مجله تاپ‌ناز‌

بهترین و قدیمی ترین چت روم فارسی زبانان و ایرانیان

بهترین چتروم فارسی زبانان و ایرانیان : عسل چت | پرشین چت | صحرا چت

چتروم شلوغ و بزرگ ایرانیان

چتروم های فارسی جذاب ایرانی

عسل چت , پرشین چت ,صحرا چت

تغییر آدرس های سایت های چتروم های فارسی

چتروم عسل چت و احساس چت و چت دنیا که قبلا در مورد آنها صحبت کردیم . و باز هم جذابتر و اپدیت های اسکریپت چتروم های ایرانی در این مقاله خواهیم گفت .

اگر مقاله قبلی یعنی بهترین چتروم های فارسی رو نخوندید حتما سر بزنید .

چتروم یا اتاق گفتگو از زمان قدیم کاربران یاهو مسنجر در اتاق های یاهو مشغول به چت کردن شدند. اما بعد از یه مدتی اتاق های گفتگو تعطیل شد تا زمانی که مدیران وب مستران ایرانی تصمیم به بومی سازی گرفتند.

چتروم های فارسی به رشد خود ادامه دادند. و کاربران روز به روز بیشتر شدند , و بعد از گذشت مدتی مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفت و باعث وجود و ماندگاری چتروم های ایرانی شدند.

بهترین و قدیمی ترین چت روم فارسی زبانان و ایرانیان

چرا چتروم ؟ ک چی بشه ؟

چتروم محیط صمیمی و دوستانه و سالمی را دارا میباشد. البته نه هر چترومی !!!

تعداد چت روم‌های ایرانی در شبکه جهانی اینترنت بسیار زیاد و شامل موضوعات مختلفی از جمله علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و دوست یابی است.

یـک نکته قـابل توجه این است که اکثر چت روم‌هایی که مورد دستیابی نیستند، خالی هستند.در میان چت‌کننده‌های ایرانی،

کاربرد اصلی چت بـه عنوان ابزاری برای تبادل فکر اندیشه چندان به چشم نمی‌خورد و برای بسیاری از آنان به یک عادت روزانه تبدیل شده است.

چت کردن دارای منافع و مضراتی است ولی اگر شروع یک رابطه از طریق چت، خوب و مناسب باشد، می‌تواند به نتایج بسیار مطلوبی، به ویژه در روابط اجتماعی، منجر شود.

از طریق چت، کاربران از فرهنگ دیگران الگو برداری می‌کنند در حالی که کشور ایران خود دارای فرهنگ قوی و با اصالتی است و مامی‌توانیم از این راه فرهنگ کشور خود را به سراسر دنیا معرفی کنیم.

قوانین اصلی چت روم

دنیا چت,عسل چت,احساس چت,پرشین چت,ناز چت,شلوغ چت

رعایت کلیه این قوانین برای همه کاربران حاضر در اتاق های چت الزامیست کاربران گرامی توجه داشته باشید.

استفاده از کلمات ناشایست و غیر اخلاقی در محیط چت روم منجر به اخراج شما از اتاق چت خواهد شد.

به راه انداختن هرگونه بحث سیاسی به هرشکل و عنوان ، و اظهار نظر در مورد مسایل سیاسی ایران به هرشکل منجر به اخراج شما برای همیشه از تمام اتاق های سایت خواهد شد.

در صورت مشاهده چنین مواردی مدیر این سایت به هیچ وجه اخراج کاربر خاطی را لغو نخواهد کرد.

کاربرانی که برای اسم مستعار خود از کلمات رکیک یا کلماتی که مربوط به شخصیت های سیاسی یا مذهبی باشد استفاده کنند بلافاصله از اتاق چت برای همیشه اخراج خواهند شد.

در صورت مشاهده تبلیغ سایت های غیراخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی و حکومتی جمهوری اسلامی ایران بلافاصله کاربر خاطی برای همیشه از چت روم ها اخراج خواهد شد.

ارسال تبلیغ سایت و یا وبلاگ بدون هماهنگی با مدیر سایت در کلیه اتاق های چت ممنوع میباشد.

برای ورود به چتروم

کافیه توی گوگل جستجو کنید یا از لینک های انتهای این مقاله و ابتدای مقاله وارد بهترین و صمیمی ترین و بزرگترین سایت های چت آنلاین  چتروم های فارسی شوید.

عضویت در چت روم

برای ثبت نام در چت روم دنیا چت یا عسل چت ,پرشین چت,صحرا چت  و احساس چت و هر چتروم دیگه ای  بر روی دکمه سبز رنگ که نوشته شده  “برای ثبت نام کلیک کنید” بالای لیست افراد آنلاین کلیک کرده.

سپس در داخل دو فیلد رمز خود و تکرار آن را وارد نمونده و بر روی گزینه ذخیره کلیک کنید.

سپس صفحه خود را رفرش کرده و یا از خروج را زده و مجدداً وارد شوید.

همچنین میتوانید از روی دکمه چرخ دنده در فرم ارسال این کار را انجام دهید.

چت روم ها محیطی مناسب برای برقراری ارتباط با افراد مختلف از سراسر جهان هستند که احتمال  لو رفتن اطلاعات فرد در ان به طور قطع صفر است مگر به اختیار و به دست خود کاربر.

برای عضویت در چت روم ها نیز باید مانند تمامی پیام رسان ها ابتدا در ان ثبت نام کنید درست است که چت روم ها همانند پیام رسان ها تمامی نیاز ها و خواسته های شمارا از یک گپ برطرف میکنند .

اما بر خلاف این اپلیکیشن ها برای ثبت نام در چت روم ها نیازی به شماره ی موبایل شما نیست و فقط با انتخاب  یک نام کاربری و رمز عبور میتوانید در این سایت ها فعالیت کنید .

چت روم ها برخلاف اپلیکیشن ها نیازی به دانلود ندارند و در سطح وب هستند و شما تنها با سرچ  نام چت روم ها قادر به فعالیت در ان هستید .

چت روم ها دارای درجات مختلفی هستند که در صورت ثبت نام اولین ان درجه ی عضو است .

شما حتی بدون ثبت نام در چت روم ها هم نیز میتوانید در ان چت کنید  که در این موارد درجه ی شما مهمان خواهد بود  .

اما بدیهی است که از برخی امکانات و دسترسی های ان محروم خواهید بود پس پیشنهاد ما به شما انتخاب یک نام کاربری و  رمز عبور و ثبت نام  در چتروم است .

گاهی اتفاق می افتد که کاربر با نام انتخابی خود نمیتواند وارد چت روم  شود و در ان ثبت نام کند چون یک نام دیگر مانند همان نام در چت روم از قبل ثبت نام کرده است.

در این موارد شما باید نام انتخابی خود را تغییر دهید و یا  یک عدد یا علامت نگارش کنار ان وارد کنید.

پس ز انتخاب رمز عبور و  ورود به چت  شما شاهد یک صفحه ی عمومی که همانند گروه ها چندین کاربر در ان چت میکنند هستید و یک لیست که در سمت راست صفحه ی شما قرار دارد

و به شما اطلاعات تعداد کاربر انلاین و نام ان هارا نشام میدهد که خوده شما هم در ان لیست هستید و در صورت افلاین شدن یا همان خروج از چت روم نام شما از ان لیست برداشته میشود و دیگر نشان داده نمیشود .

در چت روم ها علاوه بر چت عمومی  چت خصوصی  یا به اصطلاح پیوی نیز وجود دارد و شما بسته به انتخاب خود میتوانید در یکی از این موارد چت کنید .

یکی از برتری هایی که چت روم ها نسبت به اپلیکیشن های پیام رسان دارند داشتن گزینه ی قفل پیوی یا خصوصی  و یا ورود به خصوصی با تایید شماست.

یعنی اگر شما این گزینه هارا فعال کنید دیگر هیچ کاربری قادر به پیام دادن به خصوصی شما و ایجاد مزاحمت نخواهد بود و یا با تایید  شما میتواند وارد ان شود .

یکی دیگر از قسمت های چت روم  قسمت پروفایل است که هرکاربر پروفایل مختص خود را دارد و میتواند  در پروفایل خود علاوه بر عکس پروفایل و بیوگرافی  پست منتشر کند و دنبال کننده بگیرد و یا حتی اهنگ بگذارد.

ادرس های اصلی وبسایت های چتروم فارسی

persianchat.fun

sahrachat.com

www.asalchat.cam

www.ehsaschat.org

چتروم های فارسی جذاب ایرانی

ارزش امتحان کردن داره ؟ تجربه یک چت متفاوت : عسل چت | پرشین چت | صحرا چت

تشکر برای خواندن این متن . کپی از کل یا قسمتی از متن جهت حمایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد.

مطالب مشابه را ببینید!