مجله تاپ‌ناز‌

همه چیز درباره کاندوم تاخیری و تاثیر آن بر رابطه جنسی

از دیرباز تا امروز، یکی از مهم ترین مشکلاتی که جمع بزرگی از مردان با آن روبرو هستند، زود انزالی است. همانطور که همه میدانند، این بیماری و مشکل می تواند بر رابطه های جنسی افراد تاثیرات بسیار جبران ناپذیری برجای بگذارد. عدم ارضا و عدم تجربه ارگاسم بانوان در رابطه های جنسی، مهم ترین عامل برای سرد تر شدن و افزایش بی میل بانوان به رابطه ها است. اما این مشکل، گاهی موقتی و برای برخی از مردان به صورت دائمی است. هر از گاهی، تغییر در رژیم غذایی، افزایش استرس، خستگی، استعمال دخانیات و برخی دیگر از شرایط محیطی میتواند عاملی برای انزال زود رس در مردان باشد. اما برخی دیگر از افراد، به طور دائمی با این مشکل روبرو هستند. ختنه از نقطه نا درست و غیر علمی، خود ارضایی در مرور زمان، عوامل ژنتیکی، بیماری های اعصاب و روان و بسیاری از موارد دیگر می توانند اسباب بروز انزال زود هنگام شده باشند.

با هر اوصاف، برطرف ساختن این مشکل میتواند گامی موثر در بهبود رابطه های جنسی باشد. اگر به طور دائمی با این مشکل و بیماری روبرو هستید، بهتر است که به منظور برطرف ساختن آن با پزشک معالج  و متخصص همکاری داشته باشید.

همه چیز درباره کاندوم تاخیری و تاثیر آن بر رابطه جنسی

اما می توان گفت که استفاده از برخی محصولات زناشویی، کارایی قابل قبولی برای رفع موقتی این مشکل از خود نشان خواهند داد. یکی از این ابزار ها و محصولات، کاندوم  تاخیری می باشد. کاندوم خود محصولی است که به تنهایی و با ساختاری که دارند، سبب کاهش سایش و اصطکاک میان اندام های جنسی شده و به خودی خود، سبب طولانی تر شدن زمان انزال خواهند شد. اما این موضوع کافی نبوده و نیاز برخی از افراد را برطرف نمیسازد. همین موارد موجب شده تا شرکت های تولید کننده محصولات زناشویی به دنبال راهکاری برای ارتقا این محصولات بوده اند.

این محصولات، با استفاده از ساختار خود توجه بسیاری از مردان را به سمت خود جلب کرده اند. کاندوم تاخیری، با آغشته شدن به مواد شیمایی و یا گیاهی خاص، تاخیری رضایت بخش ایجاد خواهند کرد. با پیشرفت تکنولوژی، برخی دیگر از این تولید کنندگان محصولات خود را بهبود بخشیده و طراحی جدیدی برای آن ها در نظر گرفته اند. این طراحی ها، شامل ایجاد حلقه ای در قسمت کلاهک کاندوم شده است. این حلقه که نسبت به بخش های دیگر آلت مردانه از اندازه تنگ تری برخوردار است، با مسدود ساختن مسیر گردش خون در این اندام، منجر به تاخیر در انزال خواهد شد. کاهش گردش خون به منظور کاهش عملکرد و نقض در وظایف آلت است. همین موضوع مسبب ایجاد تاخیری قابل قبول خواهد بود.

اما بهترین کاندوم تاخیری چیست؟ کدام برند ها برترین تولید کنندگان این محصولات هستند؟

همه چیز درباره کاندوم تاخیری و تاثیر آن بر رابطه جنسی

کاندوم  تاخیری ناچ کدکس

نام برند ناچ کدکس با نماد خروسی بازیگوش، برای هر فردی آشناست. این شرکت تولیدی همیشه در تلاش بوده تا با طراحی و ساخت محصولات با کیفیت و متنوع رضایت افراد از محصولات خود را حفظ کند. به همین جهت تلاش کرده تا با طراحی و ساخت انواع کاندوم های تاخیری، در بهبود رابطه های جنسی نیز اثرگذار باشد. از مهم ترین محصولات این برند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کاندوم 90 دقیقه کدکس
  2. کاندوم مشکی تاخیری کدکس
  3. کاندوم تاخیری prolong کدکس
  4. کاندوم دابل دیلی ناچ کدکس
  5. کاندوم فروتی دیلی کدکس

کاندوم تاخیری کاپوت

قدیم ها همه چیز بهتر بود، کاپوت به عنوان یکی از کهنه کار ترین تولید کنندگان محصولات زناشویی در ایران، همیشه به دنبال این بوده تا محصولات خود را با توجه به نیاز مخاطبان طراحی و تولید کند. از دیرباز تولید کاندوم تاخیری کاپوت و استفاده از آن برای هر مردی تجربه ای جذاب بوده است. همین موارد موجب شد تا در این مطلب به بررسی برخی از بهترین تولیدات این برند پرداخته شود.

کاندوم 45 دقیقه کاپوت

مدل 45minutes کاپوت با آغشته شدن به ماده روان کننده لوبریکانت توانسته است که علاوه بر افزایش مدت زمان برقراری و دوام در رابطه جنسی به ایجاد یک حس روان میپردازد تا دخول با کمترین درد و سوزش و با بهترین کیفیت انجام شود. از طرفی وجود ماده بنزوکائین در این محصول با هدف افزایش مدت زمان و کنتزل انزال در مردان سبب شده است که از این محصول به عنوان پرفروش ترین محصول برند کاپوت نام برده شود. از طرفی کاندوم 45minutes کاپوت با رایحه خوش نعنا روانه بازار و آماده مصرف مردم قرار گرفته است که همین موضوع مانع از انتشار بوی بد واژن در بانوان و همچنین تحریک بیشتر مردان و زنان در رابطه را در پی دارد. رایحه نعنا به عنوان یک بوی خوش سبب تحریک غدد ویژه ای در مغز شده که موجب تحریک چندبرابری مردان و زنان می‌شود. استفاده از این محصول هیچ محدودیتی ندارد و افراد می تواند برای هر نوع رابطه، واژینال، مقعدی و … از این محصول استفاده نمایند. وجود کمی مواد خنک کننده در این کاندوم برای بسیاری از مردان لذتبخش است و با ورود به اندام‌های جنسی تلفیقی از سرما و گرما را برای آن‌ها به همراه دارد. این محصول نیز مانند سایر محصولات برند کاپوت در بسته بندی های ۱۲ عددی و ۳ عددی روانه بازار شده است.

کاندوم تاخیری max delay کاپوت

همانطور که گفته شد این کاندوم در رفع انزال زودرس موثر است ؛ چرا که حاوی ماده ی تاخیری در ساختار خود می باشد و با به تعویق انداختن زمان نعوظ ، مدت زمان رابطه جنسی را افزایش می دهد. در نتیجه طرفین لذت بیشتری از رابطه برده و مردان فرصت به ارگاسم رساندن بانوان را پیدا می کنند. کاندوم max delay  کاپوت از لاتکس فوق العاده نازک تولید شده است که البته ضخامت آن مغایرتی با مقاومتش نداشته و کاملا ایمن می باشد. می توانید با خیالی آسوده از آن برای پیشگیری از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی استفاده کنید. علاوه بر اینها ، این کاندوم دارای ماده ی روان کننده نیز می باشد ، که موجب تسهیل عمل دخول و تحرکات آلت در واژن شده و درد های ناشی از این امور را برای بانوان کاهش می دهد. این محصول رایحه ای مطبوع را داراست که علاوه بر ایجاد حس مطلوب برای طرفین ، خاصیت افزایش دهندگی میل جنسی را نیز دارد. بنابراین استفاده از آن لذت شما را در رابطه می افزاید و تجربه ی خوبی را برایتان رقم می زند.

همه چیز درباره کاندوم تاخیری و تاثیر آن بر رابطه جنسی

کاندوم های تاخیری سوئیس کر

هرکجا بحث از کیفیت بالا باشد، نام سوئیس کر سر تیتر خواهد بود. این برند ایرانی که زیر نظر متخصصان و تحت لیسانس کشور سوئیس تولید خواهد شد، درست همانند سایر برند های تولید کننده، تلاش کرده تا با ساخت محصولات تاخیری، در بهبود و درمان زود انزالی مردان موثر باشد. این برند تلاش کرده تا با ساخت محصولات بسیار خاص، روند بهبود رابطه های جنسی را برای مردان در پیش بگیرد. از مهم تولیدات این برند باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاندوم پرولانگ سوئیس کر
  • کاندوم تاخیری سوئیس کر
  • کاندوم سوپر دلای سوئیس کر
  • کاندوم دراگون فروت سوئیس کر

کاندوم های تاخیری ایکس دریم

ایکس دریم را به عنوان تولید کننده کاندوم های فضایی و فوق خاردار می شناسیم. اما این برند نیز مانند سایر تولید کنندگان، محصولات تاخیری خاص و منحصر به فرد خود را نیز تولید خواهد کرد. از مهم ترین تولیدات این برند باید به چند مورد اشاره کرد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت:

کاندوم long love ایکس دریم

این کاندوم دارای ماده ی تاخیری گیاهی بنزوکائین است و می تواند انزال را به تاخیر بیندازد ؛ از همین جهت قادر به افزایش مدت زمان رابطه و در پی آن افزایش لذت دوطرف خواهد بود. این کاندوم یک درمان سریع برای مشکل زودانزالی محسوب شده و نقش موثری در افزایش کیفیت رابطه ی شما دارد. همچنین با طراحی آناتومیک و تاخیر فیزیکی می تواند به هماهنگی ارگاسم در رابطه کمک کند. کاندوم long love ایکس دریم شفاف و چرب است ؛ که این دو ویژگی اول به وسیله ی تحریک چشمی موجب افزایش لذت بانوان شده و دوم به دلیل چرب بودن موجب روان سازی عمل دخول شده و رضایت زنان را جلب می کند. داشتن مخزن ذخیره سبب آسوده خیالی شما از بابت عدم بارداری ناخواسته شده و امنیت رابطه شما را تامین می کند.

کاندوم دابل دلای ایکس دریم

کاندوم Double delay ایکس دریم دارای خاصیت تاخیری است اما در تولید آن از لیدوکائین که معمولا دارای عوارض است استفاده نشده ، بلکه ماده گیاهی بنزوکائین مورد استفاده قرار گرفته است. این ماده موجب تاخیر در انزال شده و رابطه جنسی را طولانی تر می کند ، از این جهت می تواند رضایت هر دو طرف را جلب کند. علاوه بر این تعبیه حلقه در سر کاندوم جهت ایجاد تاخیر فیزیکی ، موجب شده است که هماهنگی ارگاسم را تسهیل کرده و ارگاسم جذاب تری را  برای شما رقم بزند. این کاندوم از خار و برجستگی هایی در سطح خود برخوردار است که در راستای تحریک بیشتر تعبیه شده اند. این ویژگی با ایجاد اصطکاک و سایش در ناحیه واژن لذت و تحریک را برای بانوان افزایش داده ، رابطه ی لذت بخش تری را برای شان رقم می زند.

وجود ماده روان کننده باعث شده است که این محصول به گزینه ای مناسب برای مقاربت های دردناک بدل شود.

❌ سلب‌ مسئولیت: تیم Topnaz در تهیه‌ مطلب بالا و محتوای تبلیغاتی آن، نقشی ندارد و مسئولیتی هم در قبال صحت آن ندارد.

مطالب مشابه را ببینید!