مجله تاپ‌ناز‌

چگونه دوستان جدیدی پیدا کنیم؟

چگونه دوستان جدیدی پیدا کنیم؟

بنا به ARABIA Blog، ، داشتن دوستان خوب برای همه ما مهم است. افرادی که به ما اهمیت می دهند و باعث می شوند ما لبخند بزنیم. اگر احساس تنهایی می‌کنید، یا محیط آموزشی یا شغلی جدیدی را شروع کرده‌اید؛ یا صرفا برای کشف دوستی‌های جدید آماده هستید، در اینجا می توانید راهکارهایی را که ارائه داده شده است را بررسی و در صورت تایید استفاده کنید.

با افراد تازه ملاقات کنید

پیوستن به یک باشگاه، گروه جوانان، کلوپ‌های آنلاین دوست‌یابی یا درگیر شدن در فعالیتی که از آن لذت می‌برید راهی عالی برای ملاقات با افراد جدید است. چنین روابطی می‌تواند برای انجام کاری که دوست دارید اعتماد به نفس شما را  هم تقویت کند. درباره کلاس‌های تفریحی، سرگرمی، آموزشی یا ورزشی‌ای که در منطقه شما موجود است، تحقیق کنید و چیزی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، از کسی بخواهید که به شما کمک کند یا از دیگران ایده بخواهید.

به افراد دیگر کمک کنید

داوطلب شدن در جمع‌های محلی می تواند راهی عالی برای ملاقات با افراد دیگر باشد. مثلا تیم‌های فوتبال محلی، حضور در جمع‌های جوانان در پارک و گیم نت یا کلوپ‌های ورزشی و پیشنهاد همراهی در مسابقات و موضوعاتی از این دست می‌تواند به آشنایی با افراد تازه منجر شود.

شنونده خوبی باشید

خودتان را به افراد جدید معرفی کنید، درباره آنها سؤال بپرسید، واقعاً به پاسخ های آنها گوش دهید و به دنبال نقاط مشترک باشید. ممکن است در میان آدم‌هایی که با آنها مواجه می‌شوید، افراد دیگری باشند که مثل شما احساس تنهایی می‌کنند.

با زبان بدن خود نشان دهید که علاقمند به دوستی هستید

اگر ظاهر شما یا تهدیدآمیز به نظر می‌رسد، یا خشن و نامتناسب با فرهنگ غالب مردم هستید، ممکن است مردم نخواهند با شما صحبت کنند؛ زبان بدن را یاد بگیرید تا به دیگران نشان دهید که آماده صحبت و دوستی هستید. و نباید از ظاهر متفاوت شما و بر پایۀ شناخت کم دربارۀ شما قضاوت کنند.

برای شروع رابطه تلاش کنید

منتظر نباشید دیگران چیزی را ترتیب دهند. از دوستان جدیدتان بپرسید که آیا مایلند با هم معاشرت کنند یا خیر! از آنها دعوت کنید تا در فعالیت هایی با شما مشارکت کنند. مثلا این کار می‌تواند یک فیلم دیدن جمعی باشد یا انجام یک پروژۀ درسی و ….

دوست خوبی باشید

برای دوستان جدید خود دوست خوبی باشید. قابل اعتماد باشید، به آنها گوش دهید، محترمانه رفتار کنید و حمایتگر باشید. طبیعی است که دیگران با دیدن چنین رفتارهایی از شما، جذبتان خواهند شد.

دوستان خوب انتخاب کنید

شما لایق دوستان خوب هستید. اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که به شما احساس خوبی می دهند و به دنبال دوستی با افرادی نباشید که صرفا تنهایی‌تان را پر کنند.

برای دانلود ARABIA Arab Muslim Dating App بر روی لینک های زیر لطفا کلیک کنید:

  • Muslim Dating & Arab Dating (iOS)
  • Muslim Dating & Arab Dating (Android)

مطالب مشابه را ببینید!