مجله تاپ‌ناز‌

چرا گیفت کارت پلی استیشن بخریم؟

گیفت کارت  gift card یک کارت هدیه با اعتبار غیر نقدی است. شرکت‌ها، کمپانی‌ها و حتی بانک‌ها گیفت کارت را به عنوان جایگزین پول نقد برای خرید یا استفاده از محصولات و خدمات شرکت خود یا فروشگاه‌های آنلاین دیگر صادر می‌کنند. اعتبار گیفت کارت‌ها قابل‌انتقال نیست و برای هدیه دادن گزینه‌ای بسیار مناسب هستند. خرید و فروش گیفت کارت امروزه رایج شده و بسیاری از افراد زمانی که گزینه‌ای برای هدیه دادن به دوستان، همکاران، کارمندان و حتی عزیزان خود ندارند ترجیح می‌دهند گیفت کارت کمپانی‌های مختلف با کارکردهای گوناگون را هدیه دهند. البته در ایران به دلیل محدودیت خرید و ثبت اشتراک در بعضی از سایت‌های خارجی گیفت کارت‌هایی با اعتبار زمانی و مالی مشخص برای استفاده در سایت‌هایی مثل آمازون، گوگل پلی، استیم و غیره نیز به فروش می‌رسد. این گیفت کارت‌ها به افراد کمک می‌کند تا از خدمات ویژه‌ی کمپانی‌ها استفاده کنند.

چرا گیفت کارت پلی استیشن بخریم؟

سایت گیفت پارس ارائه دهنده خدمات انواع گیفت کارت مانند خرید گیفت کارت پلی استیشن ، خرید گیفت کارت یوسی پابجی و خرید گیف کارت اپل می باشد.در ادامه به توضیح مختصر درباره گیفت کارت پلی استیشن پردازیم و به این سوال پاسخ می دهیم که چرا باید گیفت کارت پلی استیشن بخریم؟

گیفت کارت پلی استیشن چیست ؟

گیفت کارت پلی استیشن یک کارت هدیه برای کنسول پلی استیشن است که از طریق شرکت سونی برای کاربران , گیمرها و طرفداران پلی استیشن 4 ( PS4 ) به بازار ارائه شده است.

مهم ترین و اصلی‌ ترین مزیت کارت PSN یا همان گیفت کارت پلی‌استیشن (PlayStation Network Card) استفاده از کلیه خدمات و بازی هایی است که توسط فروشگاه پلی‌ استیشن ارائه می‌شود ، که می توانید با استفاده از گیفت کارت پلی استیشن به‌جای استفاده از کارت اعتباری ( مستر کارت ، ویزا کارت و غیره ) خریداری نمایید.

بسیاری از گیمرها و کاربران کنسول بازی پلی استیشن 4 می‌ دانند که برای اجرای بازی های متعدد به صورت آنلاین و همچنین خرید بازی ها از طریق PlayStation Network باید گیفت کارت پلی استیشن psn را خریداری کرده و آن را روی پلی استیشن 4 خود تنظیم و ردیم کنند تا بتوانند به خدمات و امکانات پلی استیشن دسترسی داشته باشند.

کاربردهای گیفت کارت پلی استیشن پلاس (playstation plus)

بازی های رایگان

گیمرهای پلی استیشن پلاس می توانند از بازی های رایگان استفاده کنند. این بازی ها تا زمانی که شما عضو فعال   playstation plus هستید قابل استفاده و دسترسی می باشد.

تخفیف های فوق العاده

کاربران با عضویت پلی استیشن پلاس به تخفیف های زیادی دسترسی دارند. به عنوان نمونه، تخفیف های خوبی برای برخی از بزرگترین بازی های موجود در شبکه پلی استیشن اعطا می شود.

دسترسی منحصر بفرد

در صورتی که شما عضو پلی استیشن پلاس باشید به نسخه های بتا و دموهای آنها دسترسی منحصر بفرد دارید.

یک گیگ فضای ابری

به شما فضای کافی برای ذخیره بازی هدیه داده می شود که به موجب آن در فضای کنسول پلی استیشن شما صرفه جویی می شود.

چرا گیفت کارت پلی استیشن بخریم؟

جمع‌بندی

پلی استیشن بازی‌های بسیاری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، که این باعث می‌‎شود روز به روز تعداد گیمر این کنسول افزایش پیدا کند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت گیفت پارس علاوه بر خرید گیفت کارت اپل و گیفت کارت یوسی پابجی ، گیفت کارت پلی استیشن مورد نظر خود را تهیه کنید. ما در این مقاله سعی کردیم به سوال چرا گیفت کارت پلی استیشن بخریم؟ بپردازیم. امیدواریم توانسته باشیم شما را در آشنا کردن با این گیفت کارت یاری رسانده باشیم.

مطالب مشابه را ببینید!