مجله تاپ‌ناز‌

ویزای کار انگلیس + نحوه اخذ و مدارک مورد نیاز برای ویزای کار انگلستان

ویزای کار انگلیس

در این مطلب اطلاعاتی در مورد اخذ ویزای کار انگلیسی و شرایط آن را می خوانید. افرادی که قصد اقامت در انگلیس را دارند در در نحستین مرحله از فرآیند دریافت ویزای کار این کشور یک پیشنهاد کاری مناسب باید داشته باشند تا از طریق کارفرمای انگلیسی خود یا از طریق تخصص و مهارتی که دارند بتوانند برای گرفتن ویزا اقدام کنند و کاارهای اقامت را انجام دهند.

مهاجرت کاری ساده و ابتدایی نیست و یکی از مهمترین عواملی که در برنامه ریزی برای مهاجرت خود باید در نظر داشته باشید هزینه های جاری زندگی در کشورهای دیگر می باشد و بر حسب این هزینه ها شما باید بررسی کنید که چه مهارتی دارید و ا طریق این مهارت چطور می شود در کشورهای بیگانه کسب درآمد و امرار معاش کنید. پس جدای از سختی پذیرش اقامت و دریافت ویزای کار انگلیس یافتن توانایی و مهارتی است که شما در کشورهای دیگر به استقلال می رساند برای یافتن شغل ماسب در کشورهای بیگانه مانند انگلستان می توانید از طرق مختلفی اقدام نمایید بعضی از افراد با نام نویسی در سایت ها جویای شغل م باشند، بعضی دیگر از طریق بستگان ساکن در انگلیس و بعضی دیگر هم از یک کار فرمای انگلیسی اقدام به اخذ ویزا می کنند. مراجعه به دفاتر حقوقی هم می تواند در این مورد بسیار کمک کننده باشد و اطلاعاتی مفید و ارزشمند در اختیار شما قرار دهد.

اطلاعاتی در مورد ویزای کار انگلیس

اگر به دنبال ویزای کاری معمولی در انگلیس هستید می توانید از طریق اسپانسر اقدام کنید این ویزا برای افراد با مهارت خاص است افرادی که روش این ویزا اقدام می کنند باید قبل از ورود به این کشور ویزای خود را داشته باشند.

افرادی که دارای ویزای کار انگلیس هستند می توانند برای مدت 5 سال و 14 روز در این کشور اقامت کنند که از طریق اسپانسر شغل دوم خود را یافته اند می توانند ویزای کار انگلیس را بگیرند و باید در همان حیطه فعالیت کنند و اگر می خواهید شغل دوم داشته باشید باید شغلی مشابه برای خود انتخاب کنید. ساعت کاری در این کشور 22 ساعته است و توصیه می شود به سراغ شغل هایی بروید که نیرو در آن زیاد نباشد تا هم جذب شما راحت تر باشد و هم دوام و ثابت شغلی داشته باشید.

مدارک مورد نیاز

برای گرفتن ویزای کار انگلیس و مجوز در این کشور باید گواهی اسپانسری داشته باشید این گواهی اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار می دهد شماره مرجعی اسپانسر در پذیرش فرم و نامه ثبت نام باید ذکر شود این گواهی یک ماه اعتبار دارد و علاوه بر داشتن این گواهی باید مدارک مورد نیاز را همراه داشته باشید که شامل:

  • پاسپورت فعلی
  • عکس پرسنلی
  • لیست گردش مالی بانک در ماه های اخیر
  • مدارک مالی برای امرار معاش در انگلیس
  • گواهی پزشکی
بخوانید: ویزای کار ترکیه | شرایط گرفتن ویزای کار ترکیه و کار در این کشور

شرایط پذیرش

برای دریافت ویزای کار انگلیس افراد باید واجد شرایط باشند داشتن شماره مرجع اسپانسری، سطح کافی درآمد و دیگر موارد را باید توسط گواهی خود به دست آورید همچنین باید مقدار ۹۴۵ پوند در حساب خود داشته باشید و برای ساپورت مالی اهمیت زیادی دارد. توجه داشته باشید که در صورتی این پول پذیرش می شود که ۹۰ روز قبل در حساب بانکی شما باشد تا ویزای کار مورد پذیرش قرار بگیرد. از دیگر شرایط لازم برای مهاجرت به این کشور فراگیری زبان انگلیسی است این شرط ویژه ملیت هایی است که فراگیری زبان انگلیسی در بین آن ها وجود ندارد.

 

درآمد مناسب

کسب درآمد در کشور انگلستان بر حسب پارامترهای مختلفی سنجیده می شود توجه داشته باشید که به افرادی ویزای کار انگلیس تعلق می گیرد که شغل آن ها در انگلستان دارای درآمد ۲۰۸۰۰ پوند باشد. ویزای این کشور در زمینه های زیر صادر می شود:

  • کارمند سازمان یهودی یا آژانس
  • افراد دارای مجوز کاری
  • کارمند عملیاتی در بخش خط هوایی خارجی
  • کار در روزنامه خارجی
  • آژانس خبری و رادیو
  • عضویت در گروه های مذهبی و وزیر گروه های مذهبی

 

مجوز کاری

افراد متقاضی برای دریافت ویزای کار انگلیس در دو دسته می توانند مجوز کار دریافت کنند ویزای کاری در سطح معمولی و کارآفرین ویژه افرادی است که می خواهند مهاجرت کاری داشته باشند. مجوز کارآفرینی ویژه افرادی است که مجوز کار لایق و مجوز کار در خطوط هوایی خارجی دارند همچنین ویزای معمولی نیز برای افرادی است که در صدا و سیما، روزنامه و سازمان های یهودی فعالیت می کنند.

 

مشاغل مورد نیاز

موقعیت های شغلی که می توانید در انگلستان داشته باشید شامل این موارد است: آرشیتکت، مدیریت بحران، بازاریابی و غیره است.

مطلب پیشنهادی: ویزای کار استرالیا + مراحل اخذ ویزای کار استرالیا و مهاجرت کاری

نحوه ارسال اطلاعات

اگر می خواهید به روش آنلاین اقدام به ارسال اطلاعات خود می کنید باید مبلغ 19.10 پوند هزینه کنید اگر اقدام شخصی انجام داده اید باید مدارک بیمه خود را بگیرید برای ویزای کار انگلیس هم می توانید تمدید انجام دهید. متقاضیان باید وقت مصاحبه قبلی داشته باشند.

مطالب مشابه را ببینید!