مجله تاپ‌ناز‌

ویزای کار ترکیه | شرایط گرفتن ویزای کار ترکیه و کار در این کشور

ویزای کار ترکیه

خیلی از جوانان ایرانی برای کار به ترکیه می روند و نیاز به ویزای کار ترکیه دارند. میزان مهاجرت کاری به ترکیه بسیار زیاد است و خیلی از این مهاجران هم با استفاده از ویزای کار ترکیه سعی می کنند اقامت این کشور را بگیرند.

ترکیه مقصد مهاجران ایرانی است و میزان بالایی از مهاجران برای کار و یا حتی زندگی به این کشور می روند، خیلی از افراد هم برای مهاجرت به دیگر کشورهای دنیا، در ابتدا به کشور ترکیه می شوند و سپس به کشور مبدا خود می روند.

افرادی که به دنبال کار و شغل هستند باید ویزای کا ترکیه را بگیرند تا بتوانند براحتی در این کشور کار کنند. کشور ترکیه از لحاظ فرهنگی بسیار به ایران نزدیک است و به همین دلیل مهاجرن خیلی راحت تر می توانند در این کشور زندگی کنند.

شرایط و مراحل دریافت ویزای کار کشور ترکیه

ترکیه جزو 20 کشور پشیرفته دنیا است و در زمینه های مختلفی هم پیشرفت کرده است و به همین دلیل هم میزان کسب و کار در این کور زیاد است و موقعیت خوبی دارد.

اما شرایط مهاجرت کاری به کشور ترکیه چگونه است و چطور می توان برای کار به این کشور مهاجرت کرد؟

پیش از هر چیزی به شما پیشنهاد می کنیم که برای کسب اطلاعات در زمینه مهاجرت به وکلای مجرب در این مورد مراجعه کنید تا شرایط را بهتر بدانید و سفر بدون مشکلی به این کشور داشته باشید.

مشاورین و وکلا در این مورد می توانند شما را در مورد شرایط خاص سفر به این کشور آگاه کنند و بهترین روش را برای مهاجرت خود پیدا کنید.

 

اگر می خواهید به کشورهای دیگر سفر کنید و مهاجرت کاری داشته باشید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را هم ببینید:

مهاجرت کاری ایرانیان | معرفی 5 کشور ویژه برای کار مناسب برای ایرانیان

 

ویزای کار ترکیه

شرایط دریافت ویزای کار در کشو ترکیه

همانطور که می دانید مهاجرت به کشور ترکیه به روش های مختلفی می باشد و مهاجرت کاری و دریافت ویزای کار در کشور ترکیه یکی از انواع آن می باشد. افرادی که ویزای کار در ترکیه را دارند می توانند خیلی راحت حشق شهروندی را دریافت کنند و به همین دلیل خیلی از مهاجران از این روش برای دریافت ویزای خود استفاده می کنند.

مهاجرت کاری به کشور ترکیه به دو شیوه می تواند انجام بگیرید، در روش اول فرد باید از طریق کارفرمای خودش برای مهاجرت اقدام کند و ویزای کار را بگیرد و در روش دیگر هم می توانید با مهاجرت به ترکیه و انجام دادن کارهای پاره وقت مهاجرت کاری داشته باشید.

بدون شک خیلی از مهاجران نوع اولرا انتخاب می کنند که در این روش دارای پروسه ای زمان بر می باشد و شما باید در ابتدا یک کار فرما در ترکیه داشته باشید که شرایط کاری شما در این کشور پذیرفته شود.

 

مدارک مورد نیاز

  • برگه پاسپورت و اقامت
  • عکس پرسنلی
  • دفترچه اقامت
  • برگه درخواست کار و تاییدیه کاری کارفرما
  • مدارک لازم مهارت کاری و حرفه
  • ارائه مدرک تحصیلی

قبل ا دریافت کردن ویزای کار این کشور باید شرایط کاری در این کشور را بدانید و این را هم باید بدانید که بیشتر کارهایی که برای شما موجود هستند، کارهای پاره وقت هستند و فقط در صورتی که شما تخصص خاص و مهارت ویژه ای داشته باشید و همچنین مدرک تحصیلی بالایی داشته باشید می توانید موقعیت کاری مناسبی در این کشور به دست آورید.

مطالب مشابه را ببینید!