مجله تاپ‌ناز‌

ویار جنین پسر و علائم باردار بودن جنین پسر خانم باردار

بارداری می تواند شیرین ترین تجربه زندگی یک زن باشد. هنگامی که یک زن متوجه می شود که باردار است، طبیعتا تمایل دارد تا زودتر از وقت سونوگرافی تعیین جنسیت، بفهمد که جنین پسر می باشد یا دختر. معمولا ویار پسر با دختر متفاوت می باشد و شما از طرق دیگری به غیر از سونوگرافی قادر خواهید بود متوجه شوید که جنین شما پسر است یا دختر.

هر چند این روش ها کاملا قطعی نمی باشند، ولی می شود تا میزان زیادی تشخیص جنسیت جنین از روی غذا را متوجه گردیم. با ما همراه باشید تا در این مقاله به ویار بارداری پسر و رژیم غذایی آن اشاره نماییم.

ویار بارداری پسر

تا مقدار زیادی تشخیص دادن جنسیت جنین از روی غذا ممکن می باشد ، طبق تجربیات اشخاصی که جنین پسر را باردارند هستند گفت که ویار جنین پسر بیشتر بر روی ترشی می باشد. اصولا افرادی که جنینشان پسر است علاقه فراوانی به مصرف غذاهای شور، ترش و تند پیدا می کنند. به صورت کلی حاملگی بدن را دچار تغییرات خواهد کرد. علاوه بر اینکه تغییرات بسیاری در تغذیه زن باردار وجود خواهد آورد، در وضعیت کلی بدن نیز تغییر ایجاد می کند. در ادامه به بررسی برخی از این تغییرات خواهیم پرداخت.

خوردن غذا های گوشتی

یکی از رایج ترین ویار حاملگی پسر، علاقه شدید به خوردن غذاهای گوشتی است. اگر جنین شما پسر باشد، شما تمایلی به مصرف سبزیجات نخواهید داشت و علاقه  دارید تا از گوشت ها و غذا های گوشتی در برنامه غذایی خود استفاده نمایید.

علاقه به لیمو و پرتقال

ویار بارداری جنین پسرلیمو و پرتقال می باشد. اصولا همه  زن هایی که جنین آن ها پسر است، علاقه خیلی زیادی به خوردن لیمو دارند. ممکن است از قبل نیز لیمو و پرتقال دوست داشتند ولی مسئله ویار حاملگی کاملا از هم جدا می باشد. زن بارداری که ویار حاملگی به سمت خوردن لیمو و پرتقال دارد، قطعا جنین پسر دارند. البته باید بگوییم هیچ دلیل علمی برای این موارد در دسترس نمی باشد.

ویار جنین پسر و علائم باردار بودن جنین پسر خانم باردار

مصرف ترشی جات

ویار جنین پسر، تغذیه مادر را به سوی مصرف ترشی جات می برد. این ترشی جات نیز قادر است جزو دسته میوه ها باشند و هم جزو دسته تنقلات و خوراکی ها. پس در صورتی که متوجه شدید که بیشتر از پیش علاقه به مصرف ترشی جات دارید، جنینتان پسر است.

مصرف غذا های شور و تند

عادی است که زنان معمولا از مصرف غذاهای تند خودداری می کنند. در صورتی که در طی دوران بارداری متوجه این مسئله شدید که بیش از اندازه به غذاهای تند و ادویه جات تند تمایل دارید، به احتمال زیاد جنینتان پسر می باشد. همچنین جنین پسر تمایل مادر به مصرف نمک و غذاهای شور را افزایش می دهد.

نداشتن بیماری در صبح گاه

نداشتن بیماری صبحگاهی یکی از نشانه های پسر بودن جنین می باشد. موقعی که شما بیماری در صبح و یا حالت تهوع ندارید،یکی از علامت های داشتن جنین پسر می باشد.

ضربان قلب در جنین پسر

در صورتی که متوجه شوید که ضربان قلب جنین تان کمتر از 140 ضربه در دقیقه می باشد، امکان دارد علامت این باشد که یک جنین پسر را باردارید.

آکنه در بارداری پسر

یکی از علائم اینکه شما یک دارای جنین پسر می باشید، زیاد شدن جوش و آکنه در پوست شما است، در زمان حاملگی به علت تغییرات در هورمون ها و عدم تعادل دچار تغییرات پوستی زیادی خواهید شد در صورتی که جنین شما پسر باشد.

ویار جنین پسر و علائم باردار بودن جنین پسر خانم باردار

وضعیت شکم در جنین پسر

وضعیت شکم شما یکی از علامت های متداول می باشد که قادر است جنسیت را معین نماید و در صورتی که شکم  رو به پایین باشد، علامت این می باشد که شما دارای یک جنین پسر در رحم خود می باشید.

تغییر یافتن شخصیت

جنسیت نوزاد شما اثر خیلی کمی بر رفتارتان خواهد  داشت، زنانی که دارای طبیعت تهاجمی، جسورانه و غالب هستند بیشتر ممکن است که دارای نوزاد پسر باشند و جنبه های رفتاری با بیش تر شدن مقدار تستوسترون در ارتباط می باشد.

سایز سینه

در زمان بارداری جهت تامین شیر و تغذیه نمودن نوزاد متولد شده سایز سینه های زیاد می شود ، موقعی که شما دارای جنین پسر در رحم می باشید، سینه  سمت راست بزرگتر از سینه چپ شما خواهد بود.

سرد بودن پاها

حس دائمی سرما در پا در طی بارداری یکی از علامت های واضح این می باشد که شما دارای یک نوزاد پسر می باشید.

رشد موی سر

یکی دیگر از علامت های متداول اینکه شما دارای یک جنین پسر می باشید مقدار رشد موی است، در صورتی که جنین شما پسر باشد، موهایتان خیلی زودتر از سابق رشد خواهد کرد.

حالت خوابیدن

در طی زمان بارداری، شما معمولا حس خستگی خواهید داشت، در چنین موقعیتی در صورتی که شما بیشتر به طرف چپ خود میخوابید، نشان گر این مسئله می باشد که شما صاحب یک جنین پسر می باشید.

خشک بودن دست ها

دستان خشک و دارای ترک ، یکی دیگر از علامت های قابل توجه این می باشد که شما صاحب یک جنین پسر می باشید.

بیش تر شدن وزن در بارداری

علاوه بر گرد شدن شکم، بیش تر شدن وزن نیز ارتباط خیلی زیادی با جنسیت جنین شما خواهد داشت، موقعی که یک جنین پسر را در رحم دارید، وزن بیشتری در شکم شما دیده می شود. برخلاف زمانی که جنین دختر در رحم می باشد و وزن جنین در تمام بدن به ویژه در صورت توزیع می گردد.

رژیم غذایی مناسب برای ویار جنین پسر

 

سدیم و پتاسیم مصرف نمایید

در برخی مواقع ویار ممکن است به مقدار زیادی برای زن باردار آزار دهنده باشد. بهتر است تا جهت کم شدن ویار جنین پسر از غذا هایی که دارای سدیم و پتاسیم می باشند امتناع نمایید. مواد غذایی مثل سیب زمینی، اسفناج، موز و گوجه ، ، برنج، سوپ و… منابع خیلی خوبی از سدیم و پتاسیم می باشند.

ویتامین D مصرف نمایید

مصرف مواد غذایی که غنی از ویتامین D می باشند، در کم شدن ویار بارداری پسر اثرگذار است. مواد غذایی مثل گوشت قرمز، ماهی قزل آلا، میگو، و… قادر هستند در کم شدن ویار حاملگی پسر اثرگذار باشند.

مطالب مشابه را ببینید!