مجله تاپ‌ناز‌

ایده های جذاب از کادوهای دست ساز برای یک ولنتاین عاشقانه

هدیه دادن و هدیه گرفتن یک عمل پسندیده است که موجب افزایش محبت و انرژی بین افراد می‌شود. در مناسبت‌های خاصی همچون ولنتاین معمولا کادوهای مشخصی مانند گل، شکلات یا عروسک انتخاب می‌شود. برای تهیه کادوهایی از این دست، زمان زیادی صرف نمی‌شود. البته این به معنی بی‌اهمیت بودن کادو نیست اما کادوهای دست‌ساز نشان‌دهنده محبت و علاقه بیشتر و حوصله فراوانی از جانب کادودهنده است.

برای تهیه کادوهای دست‌ساز چندین ساعت و حتی چندین روز زمان لازم است. علاوه بر زمان که ارزشمندترین دارایی هر شخص به شمار می‌رود، باید صبر و حوصله و هنر فراوانی نیز به کار برد. به همین خاطر کادوهای دست‌ساز محبت قلبی افراد را نشان می‌دهد. امکان دارد که شما فرصت و هنر لازم جهت ساخت یک کادوی دست‌ساز را نداشته ‌باشید. با این وجود این دسته از هدایا ایده‌های جالب و متفاوتی برای کادوی ولنتاین هستند.

عشق را در روز عشق هدیه دهید

ولنتاین به روز عشق معروف است. بسیاری از افراد این مناسبت را وارداتی می‌دانند اما باید هر فرصتی را برای با هم بودن و عشق ورزیدن غنیمت بشماریم. مهر و محبت و علاقه ما در قالب هدیه به کسی که دوستش داریم منتقل می‌شود؛ بنابراین نباید اهمیت هدیه این روز را نادیده بگیرید.

هدایایی که به وسیله ماشین‌های صنعتی ساخته می‌شوند، هر اندازه هم که زیبا و کاربردی باشند، باز هم حس و حال کادوهای دست‌ساز را ندارند. گویی آنچه به وسیله دست انسان ساخته می‌شود، حس و حال عشق را به‌خوبی نشان می‌دهد و روی زندگی در آن جریان دارد.

از نقطه نظر دیگر، هدایای دست‌ساز به عنوان کادو برای ولنتاین ایده‌های خلاقانه و جدیدی هستند که همیشه به خاطر می‌مانند و حتی اگر سازنده هدیه شما نباشید، نشان‌دهنده حسن سلیقه شما خواهند بود.

1

جعبه‌های گل به همراه نامه عاشقانه

گل‌ها از جمله رمانتیک‌ترین هدایایی هستند که در مناسبت‌های خاص استفاده می‌شوند. البته گل هدیه دادن حتی بدون مناسبت نیز موجب افزایش علاقه بین افراد و نزدیکی بیشتر آنها به یکدیگر می‌شود. برای اینکه این هدایا ماندگاری لازم را پیدا کنند، برخی گل‌های مصنوعی یا مومیایی شده را انتخاب می‌کنند.

با تهیه گل‌های مصنوعی آماده در رنگ‌های مختلف که با هم هارمونی دارند و قرار دادن آن‌ها در باکس‌هایی به شکل حرف اول اسم، یک هدیه تمام‌عیار خواهید داشت. البته بهتر است که مهر و محبت خود را با یک نامه عاشقانه تکمیل کنید. این تصور را که دارید کار خنده‌دار و بچگانه‌ای انجام می‌دهید، کنار بگذارید. در روزهایی که شبکه‌های مجازی و پیام‌های الکترونیکی جای ارتباطات انسانی نزدیک را گرفته است، شما می‌توانید با نوشتن متنی عاشقانه، علاقه خود را نشان دهید.

قاب عکس

خاطرات همه هویت ما را می‌سازند و عکس‌ها یکی از مهم‌ترین راه‌های نگهداری و یادآوری خاطرات هستند. در یک رابطه عاشقانه روزهای شیرین و خاطره‌انگیزی وجود دارد که یادآوری هر یک از آن‌ها برق شادی و خوشحالی را در چشم‌ها می‌نشاند. قاب عکس را می‌توان به عنوان یک کادوی ولنتاین دخترانه یا کادوی ولنتاین پسرانه در نظر گرفت. با این حال باید قبول کرد که خانم‌ها علاقه بیشتری به عکس‌ها و تصاویر دارند.

این هدیه دست‌ساز شماست و می‌توانید هرگونه خلاقیت یا هنری که دارید روی آن پیاده کنید. یک قاب زیبای شیشه‌ای خریداری کنید و داخل آن را با قلب‌های کوچک الکلیلی و تصاویر دونفره پر کنید. عکس‌های دونفره یا نوستالژیک خود را در ابعاد مناسب برش دهید و در داخل قاب قلبی‌شکل قرار دهید. این نوع پیشنهادات می‌توانند ادامه داشته باشند. حتی شما قادر به افزودن ایده‌های دیگری به این لیست هستید.

از بیان احساسات قلبی خود نترسید. حتما شنیده‌اید که می‌گویند آنچه از دل برآید، لاجرم بر دل نشیند.

2

چند هدیه کوچک با بسته‌بندی جالب

بسته‌بندی بخشی از هدیه است که معمولا به آن کم‌توجهی می‌شود. اگر چندین هدیه مختلف همانند لوازم آرایشی، بلیط فیلم‌های مورد علاقه یا چند قطعه شعر را آماده کرده‌اید، یک روش بسته‌بندی دست‌ساز و جالب برای آن به شما معرفی می‌کنیم.

در بسته‌بندی کادوی ولنتاین باید تا حد امکان از رنگ‌های شادی همچون قرمز یا سرخ استفاده شود. در هر صورت شما باید چندین کاغذ رنگی ساده یا طرحدار به رنگ‌های شادی همچون قرمز و صورتی تهیه کنید. هدایای مختلف را درون لیوان‌های کوچکی قرار دهید و داخل لیوان شفاف را با قلب‌های قرمز کوچک پر کنید. کاغذهای رنگی را به اندازه کمی بزرگ تر از در لیوان ببرید و با نخ‌های کنفی، همانند در مربا ببندید و گره بزنید.

سخن پایانی

هدیه دادن به این معناست که ما در مناسبت‌های خاص به یاد عزیزانمان هستیم و آن‌ها را دوست داریم. برای دادن هدیه در مناسبت‌هایی همچون ولنتاین، استفاده از کادوهای دست‌ساز ایده جالب و خلاقانه‌ای است که به دلیل تک بودن به یاد افراد خواهد ماند. استفاده از این ایده‌ها در نگاه اول سخت است. در این نوشته چند ایده برای کادو و یک مورد در خصوص بسته‌بندی خاص و دست‌ساز به شما معرفی شد.

تهیه جعبه گلی ماندگار با حرف اول اسم یا ساختن قاب عکسی خاطره‌انگیز تنها نمونه‌هایی از چندین و چند کادوی زیبایی است که به صورت دست‌ساز آماده می‌شوند و ارزش معنوی زیادی دارند. اگر برای ساخت کادوهای دست‌ساز زمان کافی ندارید ولی این سبک مورد علاقه شماست، از امکان خرید اینترنتی کادو ولنتاین در سایت ویستور استفاده کنید. ویستور در واقع یک فروشگاه اینترنتی است که کادوهای مناسبتی زیبا و باکیفیتی را عرضه می‌کند. رپورتاژ آگهی /

مطالب مشابه را ببینید!