مجله تاپ‌ناز‌

هزینه تعمیر زودپز

زودپز وسیله ای است که غذا را در زمانی کم و تحت فشار بخار می پزد. در این روش، ویتامین های بیشتری در غذا باقی می ماند و زمان پخت در آن بسیار کمتر از ظرف های معمولی است.

با این حال رعایت نکاتی در استفاده از زودپز وجود دارد که به کار بستن آن از یک سو موجب کاهش هزینه تعمیر زودپز شده و از سویی دیگر ریسک استفاده از این وسیله را برای شما کاهش می دهد.

رایج ترین مشکلات در زودپز ها

زود پز ها دستگاهی بسیار حساس هستند، اگر در تعمیر آن ها از قطعات غیر فابریک استفاده شود، علاوه بر کاهش کیفیت پخت غذا سبب انفجار نیز خواهد شد. بنابراین مهمتر از هزینه تعمیر زودپز، دقت بالا در تعمیر و قطعات اصلی انجام می شود.

زودپز عموما با مشکلاتی نظیر نپختن غذا و اشکال در سوپاپ اطمینان راهی تعمیرگاه می شود. در ادامه به برخی از مواردی که سبب ایجاد هزینه تعمیر زودپز می شود می پردازیم.

هزینه تعمیر زودپز

مشکل در پختن غذا

نپختن غذا در زود پز یکی از مشکلات رایج این دستگاه است؛ این مشکل به دلیل خرابی واشر دور درب، سوپاپ اطمینان، سوپاپ تنظیم و واشر سر سوپاپ رخ می دهد.

اشکال در درب زودپز و واشر دور درب

اگر واشر دور درب زودپز تعییر حالت داده و دفرمه شود، سبب خرج بخار از دور درب و دیگ آن شده که این موضوع سبب نپختن غذا، سوختن آن یا کم شدن آب می شود.

علاوه بر واشر، زمانی که درب زودپز تغییر حالت دهد، قُر شود یا  چفت و بست آن خوب عمل نکند، بخار از اطراف خارج شده و باید تعمیر شود.

اشکال در سوپاپ اطمینان

هنگامی که بخار موجود در دیگ، از حد استاندارد فراتر برود، سوپاپ اطمینان عمل کرده و بخار اضافی را خارج می کند. زمانی که این سوپاپ عملکرد خود را از دست بدهد،  و بخار را زود تر از حالت استاندارد از دیگ خارج کند در واقع خراب شده است و نیاز به تعمیر دارد.

گاهی نیز اشکال در عملکرد سوپاپ اطمینان به واشرهای آن باز می گردد؛ وظیفه واشر ها سوپاپ آب بندی دور سوپاپ های زودپز برای خارج نشدن بخار می باشد. زمانی که واشر ها فرسوده و یا دفرمه شود، بخار را از اطراف سوپاپ عبور داده و اجازه جمع شدن بخار به میزان کافی در زودپز را نمی دهد.

هزینه تعمیر زودپز

هزینه تعمیر زودپز چقدر خواهد بود؟

به دلیل نوسانات قیمت قطعات و تقیر مدام تعرفه های تعمیرگاهی نمی توان عددی ثابت به عنوان هزینه های تعمیر زودپز ارائه داد.

اما به طور کلی این هزینه از تعمیر ی واشر ساده و حدود 100 هزار تومان آغاز می شود و تا چند صد هزار تومان برای تعمیر برد زودپزهای برقی یا به فرض تعمیر درب زودپز افزایش خواهد داشت. همچنین در این موضوع باید نوع برند زودپز را هم در نظر گرفت.

هزینه تعمیر در زودپزهای برقی

به تازگی دیگ های زودپز برقی هم به بازار آمده که هم زودپز است و هم بخارپز. معمولا سطح داخلی این دیگ ها با تفلون پوشیده می شود. کار با این دیگ ها هم مانند زودپزهای معمولی است، اما به دلیل حسگرهایی که دارند، غذا در آنها نمی سوزد و پیش از چنین اتفاقی، برق دیگ قطع می شود.

اشکالات در زودپزهای برقی نیز کمابیش شبیه به نوع مکانیکی آن است با این تفاوت که ممکن است در این زودپزها با اشکالاتی همچون روشن نشدن روبرو شوید که در این صورت علاوه بر دلایلی که در بالا عنوان شد، مشکل در برد نیز اضافه می شود و تعمیر آن بر حسب میزان آسیب به برد متفاوت خواهد بود.

تعمیر زودپز در یدک تعمیر

یدک تعمیر مرکز تعمیرات زودپز بیم ، تفال ، وی ام اف ، زولینگن و دیگر برندهای معتبر با ارایه قطعات یدکی اصلی است .                  

تکنسین های یدک تعمیر با تجربه بالا ضمن اشراف بر مشکلات زود پز و استفاده از قطعات فابریک و با کیفیت تعمیر زودپز شما را انجام خواهند داد.

شما می توانید ضمن تماس با یدک تعمیر ضمن پرسش در مورد مشکل زودپز خود از جدیدترین هزینه های تعمیر زودپز نیز مطلع شده و با خیالی آسوده دستگاه خود را به تعمیرکاران متخصص بسپارید.

کلیه خدمات تعمیر و تعویض قطعات در یدک تعمیر  با ۹۰ روز گارانتی ارائه می شود.

هزینه‌های تعمیر کاملا مورد تایید اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی است. همچنین برای اطمینان بیشتر مشتریان از هزینه‌های منصفانه در یدک تعمیر  امکان صدور فاکتور رسمی وجود دارد.

در صورتی که با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید و یا فرم آنلاین موجود در سایت را پر کنید، درخواست شما سریعا توسط کارشناسان بخش پذیرش پیگیری شده و اقدامات لازم برای اعزام سرویسکار به محل شما انجام می شود.

آدرس وبسایت: https://fixyadak.com

شماره تماس مرکز سراسری مشتریان : ۴۵۴۳۷ ۰۲۱

شماره همراه: ۰۹۱۹۰۱۱۱۲۱۴

مطالب مشابه را ببینید!