مجله تاپ‌ناز‌

چه هدایایی برای مدیران مناسب است

اگر قصد تهیه هدیه‌ای خاص و مناسب برای کسی را داشته باشید، ممکن است چند روز به آن فکر کنید و موارد مناسب را از نامناسب جدا نمایید. در نظر گرفتن سلیقه، تناسب با جایگاه اجتماعی، تکراری نبودن هدیه و جذابیت آن برای هر کالایی که در ذهنتان دارید بررسی می‌شود. اما این موارد برای کسی که به خوبی از او شناخت و اطلاع ندارید، سخت پیش خواهد رفت.
ممکن است به واسطه روابط کاری، قصد هدیه دادن به یک مدیر را داشته باشید، چه جوانبی را باید برای این کار در نظر گرفت؟! آیا هدیه دادن شما باعث تحکیم روابط خواهد شد یا ممکن است باعث ایجاد سوءبرداشت شود؟ همه این ها به کالایی که برای هدیه دادن انتخاب می‌کنید مرتبط خواهد بود.

هرچند که مدیریت جایگاه اجتماعی مشخصی است و صفات و ویژگی‌های پذیرفته‌ شده‌ای دارد اما بد نیست با ورود بیشتر به جزییات درصد موفقیت خودتان را افزایش بدهید. چنانچه از قبل با شخص مورد نظر آشنا هستید و از ویژگی‌های اخلاقی و علایق او آگاه هستید، یک قدم جلوتر خواهید بود. اما اگر هم از این آگاهی بهره‌مند نیستید، برای شروع به چند ویژگی کلی مدیر مورد نظرتان توجه داشته باشید. حدود سن و سال و جنسیت از جمله مواردی است که با یکبار دیدن و حتی برخوردی ساده قابل تشخیص است. اگر این آشنایی بیشتر باشد احتمال شناخت از سبک زندگی و برخی سلایق او وجود خواهد داشت. به این طریق سعی کنید تا با استفاده از این ویژگی ها اقدام به گزینش کالا‌های مورد نظر کنید.

به طور کلی بانوان به جزئیات و آقایان به کاربرد توجه بیشتری می‌کنند ، پس شما هم این توجه را متقابلا داشته باشید. استفاده از طرح، رنگ و به‌روز بودن کالا هم می‌تواند مقیاس خوبی برای ایجاد تناسب با سن باشد.

با توجه به مواردی که گفته شد اقلام زیر از جمله بهترین گزینه‌های پیش روی شما  برای خرید هدایای تبلیغاتی مدیریتی خواهد بود.

چه هدایایی برای مدیران مناسب است

  • ست هدیه چرم با رنگی مناسب

ست‌های چرمی همواره دارای جذابیت خاصی هستند و دیدن و لمس کردن آن حس خوبی خواهد داد. در کنار این موضوع قرار دادن کالایی مثل خودنویس، روان‌نویس، پاوربانک، فلش می‌تواند به نحو خوبی به خاص‌تر شدن هدیه کمک کند.
کیف‌های پاسپورتی، پالتویی و جیبی مردانه و زنانه، جاکلیدی، کمربند مردانه و امثال این دست کالاهای چرم در این ست‌های هدیه قرار می‌گیرند. رنگ‌های سرخابی، عسلی و قرمز برای بانوان و رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و سرمه‌ای اغلب برای آقایان پیشنهاد می‌شود.

  • ست رومیزی مدیریتی (شامل پد رومیزی، جای تقویم، ساعت، جای قلم و … )

میز مدیریت که به نوعی محل کار اصلی یک مدیر محسوب می‌شود، محل بسیار خوبی برای قرار گرفتن ابزارهای مفید و کاربردی است. ساعت و تقویم برای حفظ زمان، جای قلم و یک روان‌نویس، پاکت بازکن و این گونه ابزارها با یک طرح یکدست انتخابی فوق‌العاده خواهد بود.

  • ست هدیه دیجیتال (شامل پاوربانک، فلش، روان نویس چند کاربردی، کابل گوشی موبایل و شارژر فندکی)

هدایای دیجیتال به خصوص برای مدیران استارتآپی و به طور کل آن‌هایی که به دنبال فناوری روز هستند مناسب خواهد بود. اقلام این ست هدیه در طول روز می‌تواند بسیار کاربردی و مفید واقع شود. در نظر داشتن رنگ‌هایی مثل طلایی، قرمز، سرخابی، برای خانم‌ها آن را بیش از پیش دلنشین خواهد کرد. همچنین گاهی به جای یک ست کامل، یک کالای دیجیتال مرغوب، مثل هدفون یا اسپیکر به تنهایی هدیه خوبی خواهد بود.

  • ست رومیزی چوبی

این ست به نسبت ساختاری مینیمال دارد و به جای چرم از چوب در ساخت و تزیین آن بهره گرفته شده است. رنگ و طرح زیبای چوب و تنوع بیشتر آن در مقایسه با چرم مهم‌ترین تفاوت در این دو ست هدیه است.

  • خودنویس نفیس

از آنجا که مدیران با اسناد و دستنویس‌های زیادی در طول روز سر و کار دارند، وجود یک خودنویس جذاب می‌تواند الزامی باشد. حس فوق‌العاده‌ای که نوشتن با یک خودنویس تجربه می‌شود مثال زدنی است. پس حتما یک نمونه معتبر و با کیفیت را برای هدیه دادن به مدیر در نظر داشته باشید تا در زمان ثبت یک امضا از آن لذت بیشتری ببرد.

  • انواع صنایع دستی (خاتم روی چوب و مس، ظروف مینا کاری، قاب قلمزنی ملیله کاری، جعبه پذیرایی و …)

هر چه از ارزشمند بودن و زیبایی صنایع دستی بگوییم کافی نخواهد بود. ترکیب هنر و فرهنگ ایرانی را به خوبی در صنایع دستی می‌توان یافت. خاص بودن و بی‌همتایی برای این دست کالاها قطعا در نظر مدیران خوشایند خواهد بود. صنایع دستی برای هدیه به آقایان یا بانوان مناسب خواهد بود و تفاوتی در این بین وجود ندارد و تنها سلیقه و ذوق شماست که بهترین گزینه را انتخاب خواهد کرد.

چه هدایایی برای مدیران مناسب است

  • انواع تابلو های نفیس ( تابلو خط، تابلو فرش، تابلو معرق کاری و …)

تابلو یک یادگاری مناسب برای کسی است که قصد قدردانی از او را دارید. تماشای هر روز آن سیری ناپذیر خواهد بود و باعث ایجاد احساس آرامش می‌شود. تابلو های نفیس با درون محتوایی متناسب با روحیات شخص مورد نظر، یک هدیه عالی برای قرار گرفتن به روی دیوار محل کار یا خانه خواهد بود. برای انتخاب محتوای مناسب سعی کنید تا با توجه به عقاید، و سبک تفکر مدیر آن را انتخاب کنید.

  • ساعت دیواری مینا کاری و خاتم کاری ( به صورت مجزا یا ترکیبی از هر دو)

ساعت در نوع ساده خودش به عنوان به هدیه تبلیغاتی خیلی مناسب یک مدیر نیست. اما با ترکیبی مناسب از هنر خاتم کاری و مینا کاری، کاملا ورق برمی‌گردد و این بار با کالایی درخور شان یک مدیر مواجه می‌شویم.

  • ساعت و دستبند هوشمند

این لوازم پوشیدنی هوشمند که به گجت‌های پوشیدنی معروف هستند، مناسب برای افرادی است که در پی استفاده از تکنولوژی روز هستند. طیف گسترده‌ای از آن برای هر سن و جنسیتی یافت می‌شود و از این حیث یکی از گسترده‌ترین حق انتخاب‌ها را به شما خواهد داد. اگر مدیر مد نظر شما علاقه‌مند به استفاده از این دست وسایل هوشمند است برای تهیه یک ساعت هوشمند درنگ نکنید.

قطعا موارد بسیار بیشتری برای هدیه دادن وجود دارد. اما ممکن است که نیاز به دانستن سلیقه‌ی شخص مقابل باشد. یک عطر با رایحه زنانه برای همه‌ی خانم‌ها خوشایند نخواهد بود. اما تمام گزینه‌هایی که نام برده شد، برای هدیه دادن به مدیران مختلف مناسب خواهند بود. تنوع در حق انتخاب برای سنین مختلف، جنسیت و سبک زندگی در اکثر آنها وجود دارد و سعی بر رعایت جوانب رسمی نیز شده است. بدین ترتیب با آسودگی بیشتر در میان این موارد به دنبال آنچه که از دید شما مناسب‌تر است بگردید و آن را انتخاب نمایید.

 

منبع : تبلیغات حس هفتم

پایان رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!