مجله تاپ‌ناز‌

چگونه تیپ اسپرت مردانه داشته باشم؟

تیپ اسپرت مردانه

ترفند برای داشتن تیپ اسپرت مردانه جذاب زیاد است؛ اما باید کامل با انواع سبک تیشرت، هودی، کاپشن و کفش های رسمی و ورزشی آشنا باشید تا استایل اسپرت مردانه متناسب خود را پیدا کنید. اگر دنبال یک راهنمای مفید درباره استایل اسپرت برای آقایان هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه کنید.

ترفندهای تیپ اسپرت مردانه

جدیدترین مدل های استایل اسپرت مردانه

تیپ اسپرت مردانه مورد علاقه بیشتر پسران جوان و نوجوان است و ترندهای زیادی را دربرگرفته است. تقریباً با هر لباسی که فکرش را کنید می توانید تیپ اسپرت داشته باشید؛ هودی، تیشرت، پیراهن فلانل حتی نیم بوت چرم را می توان در قالب استایل اسپرت استفاده کرد.

آیا ایده ای برای داشتن تیپ اسپرت جذاب و جنتلمن در سر دارید؟ اگر اینطور نیست نگران نشوید؛ چون در این مقاله بهترین انواع استایل اسپرت مردانه را برایتان معرفی کرده ایم:

کفش مردانه اسپرت و روزمره

کفش روزمره و اسپرت مردانه

توجه و شناخت دقیق نسبت به مدل بندی ها در خرید کفش مردانه ارزان یا گران اهمیت فوق العاده زیادی دارد. کفش یکی از مهم ترین اکسسوری ها برای آقایان است که تأثیر مهمی بر استایل دارند. انتخاب مناسب این اکسسوری، به جذابیت بیشتر تیپ کمک می کند اما اشتباه در انتخاب آن، حتی بر جلوه لباس های دیگر هم اثر منفی می گذارد. این موضوع برای کفش زنانه نیز برقرار است.

هر چقدر کفشی خوش استایل تر و شیک تر طراحی شده باشد مشخص می شود که به برند معتبرتری تعلق دارد. اما این تنها طراحی نیست که در قیمت کفش اسپرت مردانه تاثیرگذار است. عوامل تاثیر گذار در این موضوع شامل جنس رویه، کفی، کشور سازنده و همه عناصر و عواملی است که در کیفیت آن کتونی ورزشی نقش دارد.

شلوار جین مشکی با کتانی اسنیکر

یکی از زیباترین استایل اسپرت برای آقایان را می توانید با شلوارجین مشکی و کتانی اسنیکر داشته باشید. شلوار جین مشکی علاوه بر فراهم کردن وقار و متانت برای مرد، می تواند استایل و اندام او را شیک و متناسب نشان دهد.

توصیه می کنیم در این استایل، از تیشرت سفیدرنگ استفاده کنید یا رنگ های روشن و پاستلی را برای پیراهن در نظر بگیرید.

شلوار جین راسته با کفش کتانی

شلوار جین راسته در کمد لباس همه آقایان پیدا می شود. اگر دوست دارید ساده و شیک بیرون از خانه حاضر شوید، ترکیب شلوار جین راسته و تیشرت سفیدرنگ بهترین پیشنهاد برای شماست. اگر دوست دارید تیپ متفاوتی داشته باشید، می توانید به جای کتانی کفش لوفر بپوشید.

تیشرت WHO با سویشرت

تیشرت who با سویشرت

این استایل اسپرت برای آقایان جزو تیپ های پرشور و با انرژی است. اگر شما روحیه شاد و جسوری دارید، یک تیشرت با برند WHO بخرید و آن را با شلوار جین، سویشرت و کتانی های نیوبالانس ست کنید.

یادتان باشد رعایت قانون رنگ های تیره و روشن در این تیپ لازم است؛ مثلاً اگر تیشرت را مشکی پوشیدید، کفشتان را هم مشکی انتخاب کنید. در عوض می توانید برای سویشرت و شلوار لی، رنگ روشن تر در نظر بگیرید.

کت و شلوار لی

تا حدودی می توان این استایل را نیمه رسمی به شمار آورد. بعضی از افراد دوست دارند تا تیپشان ترکیبی از  اسپرت و رسمی باشد.

پیشنهاد می کنیم از شلوار جین آبی روشن و کتانی های سفید استفاده کنید و کنارش کت بپوشید. می توانید هر مدل کت جین یا کتان را بسته به سلیقه و رنگ استایل در نظر بگیرید.

پیراهنRaptors  و شلوار جین

اگر طرفدار استایل شلوغ و رنگی هستید، حالا فرصتش رسیده تا به آرزویتان برسید. پوشیدن شلوار جین با پیراهن بسکتبالیRaptors ، گزینه مناسب برای افرادی است که دوست دارند اندامشان جذاب و ورزشکاری دیده شود و توجه دیگران را به خود جلب کنند. در این استایل می توانید هر مدل کفش کتانی که دوست دارید، بپوشید.

تیشرت گرافیکی با شلوار جین

یکی از بهترین ایده ها برای تیپ اسپرت مردانه، ست کردن تیشرت طرح دار یا گرافیکی با شلوار جین است. وقتی پای لباس طرح دار به استایل باز می شود، قضیه فرق می کند؛ چون در صورت پوشیدن تیشرت گرافیکی باید شلوار جین و کتانی هایتان را ساده انتخاب کنید تا شیک و خوش پوش به نظر برسید.

یقه اسکی و شلوار لی

یکی از زیباترین انواع استایل اسپرت مردانه برای روزهای سرد زمستان، پوشیدن یقه اسکی و شلوار لی است. می توانید یقه اسکی خاکستری رنگ را با شلوار جین زغالی یا دودی ست کنید.

اگر طرفدار رنگ های شاد و روشن هستید، ترجیحاً یقه اسکی را روشن انتخاب کنید و رنگ کتانی را با آن هماهنگ سازید.

کاپشن چرم و شلوار جین

کاپشن چرم مشکی با شلوار جین آبی

استایل کاپشن چرم با شلوار لی، یک استایل نیمه رسمی به شمار می آید. اگر دوست دارید با یک تیر دو نشان بزنید، یعنی هم سنگین و رسمی در محل کار حاضر شوید، هم خود را فردی متنوع و پرانرژی نشان دهید.

توصیه می کنیم ژاکت دوچرخه سواری چرم را با شلوار جین آبی نفتی بپوشید. چون رنگ ژاکت و شلوار لی را تیره انتخاب کرده اید؛ برای رعایت اصل کنتراست رنگ ها، می توانید زیر آن تیشرت سفیدرنگ بپوشید و استایلتان را با نیم بوت کلارک یا کتانی نایک تکمیل کنید.

شلوار لی و کاپشن صحرایی

اگر دوست دارید در روزهای سرد زمستانی تیپ اسپرت مردانه داشته باشید، می توانید کاپشن صحرایی به رنگ قهوه ای سوخته را با شلوار جین تیره بپوشید.

چون این استایل اسپرت مردانه حال و هوای سنگین و دارک دارد، پوشیدن کتانی با آن مناسب نیست. ترجیحاً می توانید از انواع نیم بوت مردانه برند با کیفیت عالی و قیمت ارزان استفاده کنید.

هودی و شلوار لی

هودی مشکی با شلوار لی تیره

در میان انواع استایل اسپرت برای آقایان، می توانیم از ترکیب هودی و شلوار جین مشکی یاد کنیم که خوراک روزهای سرد و خنک پاییزی است. این استایل کژوال برای آقایان جوان و جنتلمن عالی است. کتانی های آدیداس زیبایی این تیپ را تکمیل می کنند.

ترفندهای استایل اسپرت برای آقایان نه تنها سخت نیستند؛ بلکه به حدی متنوع اند که تیپ زدن برای همه دوستداران مد و فشن به چالشی پرهیجان تبدیل می شود. برای داشتن تیپ اسپرت مردانه زیبا باید خلاقیت داشته باشید. در صورتی که رنگ ها را به خوبی باهم سازگار کنید و بدانید استایل اسپرت مردانه با چه سبک هایی تناسب دارد؛ بی شک خوش تیپ ترین فرد در جمع همکاران یا دورهمی های خانوادگی خواهید شد.

منبع: فروشگاه دایان شاپ

مطالب مشابه را ببینید!