مجله تاپ‌ناز‌

سبک دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و چیدمان شیک طبق تاریخ تولد

دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد

برخی از افراد در هنگام تغییر دکوراسیون خانه، ملاک هایی را ارائه می دهند که بر اساس نماد ماه تولد آنها است، اینگونه افراد معتقدند نماد ماه تولد تاثیر فراوانی در انتخاب سبک و چیدمان منزل دارد؛ اکثر ستاره شناسان‌‌ مکان قرار گیری ستاره ها در هنگام متولد شدن را ، موثر در شکل گیری خلق و خو و خصوصیات می دانند به همین خاطر افراد برای پی بردن یه سبک خاص خود به سراغ علم ستاره شناسی و طالع بینی می روند؛ در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با سبک خاص متولدین هر ماه به صورت کامل آشنا شوید.

سبک دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و چیدمان شیک طبق تاریخ تولد
طراحی دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون مخصوص متولدین فروردین ماه (برج حمل)

افراد زاده فروردین ماه،شخصیتی مبارز، شاد، پر انرژی و قدرتمند دارند؛ این افراد به شدت درد منظم و دقیقا به طوری که هر یک از وسایل در دکوراسیون خانه آنها جای مخصوص به خودش را دارد.

عنصر وجودی متولدین فروردین ماه آتش است، به همین دلیل به صورت غریزی به سمت وسایلی با خاصیت گرمازایی مانند فلز جذب می شوند،اینگونه افراد علاقه فراوانی به وسایل عتیقه و آنتیک دارند که جلوه زیبایی به خانه آنها بخشیده است.

از جمله مواردی که نشاط و شادی را در افراد متولد فروردین زنده می کند می توان به شمع، گیاهان و همچنین استفاده از رنگ های گرم و قرمز در دکوراسیون خانه اشاره کرد؛این افراد برای تزیین خانه خود از هدایای باارزش اطرافیان استفاده می کنند تا دکوراسیون خاصی را خلق کنند.

دنیای ذهنی افراد زاده فروردین بسیار گسترده و وسیع است به همین خاطر افراد ماجراجوی هستند و این کنجکاو بودن در دکوراسیون خانه آنها به چشم می خورد.

خصوصیات کلی دکوراسیون متولدین فروردین ماه

اصلی ترین قسمت خانه برای متولدین فروردین ماه یک حیاط دنج برای دورهمی های دوستانه است.

در دکوراسیون منزل این افراد رنگ های قرمز،نقره ای، فیروزه ای، مرجانی و گاهی اوقات طلایی جلوه بیشتری دارد.

متولدین فروردین ماه در میانه اسباب و اثاثیه منزل علاقه فراوانی به مبل های راحتی دارند،مبل های راحتی یکی از وسایل ضروری در چیدمان دکوراسیون متولدین این ماه است.

متولدین فروردین ماه در هر چیدمان دکوراسیون خانه خود از کاغذ دیواری های طرح برجسته، گیاه نخل، کاشی با رنگ های نام برده در مقاله و… استفاده می کند.

سبک دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و چیدمان شیک طبق تاریخ تولد

دکوراسیون مخصوص متولدین اردیبهشت ماه( برج ثور)

متولدین اردیبهشت ماه شخصیتی مهربان، دلسوز و صبور دارند، این افراد وابستگی شدیدی به وسایل خود دارند به همین دلیل تمایل زیادی به تغییر دکوراسیون ندارند ؛عنصر وجودی افراد زاده اردیبهشت خاک است، به همین دلیل کشش فراوانی به سوی مواد و عناصر طبیعی همچون چوب، سنگ و… دارند.

گل رز صورتی و وسایلی با رنگ های خاکی و قهوه ای که جلوه ای از طبیعت است احساس آرامش را به متولدین اردیبهشت ماه منتقل می کند، این افراد در روزهای سخت زندگی،مقاوم و صبور هستند.

متولدین اردیبهشت ماه به دنبال فضای خاص پذیرایی هستند و برای دکوراسیون آن از کاناپه های بزرگ ، فرش های پرتراکم و… استفاده می کنند.

خصوصیات کلی دکوراسیون متولدین اردیبهشت ماه

متولدین اردیبهشت ماه در زندگی از حواس پنجگانه خود استفاده می‌کنند تا تجربه ای ناب و خاص کسب کنند.

افراد زاده اردیبهشت به رنگ های صورتی ، سبز، آبی ، زرد و سفید گرایش دارند و آرامش خاصی را از این رنگ ها می گیرند.

این افراد به یک فضای دنج و خصوصی مانند اتاق خواب نیاز دارند و برای چیدمان دکوراسیون اتاق خود از آینه های کوچک، شمع ، گیاهان با طراوت و تازه و ظروف شیشه ای بهره می گیرند.

متولدین اردیبهشت ماه با تاثیر از ونوس به وسایلی همچون کوسن ،بالشت و… نرم و مخملی علاقه فراوانی دارند.

مطلب مشابه: سِت کردن فرش با دکوراسیون، نکاتی که حتما لازم است بدانید!

سبک دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و چیدمان شیک طبق تاریخ تولد

دکوراسیون مخصوص متولدین خرداد ماه ( برج جوزا)

متولدین خرداد ماه افرادی باهوش و خوش رو هستند،این افراد تمایلی به زندگی یکنواخت و بدون هیجان ندارند به همین دلیل همیشه در زندگی خود به دنبال تنوع و ایجاد لحظات پر هیجان هستند؛ این خصوصیت خرداد ماهی ها در چیدمان دکوراسیون آنها نیز موثر است به همین دلیل به دنبال یک فضای غیر تکراری هستند.

زاده خرداد ماه با سنبل دوقلوها معاشرت بی همتای خود را به رخ می کشند، این افراد به دلیل ارتباط قوی دوستان زیادی دارند ، به همین دلیل مهمانی های زیادی را نیز در منزل خود برپا می کنند.

متولدین خرداد ماه به دلیل ابتکار در طراحی و چیدمان دکوراسیون جزو بی ثبات ترین افراد در انتخاب دکوراسیون داخلی هستند، این افراد گاهی بسیار خوش رو و پر جنب و جوش و گاهی بسیار گوشه گیر هستند.

خصوصیات کلی دکوراسیون متولدین خرداد ماه

عنصر وجودی متولدین خرداد ماه هوا است که یک جز جدا نشدنی از وجود این افراد است.

متولدین خرداد ماه علاقه فراوانی به سبک روستایی مینیمال دارند.

خرداد ماهی ها از رنگ های سفید، زرد و سبز آرامش خاصی را دریافت می کنند.

افراد متولد خرداد برای چیدمان منزل خود از کتابخانه با ارتفاع زیاد، کتاب، گلدان، سبدهای حصیری، گیاه بامبو و همچنین نور طبیعی استفاده می کنند.

سبک دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و چیدمان شیک طبق تاریخ تولد

دکوراسیون مخصوص متولدین تیر ماه(برج سرطان)

متولدین تیر ماه علاقه فراوانی به فضای آرام و ساکت در شب دارند ،آنها افرادی گوشه گیر و به دنبال فضای آرامش بخش و راحت هستند؛سبک زندگی آنها در واقع جلوه ای از سبک زندگی اسکاندیناویایی است.

از خصوصیات متولدین تیر ماه می توان به خود دار بودن و دلسوز بودن آنان اشاره کرد، اینگونه افراد علاقه فراوانی به آشپزخانه های مدرن با وسایل تزیینی دریایی دارند و از فضای آن نهایت لذت را می برند.

 متولدین برج سرطان خانواده و دوستان خود را عاشقانه دوست دارند و همیشه سعی می کنند و نیازهای آنها را به درستی پیش بینی کرده و برای خشنودی آنها تلاش کنند؛زاده تیر ماه علاقه فراوانی به مرور خاطرات شان دارند به همین دلیل یک فضای دنج از خانه را به عکس ها و خاطرات خانواده و دوستانشان اختصاص می دهند.

خصوصیات کلی دکوراسیون متولدین تیرماه

متولدین تیر ماه علاقه فراوانی به سبک های هوگه و روستایی دارند.

زاده تیرماه به رنگ های قهوه ای، آبی، نقره ای و سفید علاقه دارند.

متولدین تیر ماه علاقه فراوانی به فضای آشپزخانه دارند و برای چیدمان منزل خود از شومینه، پتوی بافته شده، شمع های معطر و گیاه یشم استفاده می کنند.

مطلب مشابه: همه چیز درباره سبک دکوراسیون مونوکروماتیک + تصاویری از این نوع چیدمان

سبک دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و چیدمان شیک طبق تاریخ تولد

دکوراسیون مخصوص متولدین مرداد ماه (برج اسد)

متولدین مرداد ماه افرادی خونگرم، کنترل گر، قدرتمند و روشنفکر هستند،این افراد در چیدمان منزل خود زیبایی و شیک بودن را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

متولدین مرداد ماه علاقه فراوانی به خانه های پر از پنجره و نور طبیعی خورشید دارند، آنها برای ایجاد روحیه لطیف از رنگ های شاد و کرم برای دیوارها استفاده می کنند.

نماد ماه متولدین مرداد شیر است به همین دلیل این افراد علاقه فراوانی به حیوانات دارند و همیشه سعی میکنن در چیدمان دکوراسیون خانه از مجسمه های عجیب و غریب برای جلب توجه حضار استفاده نمایند.

خصوصیات کلی دکوراسیون متولدین مرداد ماه

متولدین مرداد ماه علاقه فراوانی به سبک های مدرن و پیروی از حداکثرگراها دارند،این افراد برای ایجاد فضای آرامش بخش از رنگ های روشن و طرح دار استفاده می کنند.

افراد متولد شده در مرداد ماه برای چیدمان منزل خود از آینه های بزرگ و گیاهانی که طرح مار بر روی برگ هایشان دارند استفاده می کنند،فضای مورد علاقه این افراد یک اتاق دنج و کوچک با یک کاناپه بی نظیر است.

سبک دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و چیدمان شیک طبق تاریخ تولد

دکوراسیون مخصوص متولدین شهریور ماه (برج سنبله)

متولدین شهریور ماه افرادی ایده آل گرا، سخت کوش و بسیار دقیق هستند؛این افراد در انتخاب دکوراسیون منزل خود بسیار سخت گیر و از شلختگی و نامرتبی متنفر هستند،به همین دلیل همیشه از شلوغی و بی نظمی خودداری می کنند، این افراد برای چیدمان دکوراسیون بسیار منظم و دقیق عمل می‌کنند.

افراد متولد شهریور برای ایجاد آرامش در منزل خود از آباژور های کم نور استفاده می کنند.

خصوصیات کلی دکوراسیون متولدین شهریور ماه

افراد متولد شهریور، سبک روستایی و استفاده از وسایل هنری را برای چیدمان دکوراسیون خود انتخاب می کنند.

متولدین شهریور ماه علاقه فراوانی به زنگ های قهوه‌ ای ، خاکی،سبز، زرد، نارنجی و نیلی دارند.

متولدین برج سنبله برای چیدمان دکوراسیون منزل خود از گیاهان طبیعی، وسایل عتیقه ، وان ‌و آباژور استفاده می کنند.

مطلب مشابه: دکوراسیون سبک پاسیو + تصاویری از چیدمان و دکوراسیون پاسیو به سبک ایرانی

سبک دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و چیدمان شیک طبق تاریخ تولد

دکوراسیون مخصوص متولدین مهر ماه(برج میزان)

متولدین مهر ماه افرادی صلح جو ، اجتماعی و اهل همکاری هستند، این افراد به هیچ وجه تنهایی را انتخاب نمی کنند؛عنصر وجودی آنها متولدین این ماه هوا است.

این افراد در فضای منزل، محیطی را به خود اختصاص می دهند و با استفاده از وسایل مورد علاقه و زیبا فضای آرامش بخش و دنجی را به وجود می آورند، مهر ماهی ها در کنار خانواده سرشار از عشق هستند.

افراد متولد شده در ماه مهر علاقه فراوانی به وسایل آنتیک و عتیقه دارند به همین دلیل گوشه ای از منزل خود را به نگهداری از این وسایل اختصاص می دهند.

خصوصیات کلی متولدین مهر ماه

متولدین مهر ماه علاقه فراوانی به وسایل پر زرق و برق دارند، اینگونه افراد برای چیدمان منزل خود از سبک های مدرن پیروی می کنند.

متولدین برج میزان آرامش خود را از رنگ های خاکستری، سفید ،صورتی ،آبی و نیلی می گیرند،قسمت مرد علاقه این افراد آشپزخانه است.

متولدین مهرماه برای چیدمان دکوراسیون منزل خود از کاغذ دیواری های پر نقش و نگار، شمعدان های مجلل، میز آرایش، فرش کهنه و همچنین گیاهان تازه استفاده می کنند.

سبک دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و چیدمان شیک طبق تاریخ تولد

دکوراسیون مخصوص متولدین آبان ماه(برج عقرب)

متولدین آبان ماه افرادی فعال، پر جنب و جوش و اهل هیجان هستند،این افراد با توجه به نماد ماه تولدشان به دنبال فضایی مرموز همچون عقرب هستند.

از ویژگی های اصلی طراحی دکوراسیون آبان ماهی ها، می توان به نورپردازی های باشکوه اشاره کرد.

متولدین برج عقاب با به کارگیری رنگ های آلبالویی و قرمز فضای خاصی را به وجود می آورند،از آنجایی که اینگونه افراد به دنبال فضای مرموز هستند از وسایل پیچیده استقبال بی نظیری دارند.

خصوصیات کلی دکوراسیون متولدین آبان ماه

متولدین آبان ماه برای طراحی دکوراسیون منزل خود از سبک مدرن ویکتوریایی پیروی می کنند.

افراد متولد برج عقاب آرامش خود را از رنگ های آبی، خاکستری و مشکی به دست می آورند؛فضای مورد علاقه این گونه افراد جایی است که هیچکس مزاحمتی برای آنها ایجاد نکند.

افراد متولد آبان برای چیدمان دکوراسیون خود از گل های سفید ،گلدان، آینه با قاب های پر زرق و برق و همچنین کمد لباس استفاده می کنند.

مطلب مشابه: “دکوراسیون نشیمن” با زیباترین تزیینات و چیدمان مدرن

سبک دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و چیدمان شیک طبق تاریخ تولد

دکوراسیون مخصوص متولدین آذر ماه (برج قوس)

عنصر وجودی متولدین آذرماه آتش است، به همین دلیل اینگونه افراد بسیار خونگرم ، مهربان و شاد هستند؛اینگونه افراد انرژی مثبتی را از تابیدن نور خورشید به داخل منزل شان به دست می آورند.

متولدین برج قوس فضای دنجی از خانه را برای عکس های یادگاری خود، از سفر های متعددشان اختصاص میدهند؛ این افراد علاقه فراوانی به طبیعت دارند و از گیاهان طبیعی برای تکمیل چیدمان خود استفاده می کنند.

متولدین آذر ماه به دلیل تنفر از یکنواختی همیشه سعی می‌کنند دکوراسیونی را انتخاب نمایند که دستخوش تغییرات فراوان باشد.

خصوصیات کلی دکوراسیون متولدین آذر ماه

متولدین آذر ماه برای تکمیل دکوراسیون خود از سبک بوهمیایی الهام می گیرند،فضای مورد علاقه این افراد اتاق خواب است، زیرا از هرگونه بی نظمی در امان هستند.

افراد زاده آذر علاقه فراوانی به رنگ های روشن و خنثی مانند ارغوانی دارند.

متولدین آذر برای چیدمان دکوراسیون خود از مجسمه های چوبی، دریم کچر، گیاه لیندا و میز قهوه خوری استفاده می کنند.

سبک دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و چیدمان شیک طبق تاریخ تولد

دکوراسیون مخصوص متولدین دی ماه (برج جدی)

متولدین دی ماه افرادی صبور،بلند پرواز و دوراندیش هستند،این افراد به دلیل مصمم بودن سر و کار چندانی با وسایل پر نقش و نگار ندارند و همیشه سعی دارند برای دکوراسیون منزل خود از رنگ های تیره استفاده کنند.

متولدین برج جدی به دلیل علاقه فراوان به خانواده خود همیشه سعی دارند فضای دنجی را در منزل خود، برای دورهمی های خانوادگی به وجود بیاورند؛این افراد علاقه فراوانی به وسایل قدیمی و آنتیک و همچنین مجسمه های چوبی و سنگی دارند.

خصوصیات کلی دکوراسیون متولدین دی ماه

متولدین دی ماه برای طراحی فضای داخلی منزل از سبک اسکاندیناوی پیروی می کنند، اینگونه افراد علاقه فراوانی به اتاق مطالعه دارند.

از جمله رنگ های مورد علاقه متولدین دی ماه می توان به رنگ های خاکستری، قهوه‌ای و سیاه اشاره کرد.

متولدین دی ماه برای چیدمان دکوراسیون خود از گیاهی همچون ارکیده، وسایل چوبی و سنگی، فرش های بزرگ، لوازم آنتیک و قدیمی و همچنین دیوارهایی با نمای اجری استفاده می کنند.

مطلب مشابه: طراحی شلف های خلاقانه برای دکوراسیون داخلی و تصاویر انواع مدل شلف

سبک دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و چیدمان شیک طبق تاریخ تولد

دکوراسیون مخصوص متولدین بهمن ( برج دلو)

متولدین بهمن ماه افرادی هستند که به آزادی و رها بودن بها می دهند، به همین دلیل علاقه فراوانی به فضاهای گسترده دارند، زیرا احساس راحتی بیشتری در این مکان ها دارند.

متولدین برج دلو افرادی خونسرد و آرام و اجتماعی هستند، آنها از شلوغی و وسایل دست و پاگیر دوری می کند، به همین دلیل وسایل دکوری زیادی را در خانه آنها مشاهده نمی کنیم، این افراد علاقه ای به تنهایی ندارند به همین منظور گوشه ای از منزل خود را به دورهمی های خانوادگی و دوستانه اختصاص می دهند.

از آنجایی  که متولدین بهمن زمان زیادی را غرق در افکار خود هستند، به دنبال مکانی خلوت و آرام برای رویاپردازی می گردند.

خصوصیات کلی دکوراسیون متولدین بهمن ماه

متولدین بهمن ماه برای طراحی فضای داخلی خانه خود از سبک صنعتی پیروی می کند،فضای مورد علاقه متولدین بهمن یک اتاق خواب چند منظوره است.

متولدین بهمن ماه برای چیدمان دکوراسیون خود از ظروف آنتیک و چدنی ، گیاه هوازی ،قفسه های لوله مانند و یخچالی پر از آبمیوه های رنگارنگ استفاده می کنند.

متولدین برج دلو استقبال بی نظیری از رنگ های آبی فیروزه ای ، آجری و قهوه ای سوخته دارند.

سبک دکوراسیون منزل بر اساس ماه تولد و چیدمان شیک طبق تاریخ تولد

دکوراسیون مخصوص متولدین اسفند ماه( برج حوت)

متولدین اسفند افرادی خلاق با هوش بالا و تخیلی قوی هستند، این افراد گاهی اوقات چنان غرق در افکار خود می شوند که کوچک ترین توجهی به فضای بیرونی ندارند به همین دلیل به دنبال فضای آرام و ساکت هستند تا در کمال آرامش به افکار خود پاسخ دهند.

اسفند ماهی ها علاقه فراوانی به طبیعت گردی و سفر دارند، عنصر وجودی اینگونه افراد آب است به همین دلیل به دنبال یک پناهگاه واقعی هستند.

خصوصیات کلی دکوراسیون متولدین اسفند ماه

متولدین اسفند ماه برای طراحی فضای داخلی منزل خود از سبک بوهمیایی پیروی می کنند، فضای مورد علاقه اینگونه افراد اتاق خواب است. افراد متولد اسفند علاقه فراوانی به رنگ های خاکستری، سبز ،نیلی، آبی یخی و در کل رنگ های گرم دارند، اینگونه افراد برای چیدمان دکوراسیون منزل خود از گل رشته مروارید، تجهیزات نورپردازی، شمع و صندلی حصیری استفاده می کنند.

در این مقاله قصد داشتیم شما را با خصوصیات و سبک دکوراسیون اصلی ماه تولدتان آشنا کنیم ، امیدوارم مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی را در خصوص سبک دکوراسیون ماه تولدتان در اختیار شما قرار داده باشد تا بتوانید با شناخت دقیق عنصر وجودی و خصوصیاتتان بهترین دکوراسیون را برای خانه خود برگزینید.

مطالب مشابه را ببینید!