مجله تاپ‌ناز‌

نمایندگی رستوران مرغ سوخاری

نمایندگی رستوران مرغ سوخاری

اگر به دنبال شرایطی هستید که بتوانید کسب‌وکاری پررونق ایجاد کنید و با استفاده از یک نام معتبر تجارت خود را گسترش دهید، ما به شما ثبت نمایندگی مرغ سوخاری تهران را پیشنهاد می‌دهیم. برند تهران مرغ سوخاری یکی از شناخته‌شده‌ترین و باکیفیت‌ترین برندهای رستوران در تهران است که به صورت زنجیره‌ای فعالیت می‌کند. اکنون این شرایط فراهم شده است که شما نیز بتوانید با ثبت نمایندگی رستوران تهران مرغ سوخاری از مزایای آن بهره‌مند شوید و به سرعت کسب‌وکار خود را رونق بخشید. در این مقاله قصد داریم به طور جامع در مورد شرایط اخذ نمایندگی و مزایای آن صحبت کنیم.

نمایندگی رستوران مرغ سوخاری

رستوران مرغ سوخاری تهران چیست؟

این رستوران اولین تهیه غذای تهران بوده است که به ارائه مرغ سوخاری پرداخته است. در اولین قدم این رستوران در سال ۱۳۵۲ توسط حاج محسن هراتی تهرانی در خیابان تخت جمشید آن زمان و با نام «کنتاکی» افتتاح شد. این غذاخوری در گذشته با نام «تی اف سی» نیز بین مردم شناخته می‌شد. پس از فوت ایشان، فرزندان او مدیریت آن را بر عهده گرفتند و امروز آقای رضا هراتی تهرانی در سمت مدیریت این مجموعه قرار دارند. امروزه این رستوران یک مجموعه بسیار بزرگ است که با نام «تهران مرغ سوخاری» شناخته می‌شود.

این مجموعه امروزه دارای دارای چهار نمایندگی در تهران است که شامل موارد زیر است:

  • شعبه پارک ساعی
  • شعبه عصر جدید
  • شعبه آتلانتیک
  • شعبه هفت تیر

شما نیز برای پیوستن به مجموعه نمایندگی مرغ سوخاری تهران می‌توانید با ما تماس بگیرید.

نمایندگی رستوران مرغ سوخاری

مزایای اخذ نمایندگی فست فود مرغ سوخاری تهران

طبعا اخذ نمایندگی یک شرکت شناخته شده همیشه برای نمایندگان موقعیت بسیار خوبی برای رشد سریع فراهم می‌کند. شما با اخذ نمایندگی مرغ سوخاری می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

۱. کاهش هزینه‌های تبلیغاتی و بازاریابی

هر شرکتی برای شناخته شدن و جذب مشتری نیازمند سرمایه‌گذاری برای معرفی خدمات و محصولات خود است. اما با پذیرش نمایندگی تهران مرغ سوخاری شما از این هزینه بی‌نیاز می‌شوید. تمام مسئولیت تبلیغات و معرفی شعبه‌ها بر عهده شرکت است و شما به راحتی می‌توانید از مزایای نام این ستوران بهره‌مند شوید.

۲. ارتقای ارزش مالی ملک

حتی اگر بعدها قصد فروش و واگذاری رستوران خود را داشته باشید، با وجود یک برند معتبر ارزش ملک شما مضاعف خواهد بود.

۳. تسریع روند بازگشت سرمایه

اولین شرط بازدهی هر کسب‌وکاری این است که بتواند در مدت زمان معقولی سرمایه را به شما برگرداند. با استفاده از نام نمایندگی مرغ سوخاری تهران، می‌توانید از داشتن تعداد مشتری‌های قابل توجه اطمینان داشته باشید و در مدت کوتاهی به سوددهی برسید.

۴. کاهش هزینه‌های آزمون و خطای تجربی

شروع کردن هر کاری از صفر همراه با آزمون و خطاهایی خواهد بود که بسیاری از آن‌ها می‌توانید آسیب‌های سنگین به تجارت شما وارد کند. قرار گرفتن در یک مجموعه بزرگ و دریافت مشاوره و پشتیبانی از مجموعه باعث می‌شود نیازی به آزمون کردن راه‌های نسنجیده نداشته باشید.

۵. عدم نیاز به پرداخت هزینه نصب تابلو

رستوران مرغ سوخاری تهران هزینه نصب تابلو تمام شعبات خود را بر عهده می‌گیرد و نیازی به پرداخت این هزینه ندارید.

۶. برخورداری از سیستم فروش

رستوران مرغ سوخاری دارای یک سیستم فروش مرکزی به صورت آنلاین و تلفنی است که مشتری‌ها را از هر مکانی که باشند به نزدیک‌ترین شعبه ارجاع می‌دهد. بنابراین حجم زیادی از مشتری‌هایی که حتی آدرس فست فود شما را نمی‌دانند توسط سیستم فروش مرکزی به سوی شما ارجاع داده می‌شوند.

۷. مشاوره و پشتیبانی

رستوران مرغ سوخاری تهران در هر شرایطی آماده ارائه مشاوره و پشتیبانی به نمایندگی‌های خود است. در صورت بروز مشکل در هر مرحله‌ای می‌توانید روی کمک  این مجموعه حساب کنید.

نمایندگی رستوران مرغ سوخاری

شرایط اخذ نمایندگی مرغ سوخاری تهران

همان‌طور که ذکر شد اکنون چهار شعبه فعال از مرغ سوخاری تهران در حال فعالیت است. شما نیز در هر یک از شهرستان‌های کشور که سکونت دارید می‌توانید برای اخذ نمایندگی رستوران مرغ سوخاری درخواست بدهید.

شرایط اخذ نمایندگی مرغ سوخاری به این صورت است که یک قرارداد بلندمدت بین طرفین به امضا می‌رسد. در این قرارداد مجموعه مرغ سوخاری به نمایندگی اجازه می‌دهد که نام و برند این مجموعه برای رستوران خود بهره‌برداری کند. همچنین مجموعه تعهد می‌دهد که در زمینه آموزش، تامین مواد، سازماندهی، مدیریت، بازاریابی و سایر موارد به پذیرنده نمایندگی کمک کند.

در مقابل شخصی که قصد پذیرش نمایندگی را دارد تعهد می‌کند که مبلغی از درآمد خود (که بین طرفین به توافق می‌رسد) را به شرکت مرغ سوخاری بپردازد. شما در شهری که سکونت داشته باشید می‌توانید برای ثبت درخواست نمایندگی اقدام کنید.

نمایندگی رستوران مرغ سوخاری

مراحل ثبت درخواست نمایندگی

ثبت درخواست برای نمایندگی مرغ سوخاری تهران بسیار آسان است. کافی است که روی عبارت
نمایندگی رستوران مرغ سوخاری کلیک کنید و  پس از ورود به صفحه مورد نظر نسبت به ورود اطلاعاتی مثل مشخصات فردی، میزان سرمایه، استان و شهر مورد نظر، متراژ در دسترس و… اقدام کنید. مدیریت مجموعه پس از بررسی شرایط شما در صورتی که شما شرایط لازم را داشته باشید برای انجام سایر مراحل با شما تماس خواهد گرفت.

نمایندگی رستوران مرغ سوخاری

خلاصه و جمع‌بندی

یکی از راه‌های ساده و فوری رشد کسب‌وکار پذیرش نمایندگی شرکت‌های معتبر است. این باعث می‌شود که شما با استفاده از نام و اعتبار شرکت یک جهش سریع داشته باشید و ریسک‌ها و خطرات کمتری پیش روی خود داشته باشید. رستوران‌های زنجیره‌ای مرغ سوخاری تهران این امکان را فراهم کرده است که بتوانید از هر کدام از شهرستان‌های ایران برای اخذ نمایندگی مرغ سوخاری تهران اقدام کنید. در این مقاله به شرح مفصل مزایا و شرایط پذیرش نمایندگی فست‌فود مرغ سوخاری پرداختیم. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به سایت تهران مرغ سوخاری مراجعه کنید.

مطالب مشابه را ببینید!