مجله تاپ‌ناز‌

پارک آب و آتش تهران | معرفی پارک آب و آتش و اطلاعاتی در مورد این پارک در تهران

پارک آب و آتش تهران

یکی از پارک های جالب و پرجاذبه که در تهران وجود دارد پارک و آب و آتش تهران است. اگر می خواهید به یک منطقه تفریحی زیبا در تهران بروید پس حتما پارک آب و آتش را انتخاب کنید. این پارک دارای دیدنی های جالی برای گردشگران است.

یکی از مجموعه های تفریحی  بزرگ در شهر تهران این پارک است که دارای چندین مجموعه تفریحی مفرح و جالب است و دارای امکانات تفریحی زیاد و جدید هم یم باشد. پارک در مجموعه اراضی عباس آباد در تهران قرار گرفته است که در ابتدا بوستانی تفریحی بوده است. به تدریج این پارک و بوستان دارای بخش های مختلفی شده است و با امکانات به روز و تفریحات جالبی به این پارک اضافه شده است و در اختیار گردشگران قرار داده شده است و به یک مجموعه تفریحی بی نظیر تبدیل شده است. پارک آب و آتش یکی از متنوع ترین پارک های شهر تهران است که بازدیدکننده های زیادی هم دارد.

پارک آب و آتش تهران

پارک آب و آتش

بوستان حضرت ابراهیم نام دیگر این پارک می باشد. بیشتر بازدیدکنندگان این پارک به نام بوستان آب و آتش می شناسند. یکی از جاذبه های مهم که در این پارک بیشتر بازدیدکنندگان به آن علاقه مند هستند برج های آتش، فواره های آب و آمفی تئاتر آن می باشد. پس از این بوستان بوستان بنادر که تا پل ابریشم و گنبد مینا امتداد دارد یکی دیگر از جذابیت های بی نظیر پارک است.

در بوستان بنادر هم جاذبه های دیگری مانند پل طبیعت، فانوس دریایی، فودوکورت راه چوبی و جزیره قرار گرفته است که هر کدام نمادی جدید از شهر تهران هستند. مشاهده گنبد مینا و سینما گیم هفت بعدی هم از جاذبه های دیگر پارک هستند.

در ورودی این پارک تزیینات و طراحی جذابی از هنرمندان وجود دارد که خیلی زیبا هستند. ورودی آنکه با چندین پله ساخته شده است فضای زیبایی را به پارک داده است کاشی کاری ها و بلوک های شیشه ای و رنگارنگی که در این پارک ساخته شده است جذابیت های ویژه ای دارند.

پارک آب و آتش تهران

جاذبه های دیدنی پارک

علاوه بر معماری پارک و نمای خوبی که دارد در آن جاذبه های تفریحی مختلفی وجود دارد که برای گردشگران بسیار جذاب است.

برج های آتش دیگر جاذبه های دیدنی پارک هستند 4 برج با نمایی از آتش ساخته شده اند و از دهانه آنها آتش به بیرون می آید و در هنگام شب مشاهده برج ها و آتش های آن بسیار زیبا می باشد. پرده های فولادین که روایتگری از زندگی حضرت ابراهیم هستند هم برای بسیاری از بازدیدکنندگان تماشایی می باشند.

فواره های آب در این پارک تا ارتفاعات مختلفی به هوا می روند و از جاذبه های مهم این پارک هستند. سالن آمفی تئاتر، پیست اسکی، دوچرخه سواری، پل طبیعت، کافه و رستوران هم از دیگر حذابیت های مهم پارک آب و آتش می باشند.

حتما ببینید : بهترین تفریحات هیجان انگیز که در تهران می توانید تجربه کنید

مطالب مشابه را ببینید!