مجله تاپ‌ناز‌

هر آنچه که باید از هتل فلامینگو کیش بدانید، ویژگی ها، امکانات و قیمت

جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری ایران و خاورمیانه است که به دلیل وجود تفریحات و هتل های متنوع بسیار محبوب می باشد. در جزیره کیش هتل ها و اقامتگاه های بسیاری مشغول فعالیت هستند که برخی از آن ها ارزان، برخی با کیفیت و تعدادی دیگر لوکس محسوب می شوند. اما در زمان رزرو هتل ارزان کیش باید چه معیاری را بسنجیم؟ آیا با رزرو هتل ارزان در کیش سفری بی کیفیت خواهیم داشت؟ آیا هتل فلامینگو کیش انتخابی ارزان است؟ اگر می خواهید پاسخ این پرسش ها را بدانید در ادامه همراه پرشین هتل باشید.

زمانی که قصد رزرو هتل ارزان کیش را دارید باید به موقعیت مکانی، امکانات و خدمات و قیمت هر شب اقامت توجه کنید. زیرا با سنجیدن همین معیارها می توانید انتخابی ایده آل و در عین حال قیمت مناسب داشته باشید. از این رو هتل فلامینگو کیش بهترین انتخاب برای رزرو هتل کیش است که به طور مفصل امکانات، اتاق ها و مقایسه آن با هتل ویدا کیش را توضیح داده ایم.

هر آنچه که باید از هتل فلامینگو کیش بدانید، ویژگی ها، امکانات و قیمت

محوطه زیبای هتل فلامینگو کیش

امکانات هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش یک هتل ۴ ستاره است که با توجه به لول خود امکانات ارائه می دهد. از این رو نمی توان توقع امکاناتی همچون سونا، استخر، جکوزی، ماساژ و سالن تناسب اندام را از این هتل داشت. اما همان امکانات مکفی هتل فلامینگو کیش مانند رستوران، کافی شاپ، خدمات خانه داری، سیف باکس، اتاق چمدان، پارکینگ، اینترنت رایگان و … با کیفیتی بالا به میهمانان ارائه می شوند.

اتاق های هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش ۲۰۰ باب واحد اقامتی دارد که شامل سوئیت های ۲ تخته، ۳ تخته و ۴ تخته می شود. البته تعدادی از این اتاق ها در محوطه هتل فلامینگو کیش قرار دارند که برای خانواده ها بهترین گزینه است. بهترین اتاق هتل ۴ تخته ویلایی لوکس است که هر شب اقامت در آن بیش از ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

کدام هتل کیش امکانات بهتری از هتل فلامینگو کیش دارد؟

آیا امکانات هتل فلامینگو کیش شما را راضی نمی کند؟ آیا می خواهید در هتلی مجلل تر اقامت داشته باشید؟ پس بهترین گزینه رزرو هتل ویدا کیش خواهد بود. زیرا هتل ویدا کیش یک هتل ۵ ستاره با امکانات رفاهی ایده آل است که تمامی نیازهای میهمانان را به خوبی برآورده می کند. در ادامه با جزئیات بیشتر هتل ویدا کیش آشنا خواهید شد.

هر آنچه که باید از هتل فلامینگو کیش بدانید، ویژگی ها، امکانات و قیمت

سوئیت ویلایی هتل فلامینگو کیش

امکانات هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش دارای امکاناتی عالی همچون استخر، سونا، جکوزی، سالن تناسب اندام، سالن ماساژ و … است. ضمن این که تمامی خدمات هتل به صورت رایگان در اختیار گردشگران قرار میگیرد. اتاق چمدان، چند رستوران، سیف باکس، نمازخانه و … هم از دیگر امکانات هتل ویدا کیش هستند.

تفاوت قیمت هتل فلامینگو کیش و هتل ویدا کیش چقدر است؟

مطمئنا یک هتل ۵ ستاره گران تر از یک هتل ۴ ستاره است. زمانی که امکانات هتل ها با هم متفاوت باشد، قطع به یقین قیمت اقامت در هتل ها هم فرق خواهد داشت. به طور مثال قیمت هر شب اقامت در اتاق اکونومی هتل فلامینگو کیش حدود ۷۰۰ هزار تومان و این قیمت در اتاق های هتل ویدا کیش به بیش از ۹۰۰ هزار تومان برای اتاق اکونومی می رسد.

موقعیت مکانی هتل ویدا کیش بهتر است یا هتل فلامینگو کیش؟

هتل فلامینگو کیش در میدان امیر کبیر، بلوار دریا واقع شده و هتل ویدا کیش در میدان سنایی، بلوار موج قرار دارد. دسترسی هتل ویدا کیش به دریا بهتر است، ولی هتل فلامینگو کیش به بازارهای کیش مانند بازار پردیس و بازار مروارید نزدیک می باشد. از نظر موقعیت مکانی نمی توان تفاوتی میان هتل ویدا کیش و هتل فلامینگو کیش قائل شد.

هر آنچه که باید از هتل فلامینگو کیش بدانید، ویژگی ها، امکانات و قیمت

سوئیت های زیبای هتل ویدا کیش

چگونه رزرو هتل های ارزان کیش را انجام دهیم؟

همانطور که ذکر کردیم در مرحله قبل از رزرو هتل باید به مواردی دقت کرد. پس از آن با مراجعه به یک سایت معتبر مانند پرشین هتل، می توان قیمت هتل های کیش را با تخفیف مشاهده نمود. سرانجام با یک فیلتر (فیلتر رزرو هتل ارزان کیش)، لیست ارزان ترین هتل های کیش به شما نمایش داده می شود و با گذر از چند مرحله واچر هتل را دریافت خواهید کرد. اگر هم به اینترنت دسترسی نداشتید می توانید با شماره ۰۲۱،۴۳۰۰۰۰۲۰ در تمامی ساعات شبانه روز با کارشناسان پرشین هتل مرتبط شوید.

مطالب مشابه را ببینید!