مجله تاپ‌ناز‌

چرا جوش میزنیم ؟ بررسی دلایل و راه های درمان

تقریبا همگی ما در طول عمر خود، ظهور جوش هایی را بر روی پوست خود تجربه کرده ایم. می توان گفت بروز جوش، یکی از شایع ترین مشکلات و عارضه های پوستی، می باشد. که ممکن است در هر سنی رخ دهد. اما علت بروز جوش چیست؟ با سایت گیلاسگ همراه باشید تا  در ادامه کارشناسان ما، دلایل بروز جوش و راه های درمان آنرا برای شما شرح دهند.

چرا جوش میزنیم


چرا جوش می زنیم؟
به نقل از سایت گیلاسک جوش ها انواع مختلفی دارند و به علت های مختلفی ظاهر می شوند. همه ما می دانیم داشتن پوستی شاداب و با طراوت، آرزوی هر فردی است. اما این یک آرزوی محال نیست و شما میتوانید در کنار سبک زندگی مناسب و یک روتین پوستی استاندارد، این رویا را به واقعیت تبدیل کنید. اگر شما از افرادی باشید که برای سلامتی و شادابی پوست خود تحقیق میکنید و در تلاش هستید که از محصولات استاندارد استفاده کنید، تقریبا غیر ممکن است که تاکنون نام کرم ضد جوش اوردینری ، سرم نیاسینامید و زینک اوردینری و شوینده ضد جوش نوتروژینا ، را نشنیده باشید! کافی است سری به سایت های معروف مانند ترب ، آمازون ،  گیلاسک ،  دیجی کالا و … بزنید تا ببینید که  چرا و چطور این چند محصول در صدر پر فروش ترین محصولات بهداشتی پوست، قرار دارند! محصولاتی که حتی کارشناسان پوستی از آنها به عنوان معجزه یاد کرده اند…
ما در ادامه، علت بروز جوش ها و  روش های درمان جوش را تشریح کرده و علاوه بر محصولات ذکر شده  به معرفی محصولات معجزه آسای دیگر همچون ژل ضد جوش فوری نوتروژینا و تونر جوش سر سیاه نوتروژینا می پردازیم. پس با گیلاسک همراه باشید.

علت های بروز جوش صورت
جوش های صورت، به علت های مختلفی بروز می کنند. برای مثال موارد زیر از عمده ترین علت های بروز جوش، بر روی پوستِ افراد مختلف می باشند:

  • عدم شستشی مناسب پوست
  • عدم رعایت بهداشت فردی پوست
  • رژیم غذایی نامناسب و استفاده بیش از حد از چربی و قند و کربوهیدرات ها
  • سبک زندگی نامناسب مثل عدم تحرک
  • مصرف بیش از حد دخانیات
  • قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید
  • نداشتن خواب ناکافی
  • استرس و ناراحتی
  • بیماری ها و مشکلات پزشکی مانند تغییرات هورمونی
  • عوامل ژنتیکی
  • سیستم ایمنی ضعیف
  • کمبود ویتامین ها و مواد مغذی در بدن
  • و …

درمان جوش صورت
آکنه و جوش صورت یک بیماری التهابی و مزمن پوستی بسیار شایع می باشد که به علت های مختلفی بروز می کند. اگر شما دچار این عارضه شده اید و به دنبال درمان جوش صورت هستید، پیشنهاد گیلاسک به شما این است که، ابتدا نزد یک پزشک متخصص بروید تا ابتدا علت بروز جوش را پیدا کرده و سپس به طور ریشه ای به درمان آن بپردازد. اما به طور کلی شما با رعایت نکات زیر می توانید بروز جوش ها را بسیار کاهش دهید و به سلامت پوست خود کمک شایانی کنید:

راه های پیش گیری از جوش

استفاده از محصولات مراقبت پوستی و ضد جوش با کیفیت
رژیم غذایی مناسب
حفظ آرامش و عدم استرس
شستشوی مداوم و محافظت از پوست در برابر آفتاب و آلودگی
عدم استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی نامرغوب.

معرفی برترین محصولات مراقبت پوستی

یکی از بهترین راه ها برای از بین رفتن جوش های صورت، استفاده از محصولات پوستی باکیفیت است. مشاوران پوستی تیم فروشگاه اینترنتی گیلاسک بر آن شده ایم تا با تحقیقات فراوان و بر اساس فاکتورهای مانند میزان شهرت و محبوبیت برند و محصول، میزان فروش جهانی، توصیه کارشناسان، میزان اثر گذاری و کمترین میزان حساسیت بر روی پوست چندی از معجزه آسا ترین محصولات جد جوش را برای شما معرفی کنیم:

کرم ضد جوش اوردینری گیلاسک

کرم ضد جوش اوردینری

کرم ضد جوش اوردینری یک محصول فوق العاده ساخت کشور کانادا می باشد که برای تمامی افرادی که از جوش و آکنه رنج می برند، مفید است. علاوه بر این به علت وجود آزلائیک اسید (یک ماده طبیعی)  در ترکیب فرمولاسیون این کرم کانادایی، خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و سبب روشن شدن پوست شما می گردد. کیفیت بالا، و اثربخشی فوق العاده این محصول در طی سال ها، این محصول را به یکی از معروف ترین، محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات بهداشتی در سراسر جهان تبدیل کرده است. همچنین اگر شما از کک و مک صورت و لک و چروک پیری، جوش و آکنه و آثار جوش و تیرگی در پوست صورت خود رنج می برید، توصیه گیلاسک به شما، استفاده از کرم ضد جوش اوردینری می باشد. علاوه بر این، این کرم، فاقد هرگونه اسانس، الکل، پارابن، گلوتن، سولفات و سایر ترکیبات حساسیت زا می باشد و یک محافظ قوی در مقابل آلودگی های محیطی، برای پوست شما می باشد. خبر خوب گیلاسک برای طرفداران محیط زیست و افراد وگن این است که که، این محصول کاملا مطابق با سلیقه ی شما طراحی شده و بر روی حیوانات تست نشده است. شما می توانید کرم ضد جوش اوردینری را از سایت گیلاسک سفارش دهید.

نگاه کلی به مشخصات کرم ضد جوش اوردینری

مناسب برای انواع پوست ها

 حاوی آنتی اکسیدان روشن کننده و یکنواخت کننده رنگ پوست

ضد جوش، ضد آکنه، ضد لک

فاقد مواد حساسیت زا مانند الکل، پارابن و گلوتن و …

ضد چروک و کاهنده چین و چروک

حاوی ویتامین سی و ترکیبات طبیعی

نحوه استفاده از کرم ضد جوش و لک اوردینری چیست؟

سعی کنید که از این کرم، قبل از سایر کرم ها استفاده کنید. و همچنین برای تاثیر پذیری بیشتر، بهتر است دوبار در روز از این کرم استفاده کنید مثلا صبح ها و عصر ها.  همچنین دقت کنید که در هنگام استفاده از این کرم، از کرم ضد آفتاب نیز استفاده کنید به این دلیل که ترکیبات به کار رفته در کرم ضد جوش اوردینری، پوست شما را در مقابل آفتاب حساس می کنند.

سرم نیاسینامید و زینک اوردینری گیلاسک

سرم نیاسینامید و زینک اوردینری

اگر از آن دسته افرادی هستید که به سلامتی و شادابی پوست خود اهمیت می دهید، و روتین پوستی دارید، احتمالا باید اسم سرم نیاسینامید و زینک اوردینری را در سایت گیلاسک شنیده باشید. این سرم،  ساخت کشور کاناداست و یکی از بی نظیرترین محصولات بهداشتی محسوب می شود که مورد تایید خبره ترین، متخصصان پزشکی و شیمی دان ها می باشد.  در ترکیبات این سرم از نیاسینامید و زینک استفاده شده است که علاوه بر از بین بردن آلودگی پوستی و جلوگیری از بروز جوش، درمانی برای جوش ها، لک ها، چین و چروک، و منافذ باز پوست محسوب می شود. همچنین خاصیت ضدالتهابی و ضد قرمزی دارد. علاوه بر این این کرم، فاقد هرگونه ترکیبات حساسیت زا مانند پارابن و الکل می باشد. محبوبیت این محصول در طی سالیان متمادی، نشانی از کیفیت و اثربخشی و رضایت این محصول از طرف مصرف کنندگان می باشد شما می توانید برای خرید سرم نیاسینامید و زینک اوردینری گیلاسک را از طریق وب سایت تهیه نمایید.

نگاه کلی به مشخصات سرم نیاسینامید و زینک اوردینری

مناسب برای انواع پوست ها

ضد لک، ضد جوش، ضد چین و چروک

از بین برنده جوش و لک و التهاب و جای جوش

کاهش منافذ باز پوست و کنترل غدد چربی

فاقد عطر و هرگونه ترکیبات حساسیت زا

نحوه استفاده از سرم نیاسینامید و زینک اوردینری

دقت کنید که قبل از استاده از این سرم، پوست خود را با یک شوینده مناسب، بشورید تا آماده جذب این سرم شود. سپس چند قطره از این سرم را روی پوست خود ریخته و به آرامی و به حالت دورانی ماساژ دهید تا جذب شود.

شوینده ضد جوش نوتروژینا گیلاسک

شوینده ضد جوش نوتروژینا

ماسک و شوینده ضد جوش  نوتروژینا کشور فرانسه و یک محصول فوق العاده برای از بین بردن جوش و لک می باشد و با از بین بردن آلودگی ها و باکتری ها و سلول های مرده پوست و چربی های اضافه آن، مانع از ایجاد دوباره جوش می شود.  این محصول عملکرد دوگانه دارد یعنی هم به عنوان ماسک و هم به عنوان شوینده مورد استفاده قرار می گیرد. و باعث شادابی و طراوت و پوست شما می گردد. در فرمولاسیون  شوینده ضد جوش نوتروژینا از خاک رس کائولن، و اسید سایسیلیک استفاده شده است که چربی پوست را از بین می برند. این محصول مورد تایید متخصصین حوزه بهداشت و پوست می باشد. شما می توانید برای سفارش و خرید شوینده ضد جوش نوتروژینا از سایت گیلاسک اقدام کنید. گیلاسک وارد کننده مستقیم و بدون واسطه بهترین برندهای جهانی می باشد.

نگاه کلی به مشخصات شوینده ضد جوش نوتروژینا

حذف باکتری هاو چربی های اضافه پوست و تنظیم چربی پوست

ضد جوش، ضد لک، ضد آکنه

لایه بردار و پاکساز کننده پوست

نرم کننده و شاداب کننده پوست

قابل استفاده به عنوان ماسک و یا شوینده

نحوه مصرف شوینده ضد جوش نوتروژینا

اگر میخواهید از این سرم به عنوان ماسک استفاده کنید، کافی است که یک لایه از این محصول را روی پوست خود پخش کنید و بعد از چند دقیقه آبکشی نمایید. و اگر قصد دارید که به عنوان شوینده از شوینده ضد جوش نوتروژینا استفاده کنید، مقدار مناسبی از این محصول را روی پوست مرطوب خود بگذارید و سپس به صورت دورانی، ماساژداده و بشویید.

ژل ضد جوش فوری نوتروژینا

ژل ضد جوش فوری نوتروژینا  محصول کشور آمریکاست. که شما میتوانید در مواقع ضروری با آن به درمان فوری جوش و لکه ی آن بپردازید فقط در 4 ساعت. این محصول مورد تایید تمامی سازمان های بهداشتی می باشد و به دلیل کیفیت بالا و اثربخشی فوری، مشتریان زیادی در سرتاسر جهان دارد. نا گفته نماند که جوش ها علت های مختلفی دارند و شما در قذم اول باید به یک متخصص خبره مراجعه کرده و علت بروز جوش و درمان آنرا از پزشک خود بخواهید و سپس به درمان علائم ظاهری پوست خود باشید. این محصول ضد حساسیت است و بدون هیچ آسیبی، در کمترین زمان،  منافذ بسته ی پوست را باز کرده، و آنرا خشک می کند و جوش و قرمزی لک را برطرف می کند. و این چنین جوش و لک صورت شما را از بین برده و پوست شما را صاف و شاداب می کند.

نگاه کلی به ژل ضد جوش فوری نوتروژینا

مناسب برای انواع پوست به جز پوست های حساس

ضد جوش و ضد لک فوری و اثرگذاری در عرض 4 ساعت

فاقد چربی و ترکیبات حساسیت زا

دارای خاصیت لایه برداری، رطوبت رسانی و آنتی اکسیدانی

 نحوه استفاده از ژل ضد جوش فوری نوتروژینا

این ژل نباید در داخل و یا اطراف چشم استفاده شود. و شما می توانید دو بار در روز از این ژل استفاده کنید و نه بیشتر. و با فاصله ی حدقل 12 ساعت. جهت استفاده، ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب بشویید و سپس مقداری مناسبی از ژل ضد جوش فوری نوتروژینا را برداشته و بر روی جوش التهاب پوستس بمالید. و بعد از مصرف نیاز به آبکشی ندارد.

معرفی تونر جوش سر سیاه نوتروژینا

جوش سر سیاه یکی از انواع جوش ها می باشد که ممکن است به علت بسته شدن منافذ پوست در اثر آلودگی و یا انسداد آن ها به دلیل استفاده از لوازم آرایشی به وجود بیاید. تونر جوش سر سیاه نوتروژینا محصولی فول العاده با کیفیت و محبوب، برای تنظیم PH  پوست و آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست می باشد. همچنین با  با از بین بردن منافذ باز و چربی های اضافه زیر پوست، از ایجاد جوش جلوگیری می کند. علاوه بر این این محصول، باعث از بین رفتن جوش و حذف و کمرنگ شدن جای جوش نیز می شود. شما می توانید برای سفارش  تونر جوش سر سیاه نوتروژینا گیلاسک از طریق وبسایت اقدام به خرید فرمایید.

نگاه کلی به تونر جوش سر سیاه نوتروژینا

مناسب برای پوست های چرب و مستعد جوش

نابود کننده ی جوش های سرسیاه و سرسفید و آثار لک آنها

تنظیم PH  پوست و متعادل سازی کلی پوست

جلوگیری از ایجاد جوش و لک

آبرسان و مرطوب کننده و ضد چین و چروک

غیر قابل استفاده روی جوش های فعال و  پوست های حساس و زخمی و ماتهب

نحوه استفاده از تونر جوش سر سیاه نوتروژینا

از تماس مستقیم این محصول با چشم و اطراف چشم خودداری کنید. استفاده ای این تونر ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب بشویید و سپس پد یا پنبه را به تونر جوش سر سیاه نوتروژینا آغشته کنید و به صورت ضربه ای به پوست خود بزنید. و سپس از آبرسان استفاده کنید.

جان کلام

اگر به مراقبت از پوست خود اهمیت میدهید حتما پیشنهاد میکنم وارد سایت گیلاسک شوید و از مطالب آن به نحو احسن استفاده کنید.

منبع : https://gilasak.com

مطالب مشابه را ببینید!