مجله تاپ‌ناز‌

کادوی تولد پسر | بهترین کادوی تولد برای پسران نوجوان چیست؟

اگر می خواهید کادوی تولد پسر را تهیه کنید باید نکاتی را بدانید که بهترین هدیه را برای او تهیه کنید. در مطالب قبلی کادوی تولد دخترانه را هم خواندید و در این مطلب هم در مورد کادوی پسران شما را راهنمایی می کنیم.

پسرها هم مانند دختران سلیقه خاص خود را دارند و برای تهیه کادوی تولد باید به شدت دقت کنید. شما باید سلیقه او را بدانید تا بهترین هدیه تولد را برای او تهیه کنید.

در ابتدای این مطلب هدایای تولد ویزه پسر بچه ها را بررسی می کنیم و سپس هدیه تولد برای پسران نوجوان را هم به شما معرفی می کنیم.

کادوی تولد پسر

کادوی تولد برای پسر بچه‌ها

  •  اسکوتر

یک کادوی تولد جذاب و سرگرم کننده برای همه پسربچه‌ها. با چنین هدیه‌ای می‌توانند بازی کنند و با آن به مدرسه و … بروند.

  • کتاب داستان ابرقهرمانان

شخصیت ابرقهرمانان مورد علاقه همه پسربچه ها هستند بنابراین یک کتاب با این موضوع می‌تواند هدیه تولد جذابی برای آن‌ها باشد.

  • مجموعه آموزشی

اسباب بازی‌هایی که جنبه آموزشی دارند جزء مناسب‌ترین هدیه‌ها برای تولد محسوب می‌شوند زیرا علاوه بر اینکه باعث سرگرم شدن و  لذت بردن بچه‌ها می‌شود به فعال شدن سلول‌های مغزی آن‌ها نیز کمک می‌کند.

  • ساعت دیجیتال

ساعت دیجیتال با کیفیت هم انتخاب خوبی برای کادوی تولد پسر است.

  • اسباب بازی لِگو

اسباب بازی لگو یک کادوی تولد محبوب برای همه پسربچه‌ها است. این کادو علاوه بر سرگرمی یک وسیله عالی برای تقویت ذهن و هوش کودکان نیز هست.

  • یک مجموعه کامل از ماشین‌ها

ماشین و ماشین بازی از دوست داشتنی‌ترین بازی‌ها برای پسران در سنین کودکی است و مطمئناً مجموعه‌ای کامل از ماشین‌ها برایشان یک جایزه هیجان انگیز محسوب می‌شود.

  • مجموعه اکتشافی در فضای باز

اکتشافات و ماجراجویی جزء هیجان انگیزترین بازی هایست که بسیاری از پسربچه‌ها می‌توانند انجام دهند. بنابراین یک مجموعه اکتشافی می‌تواند کادوی تولد مناسب و البته جالبی برای پسربچه‌های ماجراجو و البته به شدت کنجکاو باشد. با این اسباب بازی آن ها می‌توانند به ماجراجویی و در محیط اطرافشان بپردازند و کلی سرگرم شوند.

  • ربات هوشمند

ربات‌ هوشمند یک هدیه تولد منحصر به فرد برای هر پسر بچه ای است که می‌تواند تا مدت‌ها آن‌ها را سرگرم کند.

  • ساعت هوشمند

با توجه به گسترش تکنولوژی در دنیای امروز، کودکان هم نیاز به وسایل هوشمند و بر اساس تکنولوژی روز دارند. یک ساعت هوشمند لمسی طراحی شده برای کودکان می‌تواند هدیه تولد مناسبی برای پسربچه‌های امروزی باشد.

  • دوربین شکاری

یک کادوی تولد جذاب دیگر که به شکل عجیبی اکثر پسربچه‌ها دوست دارند یکی از آنها را داشته باشند. با استفاده از این هدیه شما، آن‌ها می‌توانند علاوه بر بازی و سرگرمی به کشف چیزهای جدید نیز بپردازند.

کادوی تولد پسر

ایده‌های کلی برای خرید مناسب ترین کادو تولد برای پسرها

هدایای منحصر به فرد

به‌طور کلی پسرها دوست دارند چیزی را هدیه بگیرند که قبلا نداشته اند.

کادوهای خنده دار برای تولد

کادوهای خنده دار همیشه به یادماندنی هستند. بنابراین شما می‌توانید چیزی را به عنوان کادو به او بدهید که خنده بر لبش بیاورد.

هدایای تناسب اندام

پسرها در سن نوجوانی و جوانی بیشتر به فکر تناسب اندام خود هستند. بنابراین شما می‌توانید یک کادوی مرتبط با تناسب اندام به او هدیه دهید. مثل عضویت در باشگاه ورزشی، وسایل دیجیتال تناسب اندام و …

هدایای جذاب

باید چیزی را به عنوان کادوی تولد برای پسران بخرید که متناسب با سن و سلیقه شان جذابیت نیز داشته باشد.

کادوی تولد بر اساس مد روز

پسرهای جوان همیشه به دنبال چیزهای مدرن و مطابق مد روز هستند بنابراین شما باید هنگام خرید کادو این نکته را نیز مد نظر داشته باشید چیزی که می‌خرید به روز هست یا خیر.

در ادامه لیستی از کادوهای تولد پسرانه مناسب برای انواع سلیقه‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

کادوی تولد مناسب برای پسران جوان و نوجوان

  • کوله پشتی مسافرتی

برای پسرانی که زیاد اهل تفریح، مسافرت و کوه رفتن هستند کوله پشتی کادوی تولد مناسبی است. با این هدیه او در طول مسافرت و تفریح دائما به یاد شما می‌افتد.

  • دفترچه یادداشت با جلد چرم

این یک کادوی تولد شیک و جذاب است. اگر که او به نویسندگی علاقه داشته باشد از این هدیه شما خوشحال می‌شود در غیر این صورت هم شما می‌توانید با چنین هدیه ای او را تشویق به نوشتن کنید.

  • کجت لیوان جادویی

خوردن قهوه و چایی هر روز صبح برای اکثر آقایان یک امر ضروری است.

یک لیوان جادویی که با حرارت تغییر رنگ می‌دهد خوردن چایی و قهوه را لذت بخش تر می‌کند.بنابراین می‌تواند کادوی جالبی برای پسر های علاقه مند به چایی و قهوه باشد.

  • سرکلیدی

سرکلیدی فولادی با یک پیام حک شده بر روی آن یک هدیه مناسب و ارزان برای بیان عشق و محبت شما نسبت به پسر مورد نظرتان است.

  • کیف لپ تاپ چرم

کیف لپ تاپ یک کادوی تولد مناسب برای آقایانی است که دائما با لپ تاپ سر و کار دارند و همیشه و همه جا لپ تاپشان را همراه خود می‌برند. بنابراین می‌توان گفت که این یک کادوی تولد شیک و کاربردی برای پسرهای جوان و بزرگسال و همچنین آقایان است.

  • دستبند تناسب اندام

این یک هدیه تولد عالی برای همه پسرهایی است که به تناسب اندام خود اهمیت بالایی می‌دهند و به دنبال راهی برای کاهش وزن خود هستند.

  • وسایل شخصی

وسایلو لوازم شخصی نیز می‌تواندد هدیه تولد مناسبی برای پسرهای جوان و بزرگسال باشد. این لوازم شخصی می‌تواند یک مجموعه کامل از لوازم آرایشی و بهداشتی مثل ریش تراش، کرم مرطوب کننده، ادکلن و … باشد.

امروزه داشتن ریش مطابق مد روز نشانه‌ی جذابیت و زیبایی برای مردان و پسران جوان است. اگر پسر مورد نظر شما هم چنین عقیده‌ای دارد و همیشه ریش می‌گذارد؛ یک ژل نرم کننده ریش نیز می تواند ایده جالبی به عنوان کادوی تولد او باشد.

  • جوراب طرح دار

اگر به دنبال یک هدیه تولد خنده دار و سرگرم کننده هستید؛ یک جفت جوراب با طرح و یا یک پیام طنز می‌تواند ایده بسیار جالبی باشد. مطمئنا هیچ کس انتظار ندارد که به عنوان هدیه تولد یک جوراب آن هم چنین جورابی کادو بگیرد.

  • کیف پول

کیف پول چیزی است که هر مردی به آن نیاز دارد. این یکی از ماندگارترین هدیه‌‌های تولد است که تا سال‌ها می‌شود از آن استفاده کرد. بنابراین می‌توان گفت که کیف پول یکی از مناسب‌ترین هدیه‌ها برای همه پسرها و آقایان است.

  • هدفون بی سیم

موسیقی در بین همه مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است. بنابراین، هدفون هم درست مانند کیف پول، می تواند به عنوان یکی از کادوهای تولد خوب و مناسب برای پسران تلقی شود.

  • ساعت مچی

ساعت مچی یکی از کادوهای تولد رایج و البته گران‌بها برای همه‌ی مردم خصوصا آقایان است.

با این کادو می‌توانید یاد خود را در طول روز در ذهن فرد گیرنده زنده نگه دارید چون با هر بار نگاه کردن به ساعت به یاد شما می‌افتد.

  • فوتبال دستی

هیچ‌چیز در جهان به اندازه فوتبال برای پسرها هیجان انگیز نیست. مهم نیست که او طرفدار کدام تیم فوتبال باشد شما می‌توانید به عنوان هدیه تولد یک میز فوتبال دستی به او بدهید تا در اوقات فراغت خود به همراه دوستانش با آن سرگرم شود و لذت ببرد.

  • ست عطر و ادکلن مردانه

یک کادوی تولد عالی برای همه‌ی پسرها و در همه سنین عطر و ادکلن است. مطمئنا کسی در دنیا وجود ندارد که به ظاهرش اهمیت ندهد و دلش نخواهد همیشه بوی خوش بدهد.

  • بسکتبال رومیزی

اگر به دنبال یک کادوی تولد جالب و سرگرم کننده و البته جدید برای پسرتان هستید بسکتبال رومیزی میتواند گزینه‌ی خوبی باشد. این هدیه تولد جالب برای آقایان و پسرانی که شاغل هستند نیز مناسب است زیرا می‌توانند در مواقعی که از کار خسته می‌شوند چند دقیقه‌ای را با آن سرگرم شوند و خستگی کار را از تن بیرون کنند.

  • خودکار شوک الکتریکی

این هدیه تولد فقط جنبه شوخی و خنده دارد ولی مطمئن باشید که هر گز از یاد کسی که آن را از شما هدیه گرفته است نمی‌رود.

  • لباس

پسرها و آقایان معمولاً به اندازه خانم‌ها اهل خرید لباس برای خودشان نیستند؛ از این رو شما می‌توانید به عنوان هدیه تولد برای پسر مورد نظرتان یک لباس جدید مثل یک تی شرت، سویی شرت، پیراهن، کفش و … را در نظر بگیرید. علاوه بر لباس به سراغ وسایل جانبی پسرانه نیز مثل دکمه سردست، ساعت، کمربند و … نیز می‌توانید بروید.

  • کیک تولد

بعضی اوقات ممکن است که شما وقت نداشته باشید یک کادوی تولد مناسب تهیه کنید در چنین زمان‌هایی کیک تولد بهترین راه حل است. این یک هدیه تولد ساده اما عالی و خوشمزه است که می‌تواند لبخند را بر لب هر کسی بیاورد.

با مراجعه به مقاله ایده‌های کیک تولد پسرانه می‌توانید بهترین کیک تولد را برای این روز انتخاب کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه سفارش کیک تولد در وبسایت کیکانه خیلی راحت و سریع کیک مورد نظر خودتان را سفارش دهید. همچنین به شکل خاص، برای سفارش کیک تولد پسرانه، و نیز سفارش کیک تولد مردانه، می‌توانید از لینک‌های قرار داده شده استفاده کنید تا وارد بخش خاص این گروه‌ها در فروشگاه اینترنتی کیکانه شوید.

  • مجسمه

مجسمه یک کادوی تولد زیبا برای همه پسران و آقایان جوان است که می‌توانند با آن میز اتاق یا دفتر کار خود را تزیین کنند. برای اینکه بر لب شخص گیرنده لبخند هدیه بیاورید، می‌توانید به سراغ مجسمه شخصیت‌های کارتونی و محبوب او بروید.

  • کنسول بازی

کنسول بازی یکی از بهترین کادوهای تولدی است که می‌شود برای یک پسر نوجوان گرفت. با استفاده از کنسول بازی می‌تواند همه بازی های گرافیکی و ویدیویی را تجربه کند و سرگرم شود. این هدیه تولد ممکن است هزینه زیادی روی دست شما بگذارد اما با این حال ارزش شاد کردن پسرتان را دارد.

  • میز لپ تاپ

حتما نباید هدیه‌ای که می‌گیرید سرگرم‌ کننده یا تزیینی باشد بعضی اوقات می‌توانید هدیه ای بگیرید که جنبه کاربردی داشته باشد. به‌عنوان مثال اگر کسی که می‌خواهید برایش کادو بخرید زیاد با لپ تاپ سر و کار دارد یک میز لپ تاپ می‌تواند کادوی خیلی خوبی برایش باشد.

  • گیتار

سازهای موسیقی جزء بهترین کادوهای تولدی است که می‌توانید برای هر پسری که به موسیقی علاقه مند است بخرید.

اگر کسی که می‌خواهید برایش کادو بخرید علاقه زیادی به یادگیری موسیقی دارد هدیه ای مثل گیتار می‌تواند برایش به عنوان یک انگیزه کامل برای یاد گیری موسیقی عمل کند. به جای گیتار هر ساز موسیقی دیگری را می‌توانید انتخاب کنید. گیتار را صرفاً به عنوان مثال ذکر کردیم.

  • اسپیکر ضد آب

این هدیه تولد صرفاً برای پسرانی است که علاقه زیادی به شنیدن آهنگ و موسیقی دارند. با چنین کادویی حتی در حمام و زیر دوش آب هم می‌توانند آهنگ مورد علاقه خودشان را گوش کنند.

 

  • هارد دیسک

این یک کادوی تولد مناسب و مفید برای همه پسران جوان و نوجوان و همچنین آقایان است که می‌توانند همه اسناد و فایل‌های مهم خودشان را در آن ذخیره کنند. شما می‌توانید با توجه به بودجه‌ی خود یک هارد دیسک با فضای مناسب انتخاب کنید.

  • عینک سه بعدی

این یک هدیه تولد مناسب برای تولد پسران نوجوان و جوانی است که همیشه به دنبال هیجان هستند. با چنین هدیه‌ای آنها می‌توانند در هنگام بازی کردن و تماشای فیلم بهترین تجربه را داشته باشند .

  • دستبند چرم

دستبند چرم از آن دسته زیورآلاتی  است که بیشتر پسران دوست دارند دستشان کنند زیرا هیچ وقت از مد نمی‌افتد و متناسب با هر تیپ و ظاهری است. با خرید چنین کادویی می‌توانید همیشه در یاد و خاطر فرد گیرنده باقی بمانید.

  • دوربین دیجیتال

دوربین می‌تواند یک کادوی تولد عالی برای پسری باشد که علاقه زیادی به عکاسی دارد ولی دوربین ندارد. بنابراین این هدیه شما می‌تواند انگیزه بزرگی برای او باشد.

در کل هر هدیه ای که باعث ایجاد انگیزه در شخص گیرنده شود و به او کمک فروانی کند یک هدیه تولد عالی محسوب می‌شود.

  • پاور بانک(شارژر قابل حمل)

یک هدیه تولد فوق العاده برای همه و خصوصا پسران جوان و نوجوانی است که به طور مداوم از گوشی خود استفاده می‌کنند. با چنین هدیه‌ای هیچ وقت نگران تمام شدن شارژ گوشی خود نیستند و از آنجایی‌که آن را همیشه به همراه دارند دائما به یاد شما می‌افتند.

  • باکس شکلات

فرقی نمی‌کند که فردی که می‌خواهید برایش کادو بخرید چندساله است، دختر است یا پسر؟ زیرا عشق به شکلات هرگز از بین نمی‌رود و ربطی هم به جنسیت ندارد. بنابران می‌شود گفت که شکلات یکی از مطمئن‌ترین و موثرترین هدیه‌ها برای تولد همه‌ی کسانی است که شکلات دوست دارند.

  • کیف کج

این یک هدیه تولد بسیار شیک و کاربردی است که بسیاری از پسران آن را می‌پسندند.

  • پوستر برای دیوار اتاق خواب

یک کادو تولد جالب و متفاوت دیگر که می‌توان برای پسرها در نظر گرفت پوستر برای اتاق خوابشان است. این پوستر می‌تواند عکس یکی از شخصیت‌های مورد علاقه او مثل سوپر استارها یا فوتبالیست‌های معروف و یا یک پوستر با یک پیام یا نقل قول انگیزشی و الهام بخش باشد.

  • خودنویس

اگر پسر مورد نظر شما شاغل است و در طول روز زیاد مشغول نوشتن است و یا اینکه به نویسندگی علاقه مند است و اوقات فراقتش را با نوشتن پر می‌کند؛ پس خودکار جزء وسایلی است که زیاد با ان سر و کار دارد. بنابراین یک خودنویس زیبا با یک پیام حکاکی شده بر روی ان می‌تواند گزینه خوبی به عنوان هدیه تولد برای او باشد.

  • عینک آفتابی

یک کادوی مناسبدیگر برای تولد پسرهای جوان عینک آفتابی است. خصوصاً اگر پسر مورد نظر شما زیاد به تیپ و ظاهر خود اهمیت می‌دهد و دوست دارد که همیشه شیک به نظر برسد پس این می‌تواند گزینه خیلی مناسبی برایتان باشد.

  • بلیط رویدادهای مختلف

یک هدیه مناسب و ارزان برای پسرها بلیط برای رویداد‌های مختلف مورد علاقه او مثل بلیط یک مسابقه ورزشی، بلیط کنسرت، نمایش و … است. همیشه که هدیه های تولد نباید گران قیمت باشند گاهی همین که به یاد او باشید و سعی کنید با یک کار کوچک اورا خوشحال کنید برایش به اندازه یک دنیا ارزش دارد.

  • کتاب

خرید کتاب به عنوان کادو تولد می‌تواند بهترین ایده برای آن دسته از پسرهای نوجوان و جوانی که علاقه زیادی به مطالعه و خواند کتاب دارند و زمانی‌ را به خواندن کتاب اختصاص می‌دهند باشند.خصوصاً اگر که این کتاب از نویسنده یا با موضوعات مورد علاقه آن‌ها باشد.

مطالب مشابه را ببینید!