مجله تاپ‌ناز‌

هدایای تبلیغاتی مناسب فصل پاییز و زمستان

هدایای تبلیغاتی مناسب فصل پاییز و زمستان

در دنیای رقابتی برندها این سیاست‌های کاری هر برند است که تعیین می‌کند هر برندی به چه اندازه در میان مصرف کنندگان خود محبوب باشد. یکی از بهترین سیاست‌هایی که برندها را به محبوبیت می‌رساند، هدایای تبلیغاتی مناسب فصل پاییز و زمستان است.

اگر هوشمندانه عمل کنید، می‌توانید در روزهای سرد سال، مخاطبان خود را به مشتریان همیشگی و طرفداران برند خود تبدیل کنید. کافی است که سراغ گزینه‌های درست در انتخاب هدایای تبلیغاتی بروید. ما انتخاب هدیه را برای شما در این مقاله آسان کرده‌ایم. پس با ما همراه باشید و یکی از این گزینه‌ها را انتخاب کنید.

چرا هدایای تبلیغاتی مناسب فصل پاییز و زمستان؟

تا به حال فردی را دیده‌اید که از هدیه گرفتن ناراحت باشد؟ هیچ فرقی نمی‌کند که شما هدیه را از چه فردی و در چه موقعیتی گرفته باشید، همیشه هدیه یادآور آن فرد و لحظه‌ای است که آن هدیه را به شما تقدیم کرده‌اند.

هدایای تبلیغاتی نیز به همین شکل در قلب و روح کارمندان، مشتریان و شریکان تجاری شما نفوذ می‌کنند. اما چه بهتر می‌شود اگر با انتخاب هدیه‌ای خاص، مناسب و به روز آن را کاربردی‌تر و ماندگارتر کنید.

به این منظور پیش از هر چیز به موقعیت و مناسبت‌های روز نگاهی بیندازید. اینکه مناسبت مورد نظر شما در کدام فصل سال است، شاید ابتدا بی اهمیت به نظر برسد، اما در حقیقت موضوع مهمی به شمار می‌آید. می‌پرسید چرا؟

هدف از خرید هدایای تبلیغاتی شما چیست؟ قطعاً شما به دنبال دیده شدن برند خود هستید؛ در نتیجه باید هدیه‌ای انتخاب کنید که بیشترین کاربرد را برای اشخاص مورد نظر شما داشته باشد.

اگر در فصل پاییز و زمستان هدیه‌ای تابستانه به فرد مورد نظرتان دهید، قطعاً از آن استفاده‌ای نخواهد کرد. احتمالاً آن را در گوشه‌ای از کمد خود رها می‌کند و شاید فراموش کند که چنین هدیه‌ای را قبل گرفته است.

اما در نقطه مقابل هدایای تبلیغاتی مناسب فصل پاییز و زمستان قرار است که در همین فصول برای مخاطبان کارایی داشته باشند. بنابراین چه بهتر که در این فصول دل‌انگیز نقشی هر چند کوچک در خاطره‌های مخاطبان خود ایفا کنید.

چه هدیه‌ای انتخاب کنیم؟

حالا که می‌دانید زمان به چه اندازه در انتخاب هدیه اهمیت دارد، نوبت به انتخاب هدیه درست می‌رسد. این روزها فصل زمستان و پاییز را پیش رو داریم بیایید با یکدیگر نگاهی به اولین گزینه‌ها در لیست هدایای تبلیغاتی مناسب فصل پاییز و زمستان بیندازیم.

چتر

با به میان آمدن نام پاییز و زمستان اولین چیزی که در ذهن هر فردی نقش می‌بندد، باران و برفی است که زیبایی‌های این دو فصل را زیاد می‌کنند. بنابراین یکی از همراهان همیشگی ما در این فصول چتر است. چترهایی که قرار است به ما اجازه قدم زدن زیر باران و برف را بدهند، اما ما را از خیس شدن در امان نگه دارند.

حال فرض کنید که در دستان مخاطبتان چتری مزین به نام برند شما باشد. بدون شک این چترها در هر روز بارانی نام برند شما را به مخاطب یادآور می‌کند.

کاور یا بارونی

هر چند که سرمای پاییز و زمستان دلچسب باشد، باز هم در برابر آن خود را می‌پوشانیم. کاور یا بارانی یکی از گزینه‌هایی هستند که برای محافظت در برابر سرما و باران بسیار استفاده می‌شوند. پس چه بهتر که شما این یکی از این دو گزینه را به مخاطبان خود هدیه دهید.

مگر منظور از یک هدیه نشان دادن میزان اهمیت مخاطب نیست؟ شما نیز دقیقاً با انتخاب یکی از این گزینه‌ها نشان می‌دهید که به چه اندازه سلامت جسمی مخاطبتان اهمیت دارد. شاید در ابتدا فکر کنید که مخاطب شما به این موضوع اهمیت نمی‌دهد، اما واقعیت این است که هدیه‌های این چنینی در قلب و جان مخاطب نفوذ کرده و تمام احساسات آن‌ها را درگیر خواهند کرد.

هدایای تبلیغاتی مناسب فصل پاییز و زمستان

کلاه

کلاه یکی از لباس‌های جذاب زمستانه است که علاوه بر زیبایی و استایل خاصی که دارد، سلامت جسمی مخاطب را نیز تضمین می‌کند. کافی است که کلاهی گرم متناسب با سن و سلیقه مخاطبان خود انتخاب کنید و آن‌ها را هدیه دهید. در روزهای زمستانی که کلاه گرمای لذت‌بخش خود را در اختیار مخاطب می‌گذارد، این نام برند شما است که در ذهن مخاطبان شما نقش خواهد بست.

به سلامت مخاطبان خود فکر کنید

هر فردی که در طول زمستان مراقب خود نباشد، سرما در جان او نفوذ کرده و در نهایت باید چند روزی را در خانه استراحت کند. اما شما می‌توانید با هدایای تبلیغاتی مناسب فصل پاییز و زمستان به مخاطبان خود یادآوری کنید که باید مراقب خود باشند. اما چگونه؟ ما برای شما سه پیشنهاد شگفت‌انگیز داریم که شاید تا به الان به این سه گزینه فکرنکرده باشید.

پتوی مسافرتی

پیش از هر چیز بهتر است که هدیه‌ای به مخاطبان خود بدهید که از آن‌ها مراقبت کند. پتوهای مسافرتی بخوبی نشان می‌دهند که به چه اندازه به فکر سلامتی مخاطبان خود هستید. این پتوها قرار است که در روزهای سرد زمستانی با گرمای خود حس و حال مخاطب را به بازی بگیرند و به آن‌ها نام برند شما را یادآوری کنند.

دستگاه بخور

چه اشکالی دارد که در انتخاب هدیه کمی متفاوت‌تر از همیشه ظاهر شوید. بیایید کمی فراتر از هدایای معمولی فکر کنیم؛ یکی از گزینه‌های کاربردی در روزهای زمستانی و پاییزی دستگاه بخور است. دستگاهی که قرار است در روزهای بیماری و سختی کنار مخاطبان شما باشد و به روند درمان آن‌ها کمک کنند.

دستگاه بخور همان هدیه‌ای است که قرار روزهای بیماری و سختی مخاطبان شما را آسان کند. مگرنه اینکه همیشه همراهان روزهای سختی جایگاه خاصی در زندگی ما دارند؟ پس بدون هیچ تردیدی این هدیه نیز قرار است نام برند شما را به‌گونه‌ای متفاوت در ذهن مخاطب حک کند.

جعبه کمک‌های اولیه

می‌خواهید در لحظه‌های سخت مخاطب خود شریک شوید؟ جعبه کمک‌های اولیه بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اگرچه این جعبه‌ها همیشه و هر جا کارایی دارند، اما نمی‌توان کاربرد آن‌ها را در بیماری‌های فصل پاییز و زمستان نادیده گرفت.

بنابراین جعبه کمک‌های اولیه با وسائل متنوع و کاربردی درون خود می‌تواند یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مناسب فصل پاییز و زمستان باشد.

در لحظه‌های خوش مخاطب سهیم شوید

هر اندازه که همراهان روزهای سختی در ذهن انسان‌ها نقش می‌بندند، رفیقان روزهای خوشی نیز به یاد می‌مانند. اما در این میان کسان که نقشی در لحظه‌های خوشی داشتند و این لحظه‌ها را زیباتر کرده‌اند، هر گز از یاد نخواهند رفت.

بنابراین یکی از بهترین راه‌ها برای اینکه با هدیه‌های خود در قلب و جان مشتری نفوذ کنید، این است که نقشی مؤثر در خوشی‌های آن‌ها داشته باشید. بیایید به چند هدیه که روزهای زمستانی را زیباتر می‌کنند، نگاهی بیندازیم.

ست‌های هدیه

تا به حال کافی ست‌های هدیه را دیده‌اید؟ ست‌هایی که فنجان، قهوه و حتی شکلات را در خود جای داده‌اند. حتی می‌توانید سراغ ست‌هایی بروید که موکاپات را نیز شامل می‌شوند. ست‌هایی که قرار است میزبان مخاطب شما در روزهای سرد پاییزی و زمستانی شود.

اطمینان داشته باشید هر روزی که مخاطب شما سراغ این ست‌ها می‌آید، برند شما در ذهن او نقش خواهد بست. از طرفی دیگر می‌دانیم یکی از فاکتورهای یک هدیه تبلیغاتی موفق کارایی بالا و استفاده مداوم از آن است. بنابراین این ست‌ها هیچ چیزی از یک هدیه تبلیغاتی ایده‌آل کم ندارند.

ست‌های دمنوش

هیچ فردی نمی‌تواند لذت خوردن نوشیدنی گرم در روزهای سرد سال را انکار کند. چه بهتر که این نوشیدنی یکی از دمنوش‌هایی باشد که قرار است به سلامت و ایمنی بدن ما نیز کمک کند. اگر از این قبیل هدایای تبلیغاتی خوشتان می‌آید، کافی است سراغ ست‌های دمنوش که جزو هدایای تبلیغاتی شب یلدا نیز می باشند بروید.

معمولاً در این ست‌ها شاهد فنجان و برخی از دمنوش‌ها هستید. اما آن چیزی که جذابیت این هدیه را زیاد می‌کند، قابلیت چاپ نام برند شما روی جعبه‌های این ست است. چه چیزی بهتر از اینکه نام برند شما به‌طور مداوم در روزهای خوشی به مخاطب یادآوری شود؟

ماگ یا لیوان‌های سرامیکی

شاید در ابتدا این گزینه هدیه‌ای ساده به نظر برسد، اما واقعیت این است که ماگ یکی از بهترین گزینه‌ها در میان هدایای تبلیغاتی مناسب فصل پاییز و زمستان است. این هدیه نه تنها قیمت مناسبی دارد، بلکه قرار است یکی از همراهان همیشگی در دستان مخاطب شما باشد.

تعجب نکنید؛ نوشیدنی‌های گرم در روزهای سرد سال در هر موقعیتی که باشید، از لذت‌بخش‌ترین گزینه‌هایی است که هر فردی به دنبال آن می‌رود. حال تصور کنید لیوانی که روی آن نام برند شما به زیباترین شکل ممکن چاپ شده است، گرمای این نوشیدنی گرم را به دستان مخاطبتان منتقل کند.

اگرچه این گرما با دستان مخاطب در تماس است، اما مطمئن باشید که در وجود او نفوذ خواهد کرد و حس نابی را در او ایجاد می‌کند. این حس و حال ناب در روزهای سرد زمستان بیش از آن چیزی که فکر می‌کنید، به‌یادماندنی خواهد بود.

فلاسک

اگر فکر می‌کنید که فلاسک تنها برای مسافرت و گشت و گذار در طبیعت به کار می‌آید، سخت در اشتباه هستید. فلاسک می‌تواند یکی از همراهان روزهای زمستانی در هر شرایطی باشد. بنابراین اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی مناسب فصل پاییز و زمستان فلاسک را جز اولین گزینه‌های خود در لیست خود قرار دهید.

کلام آخر

البته که شما می‌توانید سراغ هدایای تبلیغاتی معمول بروید و خود را به دردسر نیندازید. هدایایی مانند خودکار، ساک تبلیغاتی و غیره که هیچ محدودیت زمانی برای استفاده از آن‌ها وجود ندارد. اما فکر نمی‌کنید که برای دیده شدن، باید کمی بیشتر تلاش کنید؟

زمان آن رسیده است که در این میدان رقابتی کمی متفاوت عمل کنید و خود را نشان دهید. بنابراین حالا که فصل پاییز و زمستان در راه است، فرصت را غنیمت بشمارید و با هدایای تبلیغاتی مناسب این فصول حس و حال مخاطبان خود را بیشتر درگیر کنید.

حس هفتم هدایای تبلیغاتی مناسب فصل پاییز و زمستان را در وب سایت خود عرضه می‌کند. کافی است که سری به وب سایت هدایای تبلیغاتی حس هفتم بزنید و یکی از این هدایا را با توجه به بودجه و مخاطبان خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه را ببینید!