مجله تاپ‌ناز‌

هتل مارینا پارک کیش لذت سفر

هتل مارینا پارک کیش، یکی از بهترین هتل های پنج ستاره با امکانات تفریحی در جزیره ی کیش است. هتل مارینا پارک کیش دارای مارینای اختصاصی است و برای یک سفر خاطره انگیز در جزیره ی کیش می تواند جزء اولین انتخاب ها برای رزرو هتل در کیش باشد. در ادامه سعی می کنیم شما را با امکانات هتل و نحوه رزرو هتل مارینا پارک کیش بیشتر آشنا کنیم.

هتل مارینا پارک کیش لذت سفر

معرفی هتل مارینا پارک کیش:

سفر به کیش یکی از بهترین سفرهای داخلی ایران به خصوص در فصول سرد سال به حساب می آید، به دلیل آب و هوای همیشه گرم جزیره ی کیش، شما می توانید با سفر به کیش در فصل های سرد سال، دوباره آب و هوای گرم را تجربه کنید و از یک سفر تفریحی در جزیره ی زیبای کیش لذت ببرید. برای اقامت در کیش، رزرو هتل مارینا پارک کیش به دلیل زیبایی منحصر به فرد این هتل و امکانات تفریحی بی شمار آن، برای مسافران کیش توصیه می شود. مسافرانی که قبلا در هتل مارینا پارک کیش اقامت داشته اند، این گفته ی ما را تایید می کنند که از بهترین هتل های پنج ستاره ی کیش می توان به هتل مارینا پارک کیش اشاره کرد.

از امکانات تفریحی و گردشگری هتل مارینا پارک کیش می توان به مارینای اختصاصی هتل، امکانات قایق سواری، موج سواری و ماهیگیری اشاره کرد. علاوه بر موارد گفته شده، وجود رستوران ها، کافی شاپ ها و باغ چند هکتاری هتل مارینا از سایر امکانات موجود در هتل مارینا پارک کیش است.

مارینا به چه معنا است؟

کلمه مارینا در گردشگری به بندرگاه لوکس و تفریحی گفته می شود که دارای حوضچه اختصاصی است و برای نگهداری و سرویس دهی به شناورهای تفریحی و یا شناورهای شخصی استفاده می شود. در مارینا معمولا امکاناتی مثل آب و برق برای قایق ها فراهم می شود و در حجمی کوچک تر از بندر، از قایق های لوکس و تفریحی استقبال می شود. از مارینای ایران، می توان به هتل مارینا پارک کیش اشاره کرد.

امکانات هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش به دلیل مارینای زیبای هتل و انواع تفریحات دریایی بی نظیری که در هتل فراهم کرده است، از اولین انتخاب های مسافران برای سفرهای تفریحی در کیش است.

هتل مارینا پارک کیش دارای 190 اتاق است و از بهترین هتل های پنج ستاره جزیره کیش به شمار می رود. از امکانات هتل مارینا پارک کیش می توان به باغ وسیع چند هکتاری هتل،استخر، پارکینگ قایق های تفریحی ، مرکز آموزش کایتبردینگ، موج سواری، غواصی، تیوب سواری، جت فلایر، قایق سواری، ماهیگیری و پارک ساحلی با فضای سبز طبیعی و گسترده اشاره کرد. همه ی این امکانات دلایل مهمی برای انتخاب و رزرو هتل مارینا پارک کیش است. یک سفر هیجان انگیز و مفرح به کیش با اقامت در هتل مارینا پارک کیش دور از انتظار نخواهد بود.

امکانات و خدمات رایگان هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش مانند سایر هتل های بین المللی و پنج ستاره ی دنیا برای راحتی حال مسافران خود، امکانات و خدمات رایگانی را در نظر گرفته است. از خدمات رایگان هتل مارینا پارک کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد :
صبحانه بوفه، ناهار،استخر، سالن بدنسازی و ترانسفر رفت، سونا، جکوزی، اینترنت و …

رزرو اتاق در هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش لذت سفر

در هتل مارینا پارک کیش، اتاق های متفاوتی وجود دارد که متناسب با سلیقه و نیاز مسافران طراحی و آماده شده است. از اتاق های هتل مارینا می توان به اتاق دو تخته رو به دریا ، اتاق دو تخته رو به پارک، سوئیت دو نفره و سوئیت دو تخته استاندارد اشاره کرد.

از امکانات داخل اتاق های هتل می توان به يخچال و مينی بار، چای ساز به همراه چای، سشوار در داخل حمام، تلفن، تهويه مطبوع، اينترنت، شبكه تلويزيونی ماهواره ای، صندوق امانات اختصاصی، مبلمان، چراغ مطالعه، بالکن و منظره عالی ساحل یا باغ اشاره کرد.

در این نوشته سعی کردیم شما را با امکانات منحصر به فرد هتل مارینا پارک کیش آشنا کنیم. این هتل، ویژگی های منحصر به فردی در بین هتل های پنج ستاره ی جزیره کیش دارد. از امکانات اقامتی موجود در اتاق های هتل مارینا پارک گرفته تا امکانات تفریحی موجود در فضای هتل مارینا، همه می تواند دلایلی برای اقامت و رزرو هتل مارینا پارک کیش باشد. رزرو هتل مارینا پارک کیش به صورت تلفنی و آنلاین امکان پذیر است. شما می توانید از سایت های معتبر برای رزرو هتل مارینا پارک اقدام کنید.

قوانین اقامت و رزرو هتل مارینا پارک کیش

  • در هتل ها برای تامین آرامش و رفاه حال مسافرین محترم، قوانینی برای اقامت در هتل در نظر گرفته شده است. برای رزرو هتل مارینا پارک و برای اقامت در این هتل نیز قوانینی در نظر گرفته شده است.
  • به همراه داشتن مدارک شناسایی برای رزرو هتل مارینا اجباری است.
  • اقامت برای کودکان زیر پنج سال در هتل رایگان است.
  • رزرو هتل مارینا پارک کیش چارتی است و استرداد هزینه ی هتل امکان پذیر نیست.
  • سرویس اضافی بصورت کاناپه تختخواب شو ارائه خواهد شد.
  • استفاده از استخر هتل برای کودکان زیر شش سال امکان پذیر نیست.

هتل مارینا پارک کیش – مراکز خرید

  • سفر به کیش بدون رفتن به مراکز خرید در جزیره ی کیش امکان پذیر نیست. یک سفر تفریحی خوب با خرید سوغاتی به پایان می رسد.
  • دسترسی به مراکز خرید از هتل مارینا پارک کیش بسیار سریع است. از هتل مارینا تا مراکز خرید جزیره ی کیش به زمانی کمتر از 20 دقیقه با ماشین نیاز دارید.

از مهم ترین و بزرگ ترین مراکز خرید جزیره ی کیش می توان به بازارهای زیر اشاره کرد:

  • مراکز خرید پردیس 1 و 2 کیش
  • مرکز خرید مروارید کیش
  • مرکز خرید مرجان کیش
  • مرکز خرید پردیس کیش
  • بازار مریم
  • بازار عرب ها
  • بازار ماهی فروش ها

معرفی باغ هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک کیش دارای فضای سبز و باغ چند هکتاری در محیط هتل است. هتل مارینا پارک کیش،  بزرگترین فضای سبز را در جزیره کیش به خود اختصاص داده است. به دلیل حفاظت از فضای باغ هتل، سیگار کشیدن در فضای باغ ممنوع است. مسافرین هتل مارینا پارک می توانند از فضای سبز و پوشش گیاهی و گونه های متنوع گیاهی این فضای سبز، لذت ببرند.

رزرو هتل مارینا پارک کیش

طبیعتا داخل یک مقاله کوتاه نمیتوانیم به بهترین شکل برای شما در باره تور کیش و هتل هاب کبش از جمله هتل مارینا پارک و هتل داریوش و هتل کیش . در صورت تمایل و کسب اطلاعات درباره تور کیش هتل مارینا پارک با مشاوران آژانس مسافرتی همکوچ 44080982(21) در ارتباط باشید!

مطالب مشابه را ببینید!