مجله تاپ‌ناز‌

دوره نصب و تعمیرات پکیج و کولر کجا ثبت نام کنیم؟

دوره نصب و تعمیرات پکیج و کولر کجا ثبت نام کنیم؟

امروزه به دلیل مزایای بسیار پکیج و کولر گازی در مقایسه با دیگر سیستم های گرمایشی و تهویه تقاضا برای خرید این دستگاه ها افزایش یافته است، با افزایش خرید کولر و پکیج بدون شک تقاضا برای نصب و تعمیرات این لوازم نیز بیشتر شده و این موضوع بازار کار نصب و تعمیرات پکیج را بسیار پر رونق می کند.

بازار کار عالی نصب و تعمیرات پکیج و کولر باعث شده تا افراد بسیاری به دنبال یادگیری مهارت های مورد نیاز این مشاغل باشند. در همین راستا آموزشگاه های متعددی دوره های آموزش نصب و تعمیرات کولر گازی و پکیج را برگزار می نمایند.

اما بهترین آموزشگاه پکیج و کولر گازی کدام است و این دوره های آموزشی را در کدام آموزشگاه سپری کنیم؟ در پاسخ به سوال باید بگوییم که بهترین آموزشگاه برای گذراندن دوره های فوق آموزشگاهی است که به صورت تخصصی به آموزش مفاهیم مربوط به نصب و تعمیرات کولر و پکیج پرداخته و شما را برای ورود به بازار کار آماده نماید.

با بررسی های صورت گرفته بر روی آموزشگاه های فعال در این حوزه، آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین مراکز برای گذراندن دوره های فوق می باشد که به صورت تخصصی این دوره را برگزار کرده و سالانه کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

دوره نصب و تعمیرات پکیج و کولر کجا ثبت نام کنیم؟

بهترین آموزشگاه پکیج و کولر گازی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بدون شک انتخاب آموزشگاه یکی از مهم ترین موضوعاتی است که پیش از ثبت نام در دوره های کولر و پکیج بایستی مورد توجه قرار گیرد. چرا که در صورت انتخاب نادرست باعث از دست دادن زمان و هزینه خواهد شد. بهترین آموزشگاه برای گذراندن دوره های پکیج و کولر گازی ویژگی هایی دارد که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

برگزاری دوره در کارگاه های مجهز

با توجه به تخصصی بودن نصب و تعمیرات کولر گازی و پکیج دیواری یادگیری آن مستلزم تمرین عملی می باشد. بنابراین یکی از مهم ترین موضوعاتی که هنگام انتخاب آموزشگاه بایستی مورد توجه قرار گیرد مجهز بودن بودن کارگاه و نحوه برگزاری دوره است.

در آموزشگاه فنی پارس این دوره به صورت کاملا عملی و درکارگاه های مجهز برگزار می گردد. کارآموزان در این دوره به صورت عملی بر روی انواع پکیج و کولر گازی کار کرده و با صفر تا صد نصب و تعمیرات انواع پکیج و کولر گازی آشنا می شوند.

دوره نصب و تعمیرات پکیج و کولر کجا ثبت نام کنیم؟

جامع بودن سرفصل های آموزشی

یکی از دیگر فاکتورهای مهم و کلیدی که هنگام ثبت نام در دوره های آموزشی بایستی مورد توجه قرار گیرد، جامع بودن سرفصل های آموزشی است. یک نصاب و تعمیرکار حرفه ای پکیج و کولر گازی بایستی با صفر تا صد نصب کولر و تعمیرات آن آشنا بوده و بتواند انواع مدل های پکیج و کولر گازی را نصب و تعمیرات نماید.

دوره آموزش پکیج دیواری در آموزشگاه فنی پارس شامل دو دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری و نصب آن می باشد. در دوره نصب به صورت تخصصی و مرحله به مرحله کلیه نکات و ترفندهای لازم برای نصب صحیح پکیج آموزش داده می شود. در دوره تعمیرات نیز کلیه مشکلات و ارورهای پکیج های دیواری معرفی و طریقه عیب یابی و تعمیر مشکلات به صورت عملی آموزش داده می شود.

دوره کولر گازی نیز همانند دوره پکیج شامل دو دوره آموزش نصب کولر گازی و آموزش تعمیرات کولر گازی می باشد. دوره نصب کولر به صورت عملی بوده و طریقه نصب انواع مدل های کولر گازی طی دوره آموزش داده می شود. دوره های آموزش تعمیرات کولر گازی نیز به بررسی کلیه مشکلات کولرهای گازی و نحوه عیب یابی و تعمیرات آن می پردازد.

سابقه و تجربه مدرس دوره

یکی از دیگر فاکتورهای مهم و کلیدی برای انتخاب آموزشگاه توجه به سابقه و تجربه اساتید دوره است. دقت داشته باشید که استاد دوره از تجربه کافی برخوردار باشد و به خوبی بتواند مفاهیم دوره را به شما انتقال دهید. در صورت تخصص نداشتن استاد دوره، آموزش ها به خوبی صورت نگرفته و زمان و هزینه شما به هدر خواهد رفت.

پشتیبانی دوره

پشتیبانی دوره یکی از دیگر موضوعاتی است که باید به آن توجه داشت. چرا که پس از گذراندن کامل ترین آموزش ها نیز پس از پایان دوره هنگام کار سوالاتی برای شما پیش خواهد آمد. در آموزشگاه فنی پارس پس از پایان یافتن دوره های آموزشی، پشیتبانی به صورت نامحدود و کاملا رایگان ارائه می شود. این موضوع باعث می شود تا کارآموزان این آموزشگاه بدون ترس و استرس وارد بازار کار شده و به درآمدزایی بپردازند.

امکان بازآموزیی دوره

یک آموزشگاه عالی کولرگازی و پکیج به شما این اطمنیان را می دهد که در صورت یاد نگرفتن مفاهیم طی دوره بتوانید به صورت رایگان در دیگر دوره های آموزشگاه ثبت نام نمایید. در آموزشگاه فنی پارس کارآموزان در صورت عدم یادگیری مفاهیم می توانند به صورت رایگان در دیگر دوره های آموزشگاه ثبت نام نمایند.

ارائه مدرک معتبر، ارائه خوابگاه، امکان پرداخت اقساطی شهریه از جمله دیگر مواردی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

همانطور که اشاره شد آموزشگاه فنی پارس تهران یکی از بهترین مراکز برگزار کننده دوره های نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی در کشور است که به صورت کاملا عملی و تخصصی، در کارگاه های مجهز، زیر نظر اساتید متخصص و حرفه ای به آموزش صفر تا صد مفاهیم نصب و تعمیرات کولر و پکیج دیواری پرداخته و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار می نماید.

این آموزشگاه در پایان دوره های آموزشی، مدرک معتبر دو زبانه زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور در اختیار کارآموزان قرار داده و با پشتیانی هایی را به صورت نامحدود به کارآموزان ارائه می دهد. لازم به ذکر است که در صورت عدم یادگیری مفاهیم در دوره های این مرکز آموزشی می توانید به صورت رایگان در دیگر دوره های برگزار شده ثبت نام نمایید.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های پکیج و کولر گازی دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، آموزش برق ساختمان، آموزش نصب دوربین های مدار بسته برخی از ده ها دوره برگزار شده در این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از دوره های این آموزشگاه و ثبت نام می توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید در ساعات کاری آموزشگاه با شماره 02166420303 تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره تلفنی دریافت کرده و در دوره دلخواه ثبت نام نمایید. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!