مجله تاپ‌ناز‌

کانسیلر پوشاننده جوش چیست و چطور باید از ان استفاده کرد؟

کانسیلرها وظیفه تصحیح رنگی، زیرسازی و یک دست کردن پوست را قبل از آرایش انجام می دهند. در واقع کانسیلر نوعی کرم رنگی بسیار فشرده است که به خوبی جای انواع جوش، لک و تیرگی دور چشم را پوشش می دهد. کانسیلر شباهت بسیاری به کرم پودر دارد اما از آن ضخیم تر است و لک هایی که کرم پودر توانایی پوشش را ندارد، بخوبی کاور می کند. کانسیلرها دارای انواع مختلفی هستند از جمله؛ Stick یا ماتیکی، نیمه جامد (کرم) و کانسیلرهای مایع. روش های استفاده از کانسیلر به شکل زیر میباشد؛

کانسیلر پوشاننده جوش چیست و چطور باید از ان استفاده کرد؟

۱. آماده سازی پوست صورت

اول از همه با استفاده از نرم کننده ها یا کرم های آبرسان پوست خود را آماده کنید مثلا کمی پرایمر به صورت خود بزنید.

۲. پوشاندن حلقه های تیره زیر چشم

برای رفع تیرگی زیر چشم حتما کانسیلری انتخاب کنید که رنگ آن دو درجه روشن تر از پوست شما باشد. به اندازه دو مثلث در زیر چشم کانسیلر بزنید و سپس با یک اسفنج یا بیوتی بلندر آن را محو نمائید.

۳. محو کردن قرمزی دور بینی

دور بینی ممکن است قرمز باشد که می توان با استفاده از کانسیلر آن را محو نمود.

۴. رفع جای جوش

به جای استفاده از کرم پودر زیاد می توان با یک براش کانسیلر میتوانید تیرگی جای جوش را از بین برده و محو کنید.

۵. تثبیت کانسیلر روی پوست

در مرحله اخر روی قسمت هایی که در آنها از کانسیلر استفاده کردید باید توسط یک اسفنج مخصوص، تثبیت کننده بزنید.

چگونه جای جوش را با کانسیلر محو کنیم؟

بهتر است از مقدار کمی شروع نموده و در صورت نیاز کم کم کانسیلر را روی جوش اضافه کنید. ابتدا پیش از کانسیلر از مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید سپس کانسیلر رنگ مناسب خود را با انگشتانتان و یا قلم به نقاط مشکل دار مانند جای جوش، لکه های تیره و یا سیاهی زیر چشم بزنید. پس از ترکیب کردن کانسیلر اصلاح کننده روی پوست، اجازه دهید چند دقیقه بماند و سپس از کرم پودر یا کانسیلر روی آن استفاده کنید. به این ترتیب می توانید جوش و جای جوش را با کانسیلر و کرم پودر قادر به پوشش کامل نیستید را به سادگی بپوشانید.

کانسیلر برای پوشاندن جای جوش

برای خلاص شدن از دست لکه های پوستی نظیر جای جوش می توانید از تکنیک آرایشی به خصوص کانسیلر کمک بگیرید. رفع جای جوش با کانسیلر یک ترفند عالی برای ایجاد یک پوست صاف و بی نقص است. همچنین کانسیلر مناسب برای رفع جای جوش را میتوانید روی محل مورد نظر مالیده و با حرکات ضربه ای این کار را انجام دهید. آخر سر هم به کمک یک پنکک پوستتان را صاف و یکدست کنید. پنکک را مناسب با پوست خود انتخاب کنید. در اخر از اسپری های فیکساتور و یا آب معدنی استفاده کنید.

کانسیلر تمام جوش و لک های صورت را میپوشاند

کانسیلر یک کرم پودر ضخیم میباشد که رنگ سبز ان مناسب پوشاندن تمام جوش و لک های صورت است. کانسیلر مایع رنگ سبز میتواند جای جوش و لک های صورت را محو کند و پوستی صاف و یکدست را به شما هدیه دهد. اما استفاده صحیح از ان میتواند اینکار را انجام دهد.

بهترین کانسیلر برای پوشاندن جای جوش

بهترین کانسیلر برای از بین بردن جای جوش استفاده از کانسیلر سبز استفاده است که پس از آن برای یکدست کردن پوست از یک کانسیلر رنگ پوست استفاده می شود. ابتدا قبل از استفاده از کانسیلر باید پوست خود را مرطوب و نرم کنید. اگر کانسیلر به رنگ سبز در دسترس ندارید، می توانید کانسیلر با رنگ زرد را جایگزین آن کنید. اما باید اضافه کنیم که کانسیلرهای مایع دور چشم اصلا برای این کار مناسب نیستند. کانسیلر با رنگ سبز روی جای جوش و آکنه زده و با یک براش و یا پنبه آن را بمالید که بهتر است با حرکات ضربه ایی انجام شود. کانسیلر رنگ پوست را روی آن بزنید تا پوستتان یکدست شود. آخر سر هم به کمک یک پنکک مناسب پوستتان ان را صاف و یکدست کنید. بتابراین پنکک را مناسب با پوست خود انتخاب کنید. در پایان کار از اسپری های فیکساتور و یا اب معدنی موجود در بازار ها استفاده کنید که ماندگاری و فیکس کردن آرایش شما مناسب است.

شما میتوانید تمامی لوازم ارایشی و بهداشتی را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت از اسوکالا خریداری کنید .

مطالب مشابه را ببینید!