مجله تاپ‌ناز‌

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ راهنمای تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات اینستاگرام

شاید فضای تبلیغات اینستاگرام در مقایسه با رقبای خودش مثل گوگل ادز جوان‌تر باشد، یا شاید ابعاد این شبکه و تعداد کاربران فعالش در مقایسه با شرکت مادر خودش یعنی فیس‌بوک بسیار کوچک‌تر است، امّا اینستاگرام در بین شبکه‌های اجتماعی قطعا یک بازیگر سوپر استار به حساب می‌آید!

اینستاگرام پلتفرمی است که تمرکزش بر داستان‌های بصری استوار شده، و تبلیغ کنندگان بسیار زیادی بر این عقیده هستند که تبلیغات در این پلتفرم جهانی، در مقایسه با پلتفرم‌های دیگر بازگشت سرمایه‌ی بالایی برایشان به‌همراه داشته است.

 

مزایای تبلیغات در اینستاگرام چیست؟

امروزه مزایای تبلیغات در اینستاگرام بسیار قابل قبول شده است و یکی از راه‌های موثر برای دیده شدن کسب و کار و رسیدن به اهداف سازمانی به شمار می‌آید.
اگر به دنبال این هستید تا برای تبلیغ در اینستاگرام دلایلی داشته باشید و مزایای آن را بر شمرید، به فهرست زیر نگاهی بیندازید:

  • اینستاگرام یک جامعه‌ی بسیار گسترده و به شدّت در حال رشد است و در کشور ما ایران نیز گستردگی در استفاده از آن اثبات شده است. بنابراین یک محیط بکر برای دسترسی به مشتریان بالقوه جدید به حساب می‌آید.
  • از سوی دیگر با توجه به فیلتر بودن شبکه‌های اجتماعی بزرگ دیگر، اینستاگرام جزو معدود شبکه‌های اجتماعی فراگیر بین ایرانیان به حساب می‌آید.
  • میانگین میزان نرخ درگیری کاربران یا Engagement Rate اینستاگرام در مقایسه با تمامی شبکه‌های اجتماعی دیگر بسیار بیشتر است. پس اگر تبلیغات شما از نظر بصری جذّاب باشد مطمئناً به اهداف تبلیغاتتان خواهید رسید.
  • الگوریتم‌های اینستاگرام کمک می‌کند تا به بخش جدیدی از مشتریان هدف که تا پیش از این برای کسب و کار شما دست نیافتنی بودند دسترسی پیدا کنید.
  • می‌توانید مخاطبین تبلیغات خود را به دنبال کردن پیجتان ترغیب کنید تا با برند و کسب و کار شما تعامل پیدا کنند و با شما در ارتباط بمانند.
  • مطابق تحقیقات انجام شده، ۵۱٪ از کاربران اینستاگرام هر روز به این شبکه سر می‌زنند. ۳۵٪ هم هر چند روز یکبار. و این یک فرصت عالی را فراهم می‌کند!
  • اینستاگرام و فیس‌بوک بهم متصل هستند. بنابراین اگر یک پیج قوی فیس‌بوکی داشته باشید می‌توانید کمپین تبلیغاتی خود را بر اساس داده‌های پیج فیس‌بوک خود هدف‌گذاری کنید.

 

با تبلیغ در اینستاگرام چه اهدافی را می‌توانید دنبال کنید؟

صاحب هر نوع کسب و کاری که باشید، با تبلیغات در اینستاگرام جدا از دستیابی به اهداف اصلی فعالیت‌های مارکتینگ همچون برندسازی، افزایش آگاهی از محصولات، افزایش فروش، ایجاد ارتباط قلبی با مشتریان و… اهداف خاص‌تری را هم می‌توانید دنبال کنید!

شما هم می‌توانید به‌عنوان یک کسب و کار، در اینستاگرام دارای یک پیج باشید. آنگاه با تبلیغات در اینستاگرام می‌توانید برای پست‌های خود لایک بیشتری جمع کنید، محتوای تولید شده را به نگاه افراد بیشتری برسانید، فالوورهای بیشتر و جدید دریافت کنید، تعامل کاربران با پست‌ها و پیج خود را افزایش دهید، و در نهایت برای وب‌سایت خود ترافیک بوجود بیاورید!

تبلیغات اینستاگرام

اما چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

شاید اولین روشی که برای انجام تبلیغات در اینستاگرام به ذهن شما خطور کند، استفاده از ابزارهای تبلیغاتی خود اینستاگرام و فیس‌بوک باشد که به آن تبلیغات اسپانسر اینستاگرام نیز گفته می‌شود.
در عین حال که این روش، ابزارهای قدرتمندی را در اختیار تبلیغ دهندگان قرار می‌دهد، اما متأسفانه به دلیل تحریم کشور ایران و محدودیت‌هایی که مانع اجرای صحیح و کامل کمپین تبلیغاتی خواهند بود، امکان بهره‌مندی از این ابزار برای کسب‌وکارهای ایرانی فراهم نیست. بدین ترتیب به احتمال زیاد هزینه‌کرد شما برای تبلیغات در اینستاگرام از این روش، بازگشت قابل توجهی به‌همراه نخواهد داشت.

اما راهی که برای تبلیغات در اینستاگرام امکانپذیر است، بررسی و انتخاب پیج‌های قدرتمند و پرمخاطب اینستاگرامی، و انجام تبلیغات در آن پیج‌ها به‌صورت مستقیم است.

برای این منظور، چند مرحله را باید پشت سر بگذارید:

  • ابتدا باید تحقیق کنید و پیج‌های با کیفیت از نظر میزان تعامل کاربران و همچنین محتوای تولیدی را تشخیص دهید.
  • سپس باید با تک تک آن پیج‌ها ارتباط برقرار کرده، راه ارتباطی آنها را دریافت کنید، و برای انجام تبلیغات در پیجشان بر سر قیمت چانه بزنید!
  • بعد از آن باید هزینه تبلیغات را برای این پیج‌ها بصورت جداگانه واریز نموده، فیش واریزی برای همه آنها ارسال کرده، و روند اجرای صحیح تبلیغات را زیر نظر بگیرید.
  • پس از پایان تبلیغات هم مجدداً باید با تک تک آن پیج‌ها ارتباط گرفته و برای دریافت گزارش تبلیغات انجام شده پیگیری نمایید.

اگر خودتان عکس یا بنر تبلیغ را طراحی می‌کنید بهتر است از تصاویر چشم‌گیر استفاده کنید.
چراکه تاثیرگذاری بسیار بیشتری خواهد داشت.
در صورتی که کاور یا عکس ایده‌آلی ندارید می‌توانید این کار را به آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ از جمله ادنگاه بسپارید تا به صورت حرفه‌ای و با کیفیت این کار را برای شما انجام دهند.
شما با توجه به نیازتون یکی از سه حالت تبلیغ بنری در پست، تبلیغ ویدیویی در پست و تبلیغ در استوری را باید انتخاب کنید و با توجه به کسب و کار و مخاطبتون بهترین بازخورد رو دریافت کنید.

تبلیغات اینستاگرام

آشنایی با آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه

آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه، با مالکیت شبکه‌ای متشکل از صدها پیج اینستاگرامی معتبر و با کیفیت، اجرای کمپین‌های تبلیغاتی شما در اینستاگرام را با بالاترین کیفیت و بازدهی ممکن می‌سازد. از مرحله طراحی کمپین‌های تبلیغاتی گرفته، تا توزیع محتوای تبلیغاتی بین صدها پیج اینستاگرامی و اینفلوئنسری بزرگ و کوچک، گزارشگیری و تهیه یک گزارش جامع و واحد و ارائه فاکتور رسمی از جمله خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ ادنگاه برای تبلیغات اینستاگرام است تا از تأثیرگذاری کمپین‌های تبلیغاتی و دستیابی به اهداف فعالیت‌های بازاریابی‌تان اطمینان حاصل کنید.

ادنگاه با سال‌ها تجربه‌ی حرفه‌ای در زمینه‌ی تبلیغات اینترنتی، هم اکنون موفق به اجرای بیش از ۲۰۰۰ کمپین تبلیغاتی برای ۳۰۰ مشتری وفادار خود شده است تا برای دستیابی به یک موفقیت بزرگ در کسب‌وکار آنلاین شما را همراهی کند.

خدمات ادنگاه شامل طراحی وب سایت، سئو وب سایت، تبلیغات گوگل ادز، تولید محتوا، تبلیغات کلیکی، تبلیغات اپلیکیشن، مدیریت پیج اینستاگرام و برنامه ریزی کمپین‌های تبلیغاتی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت adnegah.net سر بزنید.
و مثل همیشه، اگر سوالی دارید یا هر چیزی را که فکر می‎کنید ما در این راهنمایی از قلم انداخته ایم، به راحتی از طریق بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید. پایان رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!