مجله تاپ‌ناز‌

نگاهی به آبشار دارنو نوشهر یکی از بهشت های زیبای شمال ایران

آبشار دارنو یکی از زیباترین آبشارها در شمال ایران است. این ابشار یکی از جاذبه های تورستی در شمال ایران و استان مازندران است که جاذبه ای بکر و دیدنی محسوب می شود و در شهرستان نوشهر و در کنار رودخانه فراخیین قرار گرفته است و برای این دیدن این آبشار باید از مسیرهای زیبایی عبور کنید.

شمال ایران مناطق زیبای گردشگری زیادی دارد که یکی از این مکان های شبیه بهشت، آبشار دارنو در نوشهر مازندران است و مسیر سفر به این آبشار خیلی جذاب و تماشایی است و عبور از جاده چالوس با چشم اندازهای خاص و نزدیکی این آبشار به رودخانه فراخیین باعث زیبایی دوچندان آن شده است. این منطقه با آرامش خاصی که دارد بهترین گزینه برای سفر شما در شمال کشور است.

آبشار دارنو

منطقه زیبای آبشار دارنو در نوشهر

این آبشار با جاذبه های بی نظیرش بهترین انتخاب برای یک روز تفریحی است و در مسیر این آبشار می توانید پیاده روی کنید که باعث لذت بیشتر از سفر و خاطره انگیز شدن سفر شما می شود، این آبشار دو آبشار بزرگ و کوچک دارد که برای رفتن به این منطقه باید اطلاعات و تجهیزات کافی داشته باشید.

آبشار دارنو

این آبشار از 7 آبشار تشکیل شده است و اصلی ترین آبشار آن که بلندترین ارتفاق را دارد 25 متر بلندی دارد که دیدنش بسیار جذاب است و قرار گرفتن در میر جنگلی به زیبایی آن اضافه کرده و آن را برای گردشگران بسیار دیدنی تر کرده است.

آبشار دارنو در تمام فصل های سال جاری است و با تغییر فصل طبیعتی جدید و خاص به خود می گیرد. دیدن آبشار دارند در تمام فصول بسیار جالب است و برای یک گردشگر خاطره انگیز خواهد شد. برای دیدن این آبشار باید مسیری را پیاده روی کنید و حدود نیم ساعت طول می کشد که به آن برسید که این پیاده روی را می توانید با خانواده و دوستان خود طی کنید و در طول مسیر هم از منظره ها لذت ببرید.

آبشار دارنو

برای راحتی پیمودن مسیر پیاده روی در این آبشار باید کفش مناسب داشته باشید و همچنین موارد ضروری مانند آب و موبایل را هم در دست داشته باشید و قبل از شروع پیاده روی به اطرافیان مکان خود را اطلاع دهید تا در صورت لزوم از آنها کمک بگیرید.

طبیعت زیبای این آبشار می تواند توجه هر گردشگری را به خود جلب کند این منطقه به دلیل دوری و دسترسی دشواری که دارد ممکن است کمتر گردشگران به آن بروند که همین امر باعث بکر بودن و زیباتر بودن آن می شود.

همچنین بخوانید : نگاهی به 6 آبشار فوق العاده زیبا در ایران

مطالب مشابه را ببینید!