مجله تاپ‌ناز‌

نحوه تزیینات و چیدمان در خانه بدون پنجره + خانه بدون پنجره را چطور بچینیم؟

تزیینات و چیدمان خانه های بدون پنجره با دانستن نکات خاص، خیلی آسان است. برای خانه بدون پنجره می توانید از دیوارهای با رنگ روشن استفاده کنید و نورپردازی مناسبی در فضای داخلی ایجاد کرد.

نحوه چیدمان و تزیینات خانه بدون پنجره

می توان گفت که پنجره یک نعمت در دکوراسیون هر منزلی است و در زیبایی منزل تاثیر زیادی دارد، با این حال برخی از خانه ها پنجره ندارند و از این نعمت محروم هستند و برای جبران نبود پنجره باید از ترفندهای خاصی استفاده کرد. اگر شما هم جزو عروس و دامادهایی هستید که خانه شما پنجره ندارد در این بخش با ما همراه باشید تا با نجوه چیدمان جهیزیه و ترفندهای آن آشنا شوید.

هنگامی که خانه عروس پنجره ندارد و تاریک است می توانید با ایده های شگفت انگیزی خانه خود را روشن و دلباز کنید. برای این خانه ها ایده های ساده و شگفت انگیزی وجود دارد که باعث می شود خانه ای پرنور داشته باشید.

نحوه تزیینات و چیدمان در خانه بدون پنجره

بیشترین تاثیر در تامین نور خانه های بدون پنجره را هالوژن ها دارند، هالوژن ها و نورافکن ها خانه های بدون پنجره و تاریک را بسیار روشن می کنند و نحوه استفاده از آن به این صورت است که باید هالوزن ها با فاصله های معین روی سقف نصب شوند و منزل شما پر نور شود.

نحوه تزیینات و چیدمان در خانه بدون پنجره

در منازلی که پنجره ندارند یکی از بهترین کارها این می باشد که دیوارها رنگ روشنی داشته باشند، سقف این چنین خانه ها باید به رنگ سفید باشد. دیوارهایی به رن روشن به همراه اینه و ریسه های نورانی کاری می کنند که خانه بسیار روشن و پر نور شود، در خانه های بدون پنجره از آینه زیاد استفاده کنید و می توانید دور آنها ریسه های نورانی هم نصب کنید که زیبا هستند و باعث نورانی شدن خانه می شوند.

نحوه تزیینات و چیدمان در خانه بدون پنجره

در این گونه از منازل بدون پنجره می توانید از پنجره کاذب هم استفاده کنید. بعضی از افراد فوبیای فضای بسته دارند و نمی توانند در خانه بدون پنجره بمانند، در این شرایط باید از بخش های شیشه ای د دکوراسیون منزل استفاده کنید تا استرس و ترس دور شود و به آرامش رسید.

نحوه تزیینات و چیدمان در خانه بدون پنجره

مطالب مشابه را ببینید!