدف راحتی شما نوشته‌ام لازم است ذکر کنم که اگر جزو افرادی به حساب می‌آید که باید دستگاهی با ظرفیت بالا انتخاب کنید اما قیمت دستگاه بالاست، اصلا سردرگم و نگران نشوید. در اصل تاکید بر ظرفیت بالا به خاطر راحتی شما در پر کردن چندباره مخزن است وگرنه می‌توانید پایین‌ترین ظرفیت را انتخاب کنید.

راهنمای خرید دستگاه نسپرسو بر اساس مخزن شیر

اگر تا این جای کار تصمیم به خرید دستگاه نسپرسویی گرفته‌اید که مخزن شیر و سیستم کاپوچینو دارد گرفته‌اید؛ این بخش از راهنمای خرید اسپرسوساز نسپرسو برای شما نوشته شده است. مخزن شیر مثل مخزن آب نیست که در ظرفیت‌های بالا یا تنوع ظرفیت ساخته شده باشد اما باز هم انتخاب شما می‌تواند بر اساس این ویژگی تنوع پیدا کند.

  • دستگاه نسپرسو با مخزن شیر کم‌تر از 200 میلی لیتر
  • دستگاه نسپرسو با مخزن شیر 200 الی 400 میلی لیتر
  • دستگاه نسپرسو با مخزن شیر 400 الی 600 میلی لیتر
  • دستگاه نسپرسو با مخزن شیر 600 الی 800 میلی لیتر
  • دستگاه نسپرسو با مخزن شیر 1 لیتر

نکته: بیشتر دستگاه های نسپرسو با مخزن شیر 400 الی 600 میلی لیتری ساخته شده‌اند و ظرفیت‌های دیگر محدودترند

توان مصرفی اسپرسوساز نسپرسو

مثل هر قهوه ساز دیگری، در انتخاب نسپرسو باید به توان مصرفی هم توجه کنیم زیرا این ویژگی قدرت دستگاه و سرعت آمده شدن آن را به ما نشان می‌دهد. از آن جایی که بازار دستگاه نسپرسو را بیشتر جوانان و شاغلان تشکیل می‌دهند و زمان برای آن‌ها اهمیت دارند تقریبا تمامی دستگاه‌ها با توان مصرفی بالایی ساخته شده‌اند اما باز هم هستند محصولاتی که توان مصرفی بالاتری دارند و سریع‌تر هستند. این بخش از راهنمای خرید دستگاه نسپرسوساز برای قهوه بازهای فنی هم کاربرد دارد آن‌هایی که بر اساس سیستم حرارتی و توان مصرفی انتخاب می‌کنند و این فاکتور را مهم می‌دانند.

  • دستگاه قهوه ساز نسپرسو با توان مصرفی کم‌تر از 1200 وات
  • دستگاه قهوه ساز نسپرسو با توان مصرفی 1200 الی 1400 وات
  • دستگاه قهوه ساز نسپرسو با توان مصرفی 1400 الی 1600 وات
  • دستگاه قهوه ساز نسپرسو با توان مصرفی 1600 الی 1800 وات
  • دستگاه قهوه ساز نسپرسو با توان مصرفی 1800 الی 2000 وات
  • دستگاه قهوه ساز نسپرسو با توان مصرفی 2000 الی 2200 وات
  • دستگاه قهوه ساز نسپرسو با توان مصرفی بیشتر از 2200 وات

نکات مهم

نکته 1: خیلی از بهترین دستگاه نسپرسو ساز با سیستم کاپوچینو از توان مصرفی 1400 الی 1500 وات برخوردار شده‌اند و تنوع کمی در مورد توان مصرفی آن‌ها وجود دارد اما سیستم حرارتی دستگاه های نسپرسو معمولی تنوع بیشتری در مورد توان مصرفی دارند.

راهنمای خرید اسپرسوساز نسپرسو بر اساس فشار بخار

تاثیر فشار بخار روی طعم اسپرسو و قهوه را دست کم نگیرید. خوشبختانه تولید کنندگان نسپرسو امروزه کم‌تر محصولی را با فشار بخار پایین تولید می‌کنند به همین دلیل شما در هر صورت با انتخاب و خرید اسپرسوساز نسپرسو قرار است سود ببرید.

  • نسپرسوساز با فشار بخار 15 بار
  • نسپرسوساز با فشار بخار 19 بار

نکته: از 3 برند دلونگی، فیلیپس و کروپس که در فروشگاه سیلور کالا به فروش می‌رسند تمامی نسپرسوساز ها فشار بخار 19 بار دارند و قرار است کیفیت بی نظیری از قهوه را به شما هدیه بدهند.

راهنمای خرید نسپرسوساز - سیلور کالا

منوی سرو نوشیدنی

خیلی از شماها هم هستید که فقط به منوی سرو نوشیدنی اهمیت می‌دهید و فاکتورهای قبلی برایتان اهمیت چندانی ندارد و حتی بعید نیست از ابتدای خواندن راهنمای خرید نسپرسوساز به دنبال همین بخش بوده باشید. اگر بخواهیم به نسپرسوسازها از جنبه منوی سرو نوشیدنی نگاه کنیم، تنوع زیادی وجود دارد طوری که دست شما برای انتخاب کاملا باز است. البته توجه داشته باشید که اگر قصد خرید دستگاه نسپرسو معمولی را داشته باشید خبری از کاپوچینو یا لاته نیست و انتخاب‌های شما برای نوشیدنی محدود است مگر این که در کنار آن سیستم کف شیرساز هم بخرید.

  • قیمت نسپرسوساز با منوی سرو 2 نوشیدنی
  • قیمت نسپرسوساز با منوی سرو 5 نوشیدنی
  • قیمت نسپرسوساز با منوی سرو 7 نوشیدنی
  • قیمت نسپرسوساز با منوی سرو 8 نوشیدنی
  • قیمت نسپرسوساز با منوی سرو 9 نوشیدنی

نکته: برای اطلاع از قیمت هر کدام از محصولات می‌توانید با شماره 09184471123 خانم حسینی تماس بگیرید.

راهنمای خرید نسپرسوساز - سیلور کالا

نوع نمایشگر و دکمه‌ها

اگر گشتی در بازار قهوه سازهای کپسولی زده باشید حتما متوجه شدید که دکمه و نمایشگر هم از آن مسائلی است که تنوع این محصولات را افزایش و انتخاب‌های شما را گسترش داده که به طور کلی 3 مدل طراحی دکمه و نمایشگر وجود دارد.

دستگاه نسپرسو دکمه‌ای و بدون نمایشگر

اگر دنبال دستگاه نسپرسو ارزان قیمت هستید، این محصولات را انتخاب کنید. معمولا در طراحی نسپرسوسازهای ساده و مینی سایز این مدل دیده می‌شوند و 2 دکمه دارند.

دستگاه نسپرسو دکمه لمسی و بدون نمایشگر

تنوع این دسته از محصولات کپسولی بالاست و در هر 2 نوع نسپرسوساز می‌توانید این مدل طراحی را ببینید.

دستگاه نسپرسو دکمه لمسی و با نمایشگر

پیشرفته‌ترین نوع دستگاه‌های نسپرسو هستند که البته هم نمایشگر رنگی و هم نمایشگر غیر رنگی دارند که در هر 2 صورت معمولا منوی سرو نوشیدنی آن‌ها متنوع است.

راهنمای خرید قهوه ساز نسپرسو بر اساس امکانات

خیلی از فاکتورهای مهم و اساسی که باید مورد توجه قرار بگیرند در راهنمای خرید دستگاه نسپرسو آورده شده حالا بیایید ببینیم چه امکانات و ویژگی‌هایی به غیر از این فاکتورها وجود دارد که قهوه سازهای کپسولی را خاص می‌کنند.

  • سیستم خاموشی خودکار Auto Shut Off
  • سیستم تنظیم غلظت شیر
  • سیستم کنترل رسوب

سیستم خاموشی خودکار

این سیستم از سیستم های به درد بخور نسپرسوسازهاست، هر وقت فراموش کنید بعد از استفاده از قهوه ساز آن را خاموش کنید، Auto Shut Off این کار را بعد از 9 دقیقه برایتان انجام می‌دهد.

سیستم تنظیم غلظت فوم شیر

در دستگاه های نسپرسو پیشرفته، سیستمی برای تنظیم غلظت شیر طراحی شده تا بتوانید لاته و کاپوچینو را بیشتر باب دلتان آماده کنید.

سیستم کنترل رسوب

برای این که محدودیتی در انتخاب نوع آب نداشته باشید یعنی حتما لازم نباشد آب تصفیه شده استفاده کنید، سیستم کنترل رسوب طراحی شده است. رسوب می‌تواند کار قهوه ساز شما را مختل کند پس این سیستم جزو ضروریات به شمار می‌رود.

طعم محبوب کپسول نسپرسو

سوخت اصلی نسپرسوسازها، کپسول های نسپرسو هستند پس حالا که راهنمای خرید دستگاه نسپرسو را تا این جا مطالعه کردید و اگر تصمیم به خرید دارید بیایید با انواع کپسول قهوه آشنا شویم تا وقتی قرار است کپسول بخرید، بدانید که کدام برای شما ساخته شده است. 4 طعم کلی برای کپسول نسپرسو اصل وجود دارد که هر کدام خاصیت‌های خود را دارند.

راهنمای خرید نسپرسوساز - سیلور کالا

کپسول نسپرسو خواستگاه ایتالیا Ispirazion Italian

کسانی که فقط یک بار در روز خودشان را به قهوه دعوت می‌کنند می‌توانند از این کپسول استفاده ببرند. گروهی که غلظت نوشیدنی آن‌ها بین 6 تا 13 است و همین موضوع باعث غلظت شده و توصیه می‌شود در طول روز آن‌ها را استفاده کنید.

کپسول قهوه نسپرسو لانگو World Explorations

اگر قهوه را برای کافئین دوست دارید، نسپرسو کپسول این دسته را از دست ندهید. می‌توانید با این قهوه خودتان را برای انجام پروژه‌های مهم و سرنوشت ساز آماده کنید.

کپسول های نسپرسو مشتقات شیر Barista Creations

اگر بیشتر از هر نوع قهوه‌ای به لاته و کاپوچینو و از این قبیل نوشیدنی‌ها علاقه دارید، این کپسول‌ نسپرسو اصل را امتحان کنید.

کپسول‌های نسپرسو طعم دار

طعم‌های خاص و میوه‌ای که هر کدام خواستگاه خاص خود را دارد و کمی با طعم‌های میوه‌ای ترکیب شده‌اند.

انواع کپسول

غلظت

ویژگی خاص

ترکیب شده از

کپسول نسپرسو ایتالیایی

6 الی 13

غلیظ

مناسب استفاده روزانه

عربیکا

روبوستا

کپسول نسپرسو لانگو

4 الی 10

کافیئن بالا

مناسب برای هوشیاری

عربیکا

روبوستا

کپسول نسپرسو مشتقات شیر

3 از 5

ملایم و ترکیب شده با طعم‌هایی مثل وانیل و …

عربیکا

روبوستا

کپسول نسپرسو طعم دار

4 الی 11

تجربه طعم‌های خاص میوه‌ای

عربیکا

 

معرفی 4 مدل از دستگاه های قهوه ساز کپسولی بازار:

  • لاتیسما پرو امکان تهیه 7 نوع نوشیدنی (بالاترین مدل دستگاه  نسپرسو دلونگی)
  • نسپرسو گرن لاتیسیما با امکان تهیه 9 نوع قهوه (پرفروش ترین و بیشترین نرخ رضایت کاربران از دستگاه نسپرسو دلونگی)
  • نسپرسو لاتیسما تاچ امکان تهیه 6 نوع قهوه (محصولی میان رده با امکانات مناسب و قیمت معقول)
  • نسپرسو لاتیسیما وان امکان تهیه 3 نوع قهوه (بهترین گزینه برای کسانی که تمایل به پرداخت هزینه زیاد ندارند  در عوض می‌خواهند دستگاه قهوه ساز کپسولی شیک و قیمت مناسب داشته باشند)

نکته: برای اطلاع از قیمت هر کدام از محصولات می‌توانید با شماره 09184471123 خانم حسینی تماس بگیرید.

جمع بندی

همان طور که قولش را داده بودم، هر نکته‌ای که برای خرید بهتر می‌تواند به شما کمک کند را در راهنمای خرید دستگاه نسپرسو جا دادم. حالا شما می‌توانید بر اساس فاکتورهایی که برایتان اهمیت دارد و همچنین بر اساس قیمت دستگاه نسپرسو، محصولی که بیشتر برای شما مناسب است را انتخاب کنید. اگر در مورد اطلاعات بالا سوالی دارید یا نیاز به راهنمایی بیشتری در انتخاب دارید با کارشناسان فروش سیلور کالا تماس بگیرید.

مطالب مشابه را ببینید!