مجله تاپ‌ناز‌

دریافت پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری

دریافت پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری

اگر از سختی‌های رزرو وقت سفارت و درخواست ویزا از سفارت و کنسولگری کشورهای معتبر دنیا خسته شده‌اید و می‌خواهید تا طعم شیرین و متفاوت آزادی سفر را بچشید، ممکن است برنامه دریافت پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه ‌گذاری مناسب شما باشد.

حداقل بودجه موردنیاز این برنامه جذاب سرمایه‌گذاری 100 هزار دلار آمریکا است و شما می‌توانید در یک بازه زمانی 2 تا 4 ماهه، کارت اقامت و پاسپورت کشور دومینیکا را برای خود و تمام اعضای خانواده دریافت کنید.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که طرح سرمایه‌گذاری و اخذ پاسپورت دومینیکا چه مزایایی را برای شما به همراه دارد و اصلاً چرا این طرح اقامتی و مهاجرتی حوزه دریای کارائیب، با استقبال گسترده‌ای روبرو شده است؟

به همین خاطر بد نیست تا در ادامه با مزایای دریافت پاسپورت دومینیکا آشنا شوید.

مزایای پاسپورت دومینیکا

به طور کلی، مزایای حق شهروندی و اخذ پاسپورت دومینیکا شامل موارد زیر می‌شود:

  • داشتن آزادی سفر بدون ویزا به بیش از 140 کشور دنیا
  • امکان دریافت پاسپورت و اقامت دائم دومینیکا برای تمامی اعضای خانواده
  • دائمی بودن کارت اقامت و حق شهروندی دومینیکا
  • دریافت پاسپورت 10 ساله
  • امکان انتقال مزایای حق شهروندی و اقامت دومینیکا به نسل‌های بعدی خانواده
  • نبود نیاز به حضور فیزیکی در دومینیکا
  • معاف بودن از مالیات بر سرمایه، ارث و درآمد خارجی
  • امکان ثبت شرکت تجاری
  • امکان افتتاح حساب بانکی بین‌المللی
  • بهره‌مندی از دو تابعیت و پاسپورت به صورت همزمان

قیمت پاسپورت دومینیکا

پیش از توضیح قیمت پاسپورت دومینیکا، باید به این نکته توجه کنید که روش سرمایه‌گذاری در این کشور شامل دو طرح دونیشن و خرید سهام در دومینیکا می‌شود.

در روش دونیشن شما می‌توانید با کمک بلاعوض و غیرقابل برگشت به دولت دومینیکا، گذرنامه و حق شهروندی این کشور را برای خود و اعضای خانواده دریافت کنید. در روش Donation قیمت پاسپورت دومینیکا در کمترین حد خود قرار دارد و برای یک متقاضی مجرد از 100 هزار دلار آمریکا شروع می‌شود.

اما اگر مایل هستید تا بعد از چند سال از پرداخت قیمت پاسپورت دومینیکا، از سرمایه پرداختی خود مجدداً استفاده کنید، می‌توانید در طرح خرید سهام هتل در این کشور شرکت کنید و بعد از گذشت 5 سال، علاوه بر دریافت حق شهروندی و پاسپورت دومینیکا، امکان فروش سهام و دریافت سرمایه اولیه را خواهید داشت.

شما می‌توانید در صورت تمایل از خدمات تخصصی موسسه مهاجرتی نیلگام برای سرمایه گذاری و دریافت پاسپورت دومینیکا استفاده کنید و در مدت زمان کوتاهی از مزایای حق شهروندی و آزادی سفر ویژه کشور دومینیکا برای خود و اعضای خانواده برخوردار شوید.

دریافت پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری

 پیکاپ ویزا

اگر به تازگی برای انواع ویزای کانادا، ویزای انگلیس و یا ویزای آمریکا از داخل ایران اقدام کرده باشید و یا قصد اپلای هر یک از این ویزاها را داشته باشید، مطئناً سرویس پیکاپ ویزا یا پیکاپ پاسپورت به کار شما خواهد آمد.

به طور خلاصه، زمانی که دسترسی مستقیم به خدمات ویزا و سفارت یک کشور در داخل ایران وجود نداشته باشد (مثل کشور کانادا و یا آمریکا)، شما ملزم هستید تا به صورت اینترنتی کارهای مربوط به اپلای ویزا را انجام دهید و برای انگشت نگاری و عکس بایومتریک، به یکی از کشورهای همسایه با ایران مثل ترکیه، ارمنستان و یا امارات سفر کنید.

سپس باید به کشور مبدا بازگردید و منتظر دریافت نتیجه ویزا شوید. اگر به اصطلاح پاس ریکوئست شوید و با درخواست شما موافقت شود، باز هم نیاز دارید تا یک بلیط پرواز و هتل برای سفر به کشور واسط (مثلاً ترکیه) خریداری کنید و زمانی را برای انجام این کار اختصاص دهید.

ولی با وجود خدمات پیکاپ ویزا، دیگری نیازی به انجام این کار نیست و شما می‌توانید بدون نیاز به حضور مجدد در کشور واسط، با هزینه کم و در مدت زمانی کوتاه، گذرنامه و ویزای خود را در داخل ایران دریافت کنید.

پیکاپ ویزا آمریکا و کانادا

در حال حاضر شما این امکان را دارید تا از خدمات متنوع پیکاپ ویزا آمریکا، پیکاپ پاسپورت کانادا و یا انگلیس از طریق موسسه مهاجرتی نیلگام استفاده کنید.

خدمات پیکاپ ویزا دارای چندین پرواز منظم هفتگی از کشورهایی نظیر ترکیه و ارمنستان و ارسال پستی روزانه از کشور امارات است و در یک بازه زمانی حداقل 2 هفته‌ای، گذرنامه و ویزای جدید را در داخل ایران به شما تحویل می‌دهد.

از این رو، شما دیگر نیازی به دریافت مرخصی و پرداخت هزینه‌های گزاف خرید بلیط پرواز و هتل در خارج از کشور ندارید و با استفاده از خدمات متنوع پیکاپ ویزا آمریکا، کانادا و انگلیس از استانبول، آنکارا، ایروان و دبی، می‌توانید به راحتی به سایر کارهای خود رسیدگی کنید.

باید به این نکته توجه داشته باشید که پیکاپ ویزا تنها برای مقاصدی کاربرد دارد که دارای کارگزاری خدمات ویزای فعال در داخل ایران نیستند و نیاز به مراجعه حضوری و چندباره در یکی از کشورهای همسایه خواهند داشت.

در نهایت چنانچه مایل به استفاده از پیکاپ ویزای آمریکا و یا سایر کشورهای معتبر در دنیا در ایران هستید، می‌توانید از خدمات تخصصی ویزا، مهاجرت و پیکاپ ویزا موسسه نیلگام استفاده کنید.

مطالب مشابه را ببینید!