مجله تاپ‌ناز‌

پسر و مادرش با هم، پدر عاشق و بد اخلاق را کشتند!

پسر و مادرش با هم پدر عاشق و بد اخلاق را کشتند!

زن جوان به همراه پسر و دخترش، پدر خانواده را کشتند. پدر خانواده به دلیل بداخلاقی بیش از حد و همچنین رابطه پنهانی عاشقانه با یک زن باعث شد که خانواده خشمگین او را با ضربات چاقو از پا در آوردند.

 

پدر خانواده به دست همسر و بچه های کشته شد

 

پرونده زنی که متهم است بعد از دیدن پیامک های عاشقانه شوهرش با همدستی دو فرزندش نقشه قتل او را طراحی و اجرا کرده است، یک بار دیگر به جریان افتاد.

 این پرونده سه سال قبل تشکیل شد. آن زمان زنی به نام مهری به پلیس خبر داد شوهرش هادی که راننده است، از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته است. وقتی تحقیقات پلیس آغاز شد، مأموران متوجه شدند تصادف یا حادثه رانندگی در زمان گم شدن هادی به پلیس گزارش نشده است. ضمن اینکه همسر هادی گفته بود او از منزل بیرون رفت تا کاری در حوالی خانه انجام دهد و زود بازگردد. بنابراین مأموران به خانواده هادی شک و از آنها بازجویی کردند، هرچند مهری و پسرش آرش منکر داشتن هرگونه اطلاعاتی بودند اما ضدونقیض گویی های آرمیتا -دختر جوان هادی- مأموران را به شک انداخت و در نهایت نیز منجر به بازداشت آنها و کشف واقعیت شد.
مهری در بازجویی ها بعد از اعتراف به قتل به مأموران گفت:«شوهرم مرد بداخلاقی بود و ما همیشه با او درگیری داشتیم، سر هر موردی با من دعوا و بچه ها را هم خیلی اذیت می کرد. هر خواستگاری برای دخترم می آمد، بهانه می گرفت و مانع ازدواج او می شد، یک بار هم دیدم پیامک های عاشقانه ای برای یک نفر فرستاده است، من هم دیگر نتوانستم تحمل کنم و یک روز که از دست او خیلی عصبانی بودم، با پسرم صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم باید هادی را بکشیم و از دست او خلاص شویم. نقشه را طراحی کردیم. صبح که شوهرم بیدار شد، اول پسرم پارچه ای دور گردن او پیچید و بعد من دو ضربه چاقو زدم و بعد ضربات دیگر را پسرم بر بدن او وارد کرد. از دخترم هم خواستیم این کار را بکند اما قبول نکرد. او خیلی ترسیده بود».
اعترافات این زن به وسیله پسرش هم تأیید شد و گفت ضربات کشنده را به همراه مادرش وارد کرده است. با توجه به اینکه دو ولی دم مقتول فرزندانش بودند و هردو آنها هم در قتل نقش داشتند، بنابراین دادستان تهران به نمایندگی از رئیس قوه قضائیه برای متهمان درخواست اشد مجازات کرد.
پرونده با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست برای هر سه متهم به منظور رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری شماره یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه محاکمه بعد از اینکه نماینده دادستان تهران براساس کیفرخواست و مدارک موجود در پرونده جزئیات قتل را خواند و درخواست دادستان درباره قصاص عاملان قتل را مطرح کرد، متهمان یک به یک در جایگاه حاضر شدند و دفاعیات خود را مطرح کردند.
ابتدا مهری -متهم ردیف اول- در جایگاه حاضر شد. او اتهام قتل شوهرش را رد کرد و مدعی شد هرچه تابه حال گفته دروغ بوده و قصد کمک کردن به آرش، فرزندش، را داشته است.
او گفت:«من و شوهرم با هم درگیری داشتیم اما این دعواها در حدی نبود که بخواهم دست به قتل او بزنم و با همه دعواهایی که داشتیم، زندگی ام را به خاطر بچه هایم دوست داشتم. وقتی صبح بیدار شدم و دیدم پسرم پدرش را به قتل رسانده است، برای اینکه جرم او سبک تر شود، تصمیم گرفتم درصورتی که پلیس موضوع را فهمید بگویم من و پسرم مشارکت داشتیم».
سپس آرش در جایگاه قرار گرفت. او اتهام قتل را قبول و گفته های مادرش را تأیید کرد و گفت:پدر و مادرم خیلی با هم درگیر می شدند. پدرم با زنان دیگر رابطه داشت و همین موضوع مادرم را ناراحت می کرد و مدام با هم دعوا می کردند. پدرم ما را دوست نداشت. دعواهای او و ناراحتی های مادرم باعث شد از دست پدرم عصبانی شوم و تصمیم به قتل او گرفتم. روز حادثه برای اینکه پدرم را بکشم، وقتی که صبح زود بیدار شد، اول با پارچه ای که دور گردنش پیچیدم بی حالش کردم و در همین حین ضربات زیادی به بدنش زدم که همین ضربات هم باعث مرگش شد. مادر و خواهرم در این قتل نقشی نداشتند و آنها برای اینکه به من کمک کنند قبول کردند در قتل حضور داشته باشند. بعد از قتل هم جسد را به جایی بردیم و مدعی شدیم پدرمان گم شده است».
بعد از آرش، نوبت به خواهرش آرمیتا رسید. او نیز مانند مادرش اتهام قتل را رد کرد و گفت:من در این قتل نقشی نداشتم و مادرم هم بی گناه است. هرچند از دست پدرم ناراحت بودیم اما اصلا نقشی در این قتل نداشتیم و برادرم این کار را کرده است. من دانشجو بودم و به درسم توجه داشتم. درگیری پدر و مادرم هم ربطی به من نداشت و سعی می کردم با درس خواندن خودم را از آن وضعیت نجات دهم.
هیئت قضات با پایان جلسه رسیدگی برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده، مهری را به قصاص نفس و آرش را با تشخیص هیئت قضات به دلیل اینکه زیر ١٨ سال بود و حرمت قتل را نمی دانست، مشمول ماده ٩١ قانون مجازات تشخیص دادند و به پنج سال حبس و آرمیتا را به اتهام معاونت در قتل به سه سال حبس محکوم کردند.
این حکم مورد اعتراض متهمان قرار گرفت و دیوان عالی کشور آن را بررسی کرد؛ از آنجایی که اولیای دم مقتول شناسایی نشده بودند، دیوان عالی کشور از دادگاه خواست دراین باره تحقیقات لازم انجام شود و پرونده به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داده شد.
به دستور هیئت قضائی دادسرا دراین باره تحقیقاتی را انجام داد و اولیای دم مقتول شناسایی شدند.
با توجه به اینکه اولیای دم شناسایی شده اند، یک بار دیگر پرونده از ابتدا رسیدگی خواهد شد.

قتل پدر عاشق توسط اعضای خانواده

همچنین : داستان آزار جنسی سمیه توسط پسر دایی و خواستگار قبلی!

مطالب مشابه را ببینید!