مجله تاپ‌ناز‌

ایده های جذاب برای چیدمان دکوراسیون فست فود

چیدمان دکوراسیون فست فود

شاید برای شما نیز پیش آمده است که عکس‌هایی از یک فست فود شما را به آن‌جا کشانده تا غذایتان را در آن فضا میل کنید. بی‌شک یکی از عوامل موثر در جذب مشتری فست فودها دکوراسیون داخلی آن‌ها است. زیرا در اولین نگاه مشتری، دکوراسیون فست فود شماست که نگاه را جلب می‌کند. از تابلو و فضای ورودی که عبور کنیم، چیدمان میز و صندلی‌ها، دکور دیوار و هم‌چنین قسمت آشپزخانه همگی باید محیطی را در ذهن مشتری تداعی کنند که حس آرامش و علاقمندی به رستوران را در آن‌ها ایجاد کند. از این رو در طراحی دکوراسیون فست فود باید به موارد مختلفی توجه شود که ما در این مطلب به آن‌ها پرداخته‌ایم. ایده‌های جذاب برای چیدمان فست فود را در این مقاله خواهید دید.

استفاده از بهترین رنگ‌ها در طراحی داخلی فست فود

در طراحی دکور فست فود، باید از رنگ‌هایی استفاده کنید که مشتریان را به خوردن غذا تحریک کرده و باعث ایجاد اشتها شود. اغلب در دکوراسیون داخلی فست فود، رنگ‌های گرم مانند قرمز، نارنجی و زرد از محبوب‌ترین و پرکاربردترین پالت‌های رنگی به‌شمار می‌آیند. علاوه‌بر جذابیت ظاهری، بر اساس مطالعات علمی این رنگ‌ها سبب تحریک اشتها مشتریان نیز می‌شوند. از آن‌جایی‌که این رنگ‌ها به‌راحتی با سایر رنگ‌ها هماهنگ می‌شوند؛ در کنار آن‌ها، می‌توانید برای عناصری مانند صندلی یا میز ناهار خوری از رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای مایل به زرد، خاکستری گرم، رنگ عاجی، تناژهای مختلف قهوه‌ای و حتی سبز روشن نیز استفاده کنید.

البته به‌یاد داشته باشید که برای انتخاب ترکیب رنگی دکوراسیون فست فود کوچک یا بزرگ، رنگ‌های براق چندان مناسب نبوده و بهتر است از رنگ‌های مات برای این فضا بهره ببرید.

چیدمان دکوراسیون فست فود

دکوراسیون فست فود شیک با انتخاب میز و صندلی مناسب

میز و صندلی ناهار خوری یکی از وسایلی هستند که محیط رستوران را به فضایی گرم و دلپذیر تبدیل می‌کنند. به‌همین دلیل اگر در انتخاب آن‌ها دقت کافی به خرج ندهید، تاثیر معکوسی خواهند داشت. صندلی‌های رستوران تنوع بالایی در مدل، جنس، رنگ و قیمت دارند. اغلب افرادی که برای صرف غذا به فست فود می‌آیند ترجیح می‌دهند صندلی که روی آن می‌نشینند راحت باشد؛ بنابراین مبلمان تا اندازه‌ای باید استاندارد باشد که وقتی مشتری نیم ساعت یا بیشتر روی آن می‌نشیند، احساس خوشایندی داشته باشد.

در کنار راحتی، نما و ظاهر میز و صندلی نیز مهم است و انتخاب درست، فضای فست فود را کاملا هیجان‎انگیز می‌کند. در انتخاب مبلمان و میز و صندلی هرگز نباید اولویت زیبایی، راحتی و عملکرد باشد، چرا که ممکن است بخواهید در فواصل کوتاه مدت تغییراتی را در فضای داخلی فست فود ایجاد کنید.

نحوه چیدمان سالن غذاخوری در طراحی داخلی فست فود

سالن غذاخوری یکی از مهم‌ترین بخش‌‎های یک رستوران فست فود به‌شمار می‌آید. به‌همین دلیل نحوه چیدمان میز و صندلی در سالن فست فود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چیدن صندلی‌ها و میزهای مناسب برای یک فست فود کار ساده‌ای نیست. بسیاری از پارامترها از جمله محدودیت فضا، نوع سرو غذا و سبک دکوراسیون برای چیدمان میز و صندلی باید در نظر گرفته شود.

میزان ظرفیت میز و صندلی‌ها باید بین 2 الی 4 نفر باشد. هم‌چنین وجود میزهای مربعی و دایره‌ای باعث می‌شود تا از فضا بهترین و بیشترین استفاده را ببرید. در فاصله‌گذاری میزها از یکدیگر نیز باید دقت کافی شود. فاصله‌ میزها از یکدیگر باید به‌گونه‌ای باشد که ابتدا به حریم شخصی هر میز احترام گذاشته شده و از طرف دیگر نیز رفت‌وآمد کارکنان و مشتریان مختل نشود.

نحوه چیدمان سالن غذاخوری در طراحی داخلی فست فود

طرح دیوار فست فود؛ از دیزاین دیوارهای این فضا با ایده‌های ناب غافل نشوید

تزئین دیوارها، باید با سبک فست فود شما هماهنگ باشد. برای طراحی دیوار از شلف دیواری، عکس‌ها، تصاویر و اشیای مختلف استفاده کنید تا بتوانید سبک و حس فست فود خود را به مشتریان منتقل کنید. هم‌چنین بهره‌مندی از تصاویر و مفاهیم باعث می‌شود تا حس واقعی‌تری به محیط اطراف بدهید.

یکی از کار‌هایی که شما می‌توانید برای جذب مشتری و تحریک حس گرسنگی انجام دهید استفاده از تابلو‌هایی با عکس غذاهای وسوسه‌انگیز است. پیدا کردن عکس‌هایی با کیفیت خوب کمی دشوار است. در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که برای این کار از یک عکاس حرفه‌ای تبلیغاتی کمک بگیرید.

نحوه نورپردازی در دکوراسیون فست فود کوچک و بزرگ

یک نورپردازی حرفه‌ای در دکوراسیون داخلی فست فودها باعث می‌شود تا یک فضای لاکچری و در‌عین‌حال پر‌نور داشته باشید. از آن‌جایی‌که رستوران‌های فست فود، برای سرو سریع غذا در نظر گرفته می‌شوند؛ باید در طراحی نورپردازی آن از لامپ‌های بیشتر و پرنورتر استفاده شود. در‌نهایت علاوه‌بر به‌کارگیری نورپردازی مصنوعی با نور گرم و کهربایی، بهره‌گیری از نور طبیعی با پنجره‌های بزرگ و نورگیرها نیز بسیار کمک‌کننده خواهد بود.

خرید دکوراسیون از بلج

محیط باز و دکوراسیون بیرونی فست فود را فراموش نکنید

نمای خارجی و دکوراسیون بیرونی اولین چیزی است که مشتری در نگاه اول می‌بیند و جذب آن می‌شود. به‌همین دلیل بهتر است در طراحی این قسمت از فست فود خلاقیت و سلیقه ویژه‌ای به‌خرج دهید. دکوراسیون خارجی فست فود را می‌توان با در‌نظر گرفتن محیطی دنج برای نشستن به‌گونه‌ای زیبا و جذاب طراحی کرد.

برای این کار شما می‌توانید پس از هماهنگی با شهرداری قسمتی از فضای بیرونی را میز و صندلی بچینید. اگر فست فود شما در بالای ساختمانی قرار دارد، تراس یا پشت بام نیز بهترین فضاها برای اجرای این ایده هستند. شک نداشته باشید که این کار با استقبال بسیاری روبه‌رو خواهد شد؛ چرا که فضای باز یکی از مواردی است که باعث افزایش اشتها می‌شود.

توجه به طراحی دکوراسیون فست فود؛ افزایش مشتری و درآمد بیشتر

اغلب افراد تمایل دارند که غذای مورد علاقه خود را در رستوران یا فست فودی با دکوراسیون داخلی شیک و بی‌نظیری صرف کنند. در این مطلب انواع ایده‌های مدرن برای چیدمان دکوراسیون فست فود مشاهده کردید. شما می‌توانید با الگوبرداری از این ایده‌ها دکوراسیونی شیک و بی‌نظیر را برای مغازه فست فود خود طراحی کنید.

اگر به‌دنبال میز و صندلی راحت و با‌کیفیت برای فست فود خود هستید نیز می‌توانید از سایت فروشگاهی bolej.ir اقدام به خرید کنید. بلج یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین سایت‌های فروشگاهی در زمینه دکوراسیون است که محصولاتی با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می‌کند. برای مشاوره در مورد خرید انواع میز و صندلی و مبلمان بهتر است با کارشناسان بلج از طریق شماره 02153138 تماس بگیرید و از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.

مطالب مشابه را ببینید!