مجله تاپ‌ناز‌

امکانات پرواز تهران استانبول ترکیش ایرلاینز

ایرلاین‌های زیادی در سراسر دنیا وجود دارند؛ اما فقط تعدادی از آن‌ها در کشور ما شناخته شده‌اند. ترکیش ایرلاینز یکی از ایرلاین‌هایی است که با جلب اعتماد ایرانیان توانسته به یکی از شرکت‌های هواپیمایی محبوب برای سفر به استانبول تبدیل شود. مسافران تور استانبول 7 شب و 8 روز می‌توانند بلیط پروازشان را از این ایرلاین تهیه کنند. ما در این مطلب نگاهی کوتاه به امکانات پرواز تهران استانبول ترکیش ایرلاینز می‌اندازیم و شما را با این شرکت هواپیمایی بین‌المللی بیشتر آشنا می‌کنیم.

تجربه پروازی متفاوت با ترکیش ایرلانز

ترکیش ایرلاینز متعلق به کشور ترکیه است و از نظر تعداد مقصدها در رتبه چهارم جهان قرار گرفته است. بر اساس آخرین آمارها، پروازهای این ایرلاین به 302 نقطه در سراسر دنیا انجام می‌شود. در حال حاضر دفتر مرکزی ترکیش ایرلاینز در شهر استانبول قرار دارد و بیش از هزاران کارمند در کشورهای مختلف برای این شرکت هواپیمایی کار می‌کنند. تاریخچه این شرکت هواپیمایی به خوبی نشان می‌دهد که چگونه توانسته در مدت کوتاهی به یکی از غول‌های صنعت هوایی جهان تبدیل شود. معمولا بهترین تورهای استانبول با ایرلاین خای خارجی پرواز میکنند.

ترکیش ایرلاینز در سال‌های اولیه تأسیس خود با کمتر از ده هواپیما به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از وزارت دفاع ترکیه فعالیت خود را آغاز کرد. چندین سال طول کشید تا این شرکت هواپیمایی توانست اولین پرواز بین‌المللی خود را به مقصد آتن تجربه کند. در سال 2008 با پیوستن به Star Alliance تحول عظیمی در ترکیش ایرلاینز به وجود آمد و تعداد پروازهای خارجی این شرکت هواپیمایی چندین برابر شد.

امکانات پرواز تهران استانبول ترکیش ایرلاینز

Star Alliance یک توافق بین‌المللی میان خطوط هواپیمایی بیش از 27 کشور دنیا است. اعضای این پیمان باید استانداردهای خاصی را رعایت کنند. علاوه بر این امکانات و تسهیلات ویژه‌ای برای مسافرانی که با ایرلاین‌های عضو استار الاینس پرواز می‌کنند در نظر گرفته شده است.

چرا با ترکیش ایرلاینز سفر کنیم؟

مسافران تور استانبول 7 شب و 8 روز می‌توانند از خدمات ایرلاین‌های مختلفی استفاده کنند؛ اما همچنان ترکیش ایرلاینز یکی از خطوط هواپیمایی پرطرفدار در میان مسافران استانبول است. دلیل این مسئله را می‌توان کیفیت خدمات و امکاناتی دانست که این شرکت هواپیمایی در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. قبل از هر چیز بهتر است بدانید که ترکیش ایرلاین در سه کلاس پروازی اکونومی، بیزینس و در برخی مواقع کامفورت به مسافران خود خدماتی را ارائه می‌کند. امکانات هر یک از این کلاس‌های پروازی با یکدیگر متفاوت است. در ادامه به‌صورت مختصر درباره تفاوت‌های هرکدام از کلاس‌های پروازی ترکیش ایرلاینز صحبت خواهیم کرد.

این مطلب را هم بخوانید: بهترین هتل های تبریز

امکانات پروازهای اکونومی ترکیش ایرلاین

کسانی که تجربه پروازهای اکونومی ترکیش ایرلاینز را دارند؛ به خوبی می‌دانند که امکانات کلاس اکونومی این ایرلاین قابل‌مقایسه با بسیاری از ایرلاین‌های ایرانی نیست. صندلی‌های کلاس اکونومی فاصله مناسبی از یکدیگر دارند به همین دلیل فضای بیشتری در اختیار شما قرار دارد. صندلی‌ها حدود 15 سانتی‌متر به عقب خم می‌شوند و از نظر راحتی کیفیت خوبی دارند. کیفیت غذا و سرویس‌دهی هم بسیار بالاست. سوکت برق و USB هم در اختیارتان قرار دارد و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

امکانات پرواز تهران استانبول ترکیش ایرلاینز

امکانات پروازهای بیزینس کلاس ترکیش ایرلاینز

پروازهای بیزینس کلاس ترکیش ایرلاینز طرفداران پر و پا قرصی دارد. در این بخش امکانات بسیار بیشتری نسبت به کلاس اکونومی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. صندلی‌های بیزینس طوری قرار گرفته‌اند که مسافران فضای خصوصی بیشتری در اختیار داشته باشند. همچنین صندلی‌ها طوری طراحی شده‌اند که بتوانید از آن‌ها به‌عنوان تختخواب استفاده کنید. میز غذا قابلیت تنظیم دارد و می‌توانید پس از صرف غذا آن را جمع کنید تا فضای بیشتری در اختیار داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی‌های این کلاس پروازی توجه به نورپردازی است. شما به‌راحتی می‌توانید در طول پرواز به مطالعه بپردازید یا از مانیتور اختصاصی خود فیلم تماشا کنید. اگر شنیدن موسیقی را به تماشای فیلم ترجیح می‌دهید؛ از هدفونی که در اختیارتان است استفاده کنید تا از شنیدن قطعه موسیقی مورد‌علاقه‌تان بر فراز آسمان لذت ببرید منوی غذاهای این کلاس پروازی تنوع زیادی دارد و شامل انواع غذاهای گرم و سرد، نوشیدنی و دسر است. سرو غذا در بیزینس کلاس با توجه به سلیقه شما و در ساعت مشخصی انجام می‌شود.

قوانین حمل بار ترکیش ایرلاینز

مانند سایر شرکت‌های هواپیمایی، ترکیش ایرلاین هم به با توجه به کلاس پروازی قوانین متفاوتی در خصوص حمل بار دارد. حمل 20 کیلوگرم بار برای مسافران کلاس اکونومی رایگان است و مسافران کلاس بیزینس هم می‌توانند 30 کیلوگرم بار همراه داشته باشند. اگر میزان بار شما بیش از این مقدار باشد، باید هزینه‌ای جداگانه به ازای هر کیلوگرم بار اضافی پرداخت کنید.

مطالب مشابه را ببینید!