مجله تاپ‌ناز‌

چگونه تور لحظه آخری هتل شایان کیش را رزرو کنیم

چگونه تور لحظه آخری هتل شایان کیش را رزرو کنیم

کیش جزیره‌ای زیبا به‌حساب می‌آید که میان آب‌های نیلگون خلیج‌فارس واقع شده است. این جزیره اکنون یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود و سالانه افراد زیادی را به خود می‌بیند. اگر شما هم قصد سفر به مروارید خلیج‌فارس را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که تور لحظه آخری کیش را رزرو کنید. ما در ادامه سایتی برای رزرو این تور و اطلاعاتی را درباره هتل شایان کیش، یکی از مجلل‌ترین هتل‌های این جزیره به شما معرفی می‌کنیم.

هتل شایان

این هتل یکی از اولین هتل‌های افتتاح شده در کیش است. هتل شایان سال 1354 در زمینی به مساحت 55000 مترمربع افتتاح شد و سال 1390 باسازی‌هایی روی آن انجام گرفت تا سطح امکانات و ایمنی ساختمان برای مهمانان بهتر شود. این هتل میان بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین هتل های کیش قرار گرفته است. هتل شایان چهار طبقه بوده و در طبقات آن 191 واحد اقامتی ساخته شده است.

این هتل با ساحل فاصله اندکی دارد و می‌توانید با کمی قدم زدن ساحل نیلگون خلیج‌فارس را ببینید. همچنین با اندکی پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به اسکله تفریحی جزیره برسانید و در آن ماهیگیری یا دیگر تفریحات را تجربه کنید. هتل شایان محیطی مدرن و چشم‌نواز دارد و شما در آن می‌توانید اقامتی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. برخی از واحدهای این هتل دارای بالکن هستند که با سرزدن به آن از صدای امواج و تماشای دریا لذت می‌برید. لازم به‌ذکر است که واحدهای ساحلی هتل اینترنت ندارند.

امکانات

همان‌طورکه گفته شد این هتل پنج ستاره است و به‌طبع امکانات فوق‌العاده‌ای را دراختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. ازجمله امکاناتی که در واحدهای هتل شایان و هتل شایگان وجود دارد، می‌توانیم به روم سرویس، صبحانه، مبلمان، یخچال، دراور، آباژور، میز تحریر، بالکن، آب معدنی رایگان، تلفن، کمد، تلویزیون، لوازم بهداشتی، دمپایی، حمام (دوش یا وان)، سشوار، اینترنت، صندوق امانات و سیستم سرمایش و گرمایش اشاره کرد.

چگونه تور لحظه آخری هتل شایان کیش را رزرو کنیم

این هتل دو رستوران دارد. رستوران شمبلیر با 250 نفر ظرفیت و رستوران سنتی با 30 نفر ظرفیت آماده پذیرایی از مسافران است. در این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی، فست‌فود، دریایی و سنتی سرو می‌شود. اگر قصد داشتید میان‌وعده میل کنید، به کافی‌شاپ شایان بروید؛ در این مکان انواع‌ نوشیدنی‌ها با کیفیت بالا دراختیارتان قرار می‌گیرد.

پارکینگ مسقف این مجموعه فضایی مناسب برای پارک 10 خودرو دارد و همچنین مهمانان می‌توانند 30 خودرو را در پارکینگ روباز پارک کنند. نیازی نیست که افراد مقیم هتل هزینه‌ای برای پارکینگ بپردازند. شما با رفتن به فضای سبز هتل می‌توانید ساعت‌ها خود و فرزندتان را سرگرم کرده و آب‌وهوای دلپذیر کیش لذت ببرید.

خدمات

بخش‌هایی از هتل شایان کیش به نمازخانه، آتلیه، سفره‌خانه سنتی، مرکز خرید، کافی‌شاپ، رستوران، سالن همایش، بیزینس روم، سالن کنفرانس، فضای سبز، آرایشگاه، سالن بیلیارد، استخر، اتاق ماساژ، باشگاه بدنسازی، لابی، رستوران و پارکینگ اشاره کرد.

با رفتن به لابی می‌توانید به فضاها و خدماتی مانند لاندری، سرویس بهداشتی، اینترنت، مبلمان، تلوزیون، آرایشگاه، کافی‌شاپ، تلفن، رزرو تور و بلیط، غرفه اجاره اتومبیل، اتاق اپراتور، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، فکس، پرینتر، فتوکپی، روزنامه و… دسترسی داشته باشید.

اگر برای تجارت یا کار به کیش رفته‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که جلسات خود را در سالن کنفرانس هتل شایان برگزار کنید. این سالن بسیار مجلل بوده و برای 230 نفر ظرفیت دارد؛ بی‌شک هتل شایان محیطی مناسب برای برگزاری سمینار و جلسه محسوب می‌شود.

اگر اهل آب‌تنی هستید و نمی‌خواهید به پلاژ آقایان بروید، می‌توانید در مجموعه آبی این هتل شنا کنید. در این مجموعه استخر، انواع سونا و جکوزی وجود دارد. مهمانانی که در هتل شایان اقامت دارند، نباید برای استفاده از استخر آن هزینه‌ای بپردازند.

چگونه تور لحظه آخری هتل شایان کیش را رزرو کنیم

موقعیت مکانی

هتل شایان در محدوده میدان ساحل و بلوار ساحل واقع شده است. این هتل فاصله کمی با مرکز همایش‌های بین‌المللی، بولینگ مریم، مجتمع تجاری پانیذ، کوه نور، پاساژ ونوس و اسکله تفریحی دارد. قیمت رزرو هتل شایان کیش به عوامل مختلفی مانند فصل سفر، تخفیف‌های ارائه‌شده، نوع تور، تعداد مسافران، مدت زمان اقامت و… وابسته است.

رزرو تو لحظه آخری

با توجه‌به نیاز بازار و افزایش تقاضا برای انجام کارها به‌صورت آنلاین، شرکت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف تاسیس شده‌اند که برخی از آن‌ها در حوزه گردشگری فعالیت دارند. علی‌بابا اولین شرکت ایرانی بود که فعالیت خود را در این حوزه آغاز کرد. به‌دلیل ترافیک، اتلاف وقت و صرف هزینه، کم‌تر کسی حاضر می‌شود کارهای خود را به‌روش حضوری انجام دهد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد رزرو تور را دارید، به سایت علی‌بابا مراجعه کنید.

این شرکت سال 1393 تاسیس شد و اکنون بزرگ‌ترین شرکت فعال در حوزه گردشگری محسوب می‌شود. علی‌بابا با بسیاری از آژانس‌های مسافرتی طرف قرارداد است و به‌همین ‌دلیل کم‌ترین قیمت را ارائه می‌کند. اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که به این سایت رفته و تور لحظه آخری کیش هتل شایان یا دیگر هتل‌ها را رزرو کنید. این تورها با امکاناتی فوق‌العاده و قیمتی بسیار کم ارائه می‌شوند.

کیش جزیره‌ای زیبا در دل خلیج‌فارس است و سالانه گردشگران زیادی را به خود می‌بیند. ما سعی کردیم در این مطلب، روشی برای رزرو تور هتل شایان کیش را معرفی کنیم. اگر تجربه رزرو تور لحظه آخری کیش یا دیگر شهرها را از علی‌بابا داشته‌اید، نظراتتان را با ما به‌اشتراک بگذارید.

 

مطالب مشابه را ببینید!