مجله تاپ‌ناز‌

هتل میراژ کیش را بهتر بشناسید

هتل میراژ کیش- رزرو از علی بابا

هتل میراژ کیش یکی از محبوب‎ترین هتل‌های این جزیره زیبا است که امکانات مناسب و قابل توجهی را به مهمانان خود ارائه می‌کند. این هتل دارای 177 واحد اقامتی مختلف است و سالیانه مسافران داخلی و خارجی زیادی آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند. اگر شما نیز قصد سفر به این جزیره زیبا را دارید، با ما همراه شوید تا کمی بیشتر با هتل میراژ کیش آشنا شویم.

هتل میراژ کیش کجا قرار گرفته است؟

یکی از ویژگی‌های مثبت این هتل موقعیت مکانی خوب و دسترسی عالی آن است. هتل میراژ کیش در بلوار دریا کیش واقع شده و فاصله بسیار کمی با ساحل نیلگون خلیج همیشه فارس دارد. بنابراین شما هر کدام از اتاق‌های این هتل را که انتخاب کنید، چشم انداز زیبایی از دریا را پیش چشمان خود خواهید دید. نزدیکی این هتل در کیش به ساحل دریا باعث شده شما بتوانید به راحتی و در زمان کوتاهی خودتان را به تفریحات دریایی مانند غواصی، جت اسکی و یا قایق سواری برسانید.

از طرف دیگر همان طور که در بالا نیز اشاره شد این هتل دارای دسترسی عالی به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری کیش است. به طوری که شما می‌توانید با پای پیاده و ظرف چند دقیقه به مراکز خرید مریم و یا ونوس بروید. فاصله هتل تا فرودگاه تنها 6 کیلومتر است و با مرکز همایش های بین المللی تنها 10 دقیقه فاصله دارید.

ساختمان هتل میراژ کیش

 این هتل زیبا در سال 1397 و در 8 طبقه به بهره برداری رسید. همان طور که در بخش مقدمه نیز ذکر شد، این هتل دارای 177 اتاق و سوئیت برای اقامت است. برخی از واحدهای اقامتی در طبقات اول تا هشتم و برخی دیگر در داخل محوطه هتل ساخته شده‌اند. این هتل 5 ستاره بوده و امکانات رفاهی کاملی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

انواع اتاق‌های هتل

برای آن که بتوانید اقامتی راحت‌تر و بهتر در هتل داشته باشید، بهتر است با انواع اتاق‌های آن آشنا شوید. در این هتل اتاق‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با توجه به تعداد نفرات و بودجه مورد نظرتان آن‌ها را انتخاب کنید.

هتل میراژ کیش- رزرو از علی بابا

اتاق 2 تخته استاندارد

این اتاق‌ها مساحتی 40 متر مربعی داشته و دارای دو چشم انداز رو به دریا و رو به شهر هستند. سایز تخت خواب آن‌ها 160 سانتی متری بوده و امکان اضافه کردن یک نفر اضافه را دارند.

اتاق 3 تخته استاندارد

این اتاق‌ها نیز مساحت 40 متر مربع داشته و در آن‌ها یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره قرار داده شده است. دارای دو چشم انداز رو به شهر و رو به دریا هستند و امکان اضافه کردن نفر چهارم در آن‌ها وجود ندارد.

این مطلب را هم بخوانید: قیمت بلیط استانبول ماهان از شهرهای مختلف!

سوئیت یک خوابه جونیور برای دو نفر

سوئیت جونیور 80 متر مربع بوده و دارای یک اتاق خواب و یک تخت خواب 160 سانتی متری است. امکان اضافه کردن یک نفر به سوئیت نیز وجود دارد. در این سوئیت‌ها دو باب سرویس بهداشتی و حمام قرار داده شده، یک بالکن زیبا دارند و چشم انداز دریا یا جزیره را می‌توانید انتخاب کنید.

سوئیت یک خوابه جونیور برای سه نفر

این سوئیت زیبا نیز 80 متر مربع بوده و در آن‌ها یک تخت دو نفره و یک تخت یک نفره قرار داده شده است. سوئیت‎های روبه جزیره قابلیت اضافه کردن 2 نفر اضافه را دارند اما اگر سوئیت روبه دریا را انتخاب کنید، نمی‎توانید نفر دیگری را به اتاق اضافه کنید.

سوئیت یک خوابه برای چهار نفر

یک سوئیت بزرگ برای اقامت یک خانواده 4 تا 5 نفری. در این سوئیت یک تخت دو نفره دو دو تخت یک نفره وجود دارد و دارای دو چشم انداز رو به دریا و جزیره هستند.

در صورتی که بخواهید یک اقامت لوکس و لاکچری نیز داشته باشید، در این هتل سوئیت‎های لوکس 2 یا 3 نفره، سوئیت رویال، سوئیت پرزیدنتال، کابانا استاندارد و کابانا دوبلکس برای اقامت شما در هتل میراژ کیش در نظر گرفته شده است.

هتل میراژ کیش- رزرو از علی بابا

رستوران و کافی شاپ هتل میراژ کیش

در هتل میراژ کیش یک رستوران عالی در طبقه همکف، سالن صبحانه خوری در طبقه اول و یک کافی شاپ در محوطه هتل وجود دارد. سالن صبحانه خوری ظرفیت 200 نفر، رستوران ظرفیت 300 نفر و کافی شاپ ظرفیت 80 نفر را دارد. کیفیت و مزه غذاها در این رستوران درجه یک و عالی است و از تازه ترین مواد اولیه برای آن‌ها استفاده می‌شود.

هزینه اقامت در هتل میراژ کیش چقدر است؟

مانند هر هتل دیگر هزینه اقامت در هتل میراژ کیش با توجه به نوع اتاق و سوئیتی که انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود. به طور کلی کم‌ترین هزینه اقامت در این هتل از 800 هزار تومان آغاز شده و به بیش از 3 میلیون تومان می‌رسد. این هتل در روزهای خاصی از سال تخفیفات عالی برای مسافران در نظر می‌گیرد تا هزینه اقامت شما به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا کند.

مطالب مشابه را ببینید!