مجله تاپ‌ناز‌

هدیه برای تولد مردانه + هدایای رمانتیک و بسیار کم هزینه

هدیه برای تولد مردانه می تواند هدایای رمانتیک و کم هزینه باشد که در این مطلب انواع هدایای مخصوص روز تولد مرد و شوهر را معرفی کرده ایم و امیدواریم بهترین انتخاب را داشته باشید.

یکی از دغدغه های بانوان در روز تولد شوهر، انتخاب یک هدیه مناسب است و ما در این مطلب شما را راهنمایی می کنیم که انتخابی خوب داشته باشید.

باید توجه داشته باشید که برای خرید و تهیه کردن هدیه برای افرادی که خیلی دوستشان داریم گزینه خوبی برای نشان دادن و ابراز علاقه به آنها می باشد. هدیه دادن برای تولد یکی از این موقعیتها است که می توانید مهر و محبت خودتان را بیشتر کنید. با خریدن هدیه ای ویژه و قابل توجه، می توانید نظر فرد مورد نظر را به سوی خود جلب کنید.

 

هدیه تولد مردانه

در ادامه این مطلب لیستی از هدایای مختلف و کم هزینه را آماده کرده ایم که مرد شما را خوشحال می کنند.

 

هدیه گل رز طبیعی و مصنوعی

تعدادی گل رز طبیعی و یک گل رز مصنوعی بخرید. این تک گل مصنوعی را در وسط گلها قرار دهید و به آن یک کارت تبریک وصل کنید و روی آن بنویسید که تا زمانی که آخرین گل پژمرده می شود دوستت دارم.

هدیه فرستادن گل به محل کار

به محل کار او می توانید گل بفرستید زیرا وقتی که همکاران به این هدیه توجه کنند، خوشحالی او چندین برابر خواهد شد.

هدیه برای تولد مردانه

هدیه تک گل رز با ساقه ای بلند

یکی از هدایای رمانتیک برای تولد مردانه گل رز ساقه بلند است و باید آن را در محلی قرار دهید که در دید او باشد. روی کاغذی که به آن چسبانده اید بنویسید از این که در زندگی شما حضور دارد متشکر هستید.

 

هدیه رمانتیک دریا و غروب خورشید

اگر به ساحل رفته اید قلبی بزرگ بکشید طوری که هر دو شما بتوانید در آن جا بگیرید و غروب خورشید را تماشا کنید و از عاشقانه های خود بگویید.

هدیه کتاب

می توانید با فرد مورد نظر که تولد او است به کتاب فروشی بروید و در میان قفسه ها قدم بردارید و کتاب مورد علاقه خود را پیدا کنید و برای او بخرید.

 

فرستادن ایمیل

می توانید از فناوری های موجود مانند ایمیل، واتساپ و … استفاده کنید و تولدش را تبریک بگویید.

 

هدیه طراحی نقشه گنج

می توانید یک نقشه زیرکانه گنج طراحی کنید و جند هدیه کوچک بدهید ولی در انتهای این نقشه به شما ختم شود و به او بگویید که بزرگترین گنج زندگی او هستید.

 

هدیه اشعار عاشقانه

می توانید برای شوهر و مرد خود شعر بخوانید و یا صدای خود را به صورت دکلمه ضبط کنید و برای او بفرستید.

 

هدیه و کادو در سفر

اگر می خواهید به سفر بروید می توانید یک هدیه و کادو برای او تهیه کنید و در چمدان او فرار دهید تا او در هنگام سفر، هدیه خود را ببیند.

هدیه برای تولد مردانه

هدیه خاص نهال درخت

یک نهال درخت زیبا در مکانی خاص بکارید و در روزی مخصوص به آن مکان بروید و با تهیه نوشیدنی مورد علاقه او، به او ابراز عشق کنید و بگویید که این درخت که نشانه عشق شما است همیشه در حال رشد است.

هدیه جالب تماشای طلوع خورشید

یک روز صبح زود هنگام به همراه او طلوع خورشید را نگاه کنید زیرا تماشا کردن طلوع خورشید می تواند بسیار جذاب باشد و برای فردی که روز تولدش است حس خاصی ایجاد می کند.

 

هدیه کتاب

می توانید یک کتاب خاص که هر دوی شما به خواندن آن علاقه دارید را تهیه کنید و شب هنگام در زمان خواب بخشی از آن را هر یکی از شما بخوانید این کار جایگزین خوبی برای مواردی مانند تلویزیون یا موبایل است و هدیه ای ماندگار برای تولد مردانه است.

 

هدیه مجله خاص

یک محله خصوصی برای او انتخاب کنید که پر از عکس های عاشقانه پسرانه و خاص باشید و یا خودتان با فتوشاپ تهیه کنید.

 

هدیه برای مردان شکمو

می توانید صبحانه ای خاص برای او تدارک ببینید و روی تخت برای او سرو کنید، این کار می تواند برای او بسیار جذاب باشد به خصوص اگر شوهر شما شکمو باشد.

هدیه برای تولد مردانه

هدیه فیلمهای خانوادگی

سعی کنید در مراسم گوناگون و در سفرها از خود و شوهرتان فیلم بگرید و تمام این فیلم ها را این مواقع با هم تماشا کنید.

هدیه شب رمانتیک

در موقع شب برای هواخوری به دل طبیعت بزنید و پس از قدم زدن می توانید یک شعله آتش فراهم کنید و با تماشا کردن این شعله های زیبای آتش خاطرات خود را مرور کنید.

 

مطالب مشابه را ببینید!