مجله تاپ‌ناز‌

پرشین گیفت کارت خرید آسان جم بازی و گیفت کارت

پرشین گیفت کارت خرید آسان جم بازی و گیفت کارت

کاربران اینترنتی و گیمرها می توانند با خرید گیفت کارت و جم بازی ها از انواع محصولات، خدمات، برنامه ها و داده های مختلف و متعدد استفاده کنند. امروزه شرکت ها و موسسه های معتبر و بزرگ دنیا برای رفاه حال بیشتر کاربران خود انواع گیفت کارت ها را عرضه می کنند.

این کارت ها در حقیقت نوعی کارت هدیه هستند که دارای میزان اعتبار مشخصی هستند که غیر نقدی و مجازی می باشد.

این اعتبار را نمی توان به اشخاص و حساب های دیگر انتقال داد. با توجه به کاربردها و قابلیت های متعددی که این کارت ها دارند می توانند به عنوان بهترین هدیه و کادو برای گیمرها، دانشجویان، نتورکرها و افراد عادی شناخته شوند چرا که افراد می توانند مطابق میل خود از آنها استفاده کرده و محصولات و کالاهای مورد نیاز خودشان را با آن تهیه کنند.

Game Gems

خرید جم بازی به گیمرها اجازه می دهد که از همه داده ها، آیتم ها و عناصر مختلف موجود در بازی ها استفاده کند و سطح بازی خودش را ارتقا دهد.

با توجه به محبوبیت بالای بازی های موبایلی و ویدیویی، استودیوها تلاش می کنند که بازی ها را به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار داده و از طریق فروش جم بازی کسب درآمد کنند.

گیمرها قادر هستند با استفاده از جم بازی خرید های درون برنامه ای خود را انجام دهند و سطح بازی خود را ارتقا دهند.

خرید الماس ایمو، خرید یوسی پابجی موبایل، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل ، خرید ویباکس فورتنایت، خرید جم فری فایر و خرید ارز سایر بازی ها به بازیکن اجازه خرید درون برنامه ای اندروید و ios را داده و بازیکن می تواند آیتم های موجود در بازی ها را به روز کرده و خریداری نماید.

پرشین گیفت کارت خرید آسان جم بازی و گیفت کارت

گیفت کارت های کاربردی و محبوب

همانطور که گفته شد امروزه شرکت های معتبر و شناخته شده جهانی مانند فیسبوک، ای بی، آمازون، اپل، اسکایپ، نتفلیکس و … برای رفاه حال مشتریان و کاربران خود اقدام به تولید و عرضه انواع گیفت کارت ها می کنند.

از جمله رایج ترین و کاربردی ترین گیفت کارت های موجود در بازار می توان به مواردی همچون گیفت کارت اپل یا گیفت کارت آیتونز از شرکت اپل ، گیفت کارت گوگل پلی از شرکت گوگل ، گیفت کارت استیم از شرکت VALVE ، گیفت کارت ریزرگلد پرشین گیفت کارت از شرکت Razer ، گیفت کارت پلی استیشن از کمپانی بزرگ سونی، کارت ایکس باکس از شرکت مایکروسافت و … اشاره نمود که هر کدام می توانند کاربردهای متعددی برای کاربران داشته باشند.

خرید سریع و آسان جم بازی و گیفت کارت

محبوبیت بالای گیفت کارت ها و جم بازی باعث شده است که افراد و فروشگاه های متعددی در زمینه خرید و فروش آنها فعالیت داشته باشند و این امکان سواستفاده را فراهم کرده است.

برای خرید جم بازی و گیفت کارت باید به موارد و نکاتی همچون سابقه و اعتبار فروشگاه عرضه کننده، کارمزدها و مالیات ها، میزان اعتبار کارت و جم بازی نوع گیفت کارت و جم بازی و کاربردهای آن و ارز موجود در آنها، موارد امنیتی، تاریخ انقضا و محل مورد استفاده و … توجه داشته باشند.

سایت و فروشگاه پرشین گیفت کارت (PersianGiftCard) به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه های گیفت کارت و جم بازی شناخته می شود که با پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید ، تحویل آنی و سریع محصولات، شارژ فوری محصولات درون برنامه ای، شارژ فوری خرید سکه بازی، دارا بودن درگاه بانکی مطمئن و داشتن SSL (لايه اتصال امن) مطمئن می تواند خریدی سریع و مطمئن را برای کاربران رقم بزند.

مطالب مشابه را ببینید!