مجله تاپ‌ناز‌

ساخت کاندوم مقاوم که با میخ هم پاره نمی شود! (عکس)

شرکت معروف سوئدی کاندومی ساخته است که به دلیل مواد موجود در ساخت این کاندوم، هرگز پاره نمی شود و حتی میخ در ان فرو نمی رود!

کاندوم جدیدی که هرگز پاره نمی شود

یکی از روش های معمول جلوگیری از بارداری استفاده از کاندوم های زنانه و مردانه است . این روش تنها نقصی که دارد پارگی ناگهانی آن است و این امر به دلیل نازگی آن رخ می دهد .یک شرکت سوئدی این مشکل را با تولید کاندومی جدید برطرف کرد.

معرفی کاندوم جدید که پارگی در آن غیرممکن است

به نقل از سایت “تک اینسایدر” اکنون شرکت سوئدی “للو” در کار ساختن کاندوم هایی است که به هیچ وجه پاره نمی شود. این شرکت 20 ساله، این محصول لاستیکی را دوباره اختراع کرده است.

ساخت کاندوم مقاوم که با میخ هم پاره نمی شود! (عکس)

بیشتر : معرفی کاندوم مردانه و زنانه و نحوه استفاده از کاندوم

کاندوم جدید که پاره نمی شود

بر روی این کاندوم ها طرحی شش ضلعی مانند موم عسل دیده می شود.
در طول 100 سالی که از ساخت کاندوم می گذرد، این محصول بارها مورد بازنگری قرار گرفته تا به یکی از اصلی ترین راههای جلوگیری از حاملگی و انتقال بیماریهای آمیزشی تبدیل شود.
اما تحقیقات جدید نشان می دهد که 45 درصد مردان و 63 درصد زنان در آمیزشهای جنسی خود از کاندوم استفاده نمی کنند.
فیلیپ سدیک، مدیر شرکت له لو که یک مهندس گفته است:”این شرم آور است که در سال 2016 و با این همه پیشرفت، ما هنوز از چیزی استفاده می کنیم که تقریبا از 100 پیش تا کنون هیچ تغییری نکرده است.”

ساخت کاندوم مقاوم که با میخ هم پاره نمی شود! (عکس)

عکس کاندوم جدید که پاره نمی شود

حاصل تحقیقات تیم سدیک یک کاندوم با طرح شش ضلعی بر روی آن است که اگر میخ هم در آن فرو کنید پاره نمی شود. قیمت این کاندومها 2.5 برابر کاندوم های معمولی است، اما سدیک معتقد است که این کاندوم ها ارزشش را دارند.

بیشتر : اگر کاندوم پاره شد چه باید کرد؟

کاندوم جدید ، کاندوم جدیدی که اصلا پاره نمیشود

مطالب مشابه را ببینید!