مجله تاپ‌ناز‌

نوشیدنی چربی سوز شکم | چربی شکم را با 5 نوشیدنی نابود کنید!

چربی شکم

در این قسمت 5 نوشیدنی مخصوص آب کردن و چربی سوزی شکم (نوشیدنی چربی سوز) را معرفی می کنیم که اگر به صورت مرتب مصرف کنید، تا حد زیادی می توانید چربی های شکم را آب کنید.

معرفی 5 نوشیدنی عالی برای آب کردن چربی شکم و چربی سوز شکم

ورزش یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن چربی های انباشته شده در تمام نقاط بدن است. با این حال اگر می خواهید سرعت از بین رفتن چربی های تان را بالا ببریدد باید یک رژیم غذایی سالم داشته باشید.
اگر شما در برنامه غذایی تان از سبزیجات، گوشت بدون چربی ، لبنیات کم چرب و … استفاده کنید در این صورت چربی های دور شکم تان کمتر می شود. در این مقاله 5 نوشیدنی را به شما معرفی می کنیم که سرعت از بین رفتن چربی های دور شکم تان را بیشتر می کند.

آب پر از یخ


خوردن آب پر از یخ به شما کمک می کند تا کالری بیشتری بسوزانید. سوزاندن کالری به این دلیل است که بدن شما تلاش می کند تا به درجه حرارت نرمال بدن یعنی همان 37 درجه برسد و در نتیجه مقدار کالری سوختنی افزایش می یابد. بر اساس تحقیقاتی که آلمانی ها انجام دادند نوشیدن 2 لیوان یخ سرد سوخت و ساز بدن تان را تا 30 درصد افزایش می دهد.

شیر


شیر یکی از نوشیدنی هایی است که متابولیسم بدن را افزایش می دهد. شیر یک منبع غنی از کلسیم است و می تواند به شما در کم کردن وزن تان کمک  کند. خوردن یک لیوان شیر در روز به از دست دادن چربی های دور شکم تان کمک می کند. فقط باید از شیر کم چرب استفاده کنید.

چای سبز


به جای نوشیدن قهوه چای سبز بخورید. چای سبز سوخت و ساز بدن را تا 4 درصد افزایش می دهد. این به این معنی است با خوردن چای سبز روزی 70 کالری بیشتر می سوازنید و در نتیجه سالی 1/5 تا 3/5 کیلو وزن تان کم می شود.

نوشیدنی چربی سوز شکم

سرکه سیب


این نوشیدنی عملکرد کبد را بهتر می کند. اگر عملکرد کبد بهتر شود در نتیجه سوخت و ساز بدن نیز افزایش می یابد. کبد سالم سرعت سوخت و ساز بدن را زیاد و سلول های چربی را از بین می برد. می توانید قبل از هر وعده غذایی تان دو قاشق غذاخوری سرکه را با آب رقیق کرده و میل کنید.

عصاره سویا و گندم


سویا و گندم یکی از بهترین منابع برای پروتئین هستند. از آنجا که پروتئین در شکل های مایع نسبت به شکل های جامد زودتر و بهتر جذب می شود بهتر است این دو خوراکی به صورت نوشیدنی ( عصاره ) میل شوند. این دو نوشیدنی سرعت سوخت و ساز بدن را بالا برده و در نتیجه سلولهای چربی دور شکم را از بین می برند. خاصیت دیگر این دو نوشیدنی تقویت عضلات بدن تان است.

روش تهیه یک نوشیدنی خوشمزه چربی سوز شکم

در ادامه طرز تهیه نوشیدنی خوشمزه و چربی سوز شکم و پهلو با استفاده از خیار، زنجبیل و لیمو را به شما آموزش می دهیم.

  • دستور العمل نوشیدنی چربی سوز شکم و پهلو را برایتان اراِیه خواهیم داد:مواد لازم :
  • ½ لیوان آب
  • ۱ قاشق غذاخوری آب آلویه ورای تازه
  • ۱ خیار (برش خورده)
  • ۱ قاشق غذاخوری زنجبیل تازه ی رنده شده
  • ۱ لیمو (برش خورده )
  • یک دسته گل گشنیز (یا جعفری )

طرز تهیه نوشیدنی

۱٫ کلیه مواد را در یک کاسه بریزید و یک شب اجازه دهید بماند و به خورد هم رود.
۲٫ روز بعد نوشیدنی حاضر است.

چرا این نوشیدنی تاثیر مثبتی روی کاهش چربی شکم دارد؟
مواد موجود در این نوشیدنی بسیار سم زدا و برای آب کردن چربی اطراف شکم کار آمد است. خیار یکی از کاهنده های چربی دور شکم است. خیار مملو از فیبر و بسیار کم کالری است (یک عدد خیار ۴۵ کالری) و همچنین دارای آب بسیار زیاد است.
جعفری یا گشنیز که در این نوشیدنی هستند هر دو بسیار کم کالری است . به اضافه این که بسیار غنی از آنتی اکسیدان ها است و به ماندن آب در بدن کمک می کند . از بروز نفخ و دردهای شکمی جلوگیری می کنند.
زنجبیل هم برای آب کردن چربی ها بسیار کمک می کند. میزان سوخت و ساز را افزایش می دهد. از بروز مشکل یبوست نیز جلوگیری می کند.
آب لیمو باعث خروج سمومی که در بدن هستند می شوند و خودش یک چربی سوز بسیار قوی است.
آب آلویه ورا بسیار برای کاهش وزن لازم است. حاوی آنتی اکسیدان است و این ماده رشد رادیکال آزاد را بسیار به تاخیر می اندازد. التهابات رانیز تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد.
آیا درست کردن نوشیدین چربی سوز شکم و پهلوبسیار راحت نیست؟ قبل از خواب آن را بنوشید و بعد به رخت خواب بروید و شاهد نتایج آن باشید.

مطلب مشابه: روش مناسب برای چربی سوزی + 14 تکنیک عالی برای چربی سوزی سریع

مطالب مشابه را ببینید!